[ad_1]

Neseniai praleidau savaitę 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“, ir mane tai labai jaudino, nes turėjau puikių prisiminimų apie paskutinį „Q50“, kurį vairavau 2014 m. Aš galėjau tik įsivaizduoti, ką papildomai 100 AG padarys šis populiarus sportinis sedanas. Bet, kaip paaiškėjo, metai nebuvo malonūs senstančiam Q50, o užmetus krūva papildomos galios tai tikrai nepadėjo nuslėpti automobilio trūkumų.

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ apžvalga: kas nutiko neteisingai?

Didžiausia problema yra ta, kad „Infiniti“ nesugebėjo išlikti konkurencinga, o metai iš metų išstūmė tą patį automobilį su minimaliais atnaujinimais, o kiti prekės ženklai pasiūlė visiškai naujus modelius, kurie užtikrina geresnį našumą, valdymą ir išvaizdą. Taigi, nors 2014 m. „Infiniti Q50“, kurį vairavau, buvo puikus pagal to meto standartus, šiandieninis „Q50“ paprasčiausiai lenkia modernesni konkurencijos pasiūlymai.

Be to, kainos pasiūlymas, kurį kažkada pasiūlė „Infiniti“, palyginti su tokiais kaip BMW, „Mercedes“ ir „Audi“, atrodo, mažėja, o 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ modelio bazinė kaina išaugo beveik 10 000 USD nuo tada, kai jis pirmą kartą buvo pristatytas 2016 m. Dabar sportinio sedano kaina yra ne ką mažesnė – 57 750 USD.

Daug arklio galios … Ir triukšmo

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“

Dabar, ant popieriaus, 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ atrodo, kad tai turėtų būti važiuojama, su 3.0L V6 dviejų turbinų varikliu, kuris išvysto 400 AG ir 350 lb.-ft. sukimo momento, kuris yra tinkamas 0–60 mylių per valandą 4,5 sekundės ir ketvirčio mylios 13 sekundžių laiko plokščiam. Ir nors jis tikrai greitas, o sportinių automobilių skaičius yra tvirtas, „Q50“ važiavo be reikalo garsiau ir šiurkščiau nei berniukas, nei prabangus sedanas.

Nors tai gali pasirodyti kaip keistas skundas, prabangių sportinių sedanų rinkoje klientai tikėjosi tam tikro tobulinimo lygio. Vietoj to, „Infiniti Q50 Red Sport 400“ buvo nemaloniai garsus, tikėtina, kad buvo sukurtas, nes tai greitas jų modelis. Tačiau tai yra sunkus požiūris, palyginti su konkurentais – sedanai su aktyviaisiais išmetamaisiais dujomis, kurie, atsižvelgiant į važiavimo režimą, tampa vis garsesni arba tylesni. Naudojant „Q50“, jis visą laiką buvo garsus, kuris mane tikrai dėvėjo ilgų važiavimų metu.

Bet jei jūs galite pažvelgti pro garsų išmetimą, automobilis pasiūlė tvirtą našumą, kaip ir galima tikėtis su 400 AG paleidimu. Įsibėgėjimas buvo greitas ir be jokių pastangų, todėl visą varomąją jėgą aš padėjau ant žemės visais varomais ratais, o tai taip pat suteikė man daug sukibimo, kai trenkiausi į sukinėlius. Kai kurie žmonės skundėsi, kad „Q50“ adaptyvi sportinė pakaba yra per kieta, tačiau net ir baisiais, duobėmis apaugusiais Naujojo Džersio keliais man tai nekėlė problemų.

Vairavimo pojūtis yra kažkas, kas „Infiniti Q50“ šone buvo erškė, nuo tada, kai jie pristatė savo DAS valdomą laidą sistemą, ir vairavimas buvo neaiškus ir lengvas iki taško, kur aš galėjau vairuoti automobilį rodomuoju pirštu. Perjungus jį į „Sport Plus“ režimą atsirado daugiau vairavimo pastangų, tačiau vis tiek trūko tikslaus tradicinės mechaninės sistemos kelio grįžtamojo ryšio.

Sportiškas, tačiau neįvertintas išorės dizainas

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ apžvalga

Vizualiai 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ yra išvaizdus automobilis, kurio kampinis priekinis buferis ir platesni, žemesni oro įleidimo angos suteikia didesnę vizualinę galią. Gale dvigubi išmetimo įtaisai ir galinis difuzorius su dviejų spalvų apdaila rodo, kad tai nėra įprastas Q50. Dideli 19 colių ratai su raudonomis apkabomis užbaigia sportišką išvaizdą. Mano bandomasis automobilis taip pat turėjo papildomą anglies pluošto galinį spoilerį ir veidrodėlių gaubtus, kurie suteikia malonumo.

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ ratas

Išskyrus atkaklius „Q50“ gerbėjus, dauguma žmonių atmes šį automobilį kaip dar vieną „Infiniti“, todėl jis šiek tiek užmigdė. Kalbant apie tai, automobilyje taip pat nėra „Red Sport 400“ ženklelių. Raudonas „S“ ženklelis ant pakabos yra vienintelis užuomina, išskyrus didesnius ratus ir išmetimo antgalius. Asmeniškai, jei išleidžiu tokius pinigus aukščiausio lygio „ypatingam“ modeliui, noriu, kad žmonės tai pastebėtų.

Mano testerio „Slate Grey“ spalva buvo naujas 2021 m. Priedas, tačiau iš tikrųjų tai man daug nepadarė. Jei statyčiau, rinkčiausi „Dynamic Sunstone Red“ arba „Grand Blue“, kurie abu pabrėžia automobilio linijas ir panašiai.

Pasenęs interjeras, kurį labai reikia atnaujinti

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ vairuotojo pultas

Kai „Infiniti“ pirmą kartą pristatė savo dvigubo ekrano informacijos ir pramogų sąranką, tai buvo pakenkta visuotinai ir dėl svarių priežasčių. Deja, „Infiniti“ nieko nepadarė, kad tai ištaisytų, ir vis tiek buvo nepatogu ir sudėtinga naudoti. Dabar galėčiau atspindėti „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ viršutiniame ekrane, todėl bent jau tai yra kažkas. Bet vienas didelis ekranas būtų funkcionalesnis ir mažiau painus.

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ centrinė konsolė

Drąsios baltos sėdynės su puošniais, deimantais susiūtais tvirtinimo elementais suteikė prabangos skonį salone. Jie yra gana patogūs bagažinėje, daug reguliuojami, kad galėtumėte rasti geriausią sėdėjimo padėtį, nepaisant jūsų ūgio. Dėl plonų Q50 stogo stulpų matomumas iš priekio ir šonų buvo geresnis, nei galite tikėtis turėdami aptakų siluetą.

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ priekinės sėdynės

„Infiniti“ taip pat siūlo daugybę 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“ technologijų, įskaitant „Bose Performance“ serijos 16 garsiakalbių garso sistemą, „Infiniti In-Touch“ su navigacija, „Premium Traffic“ informaciją, „Siri Eyes Free“ ir „WiFi“ viešosios interneto prieigos tašką. Saugumo funkcijos apima avarinį stabdymą į priekį, nuspėjamą įspėjimą apie susidūrimą į priekį, įspėjimą apie akląją zoną, įspėjimą apie nukrypimą nuo kelio, judančių objektų aptikimą ir kt. Nors radau, kad interjeras atrodė šiek tiek pasenęs, jis bent jau turėjo svarbių savybių, kurių nori vairuotojai.

Taigi, koks nuosprendis „Q50 Red Sport 400“?

2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400“

Kaip tikriausiai galite pasakyti iš mano „Infiniti Q50 Red Sport 400“ apžvalgos, sedane nebuvau visiškai parduota. Tai nereiškia, kad tai savaime blogas automobilis. Aš tiesiog nejaučiu, kad jis yra konkurencingas šiame segmente, ypač po to, kai prieš kelias savaites važiavau su vienu iš konkurentų. Bet bene didžiausia mano problema dėl automobilio yra kaina. 2021 m. „Infiniti Q50 Red Sport 400 AWD“ bazinė kaina yra 57 750 USD, o mano pakrautas testeris pasiekė milžinišką 62 335 USD kainą.

Tegul tie skaičiai minutę nugrimzta. Taip, tai greita. Tačiau niekas nenori išleisti 60 tūkstančių dolerių automobiliui, kuris atrodo ir jaučiasi pasenęs, ypač kai tokie automobiliai kaip „BMW M340i xDrive“, „Mercedes AMG C 43“, „Audi S4“, „Genesis G70“, „Kia Stinger“, „Acura TLX“ ir kiti siūlo geresnius rezultatus, daugiau prabangos. tobulinimas ir atnaujinta technologija – visa tai už mažiau (kai kuriais atvejais žymiai mažiau) pinigų.

Jei „Infiniti“ nori išlikti konkurencinga šioje erdvėje, ji iš tikrųjų turi pateikti rinkai visiškai naują modelį arba gerokai sumažinti kainą, kad sugrąžintų tą vertės pasiūlymą, apie kurį kadaise buvo žinomas prekės ženklas. Galų gale, kokia yra kažkas motyvacija pirkti naujas 2021 metų modelis kai galite rasti praktiškai identišką naudotą „2018 Q50 Red Sport 400 AWD“ su mažomis myliomis ir parduoti už 25 000 USD mažiau? Maisto mintims.

[ad_2]