[ad_1]

Greitai jūs galite pasakyti savo transporto priemonei, ką daryti, ir ji išklausys! Bent jau tai atskleidžia šis naujasis „Ford“ suteiktas patentas.

„Ford“ buvo suteiktas savaiminio vairavimo technologijų patentas, kuris leis jums valdyti savo transporto priemonę tik balso komandomis. Ne, ne tik pakeiskite radijo stotį ar įjunkite sėdynių šildytuvus, bet ir leiskite transporto priemonei įsibėgėti, persirikiuoti, sustoti ir pan.

Šiame straipsnyje aptarsime „Ford“ transporto priemonių kalbos apdorojimą, JAV patentą 10 957 317. Paskelbimo data yra kovo 23 drd, Padavimo data yra spalio 18 dtūkst, 2020. USPTO šį patentą suteikė kaip naują.

Fonas

Paprasčiausiu pavidalu natūralios kalbos apdorojimas (NLP) yra skaičiavimo metodas, kai kompiuteriai gali bendrauti su žmonėmis natūralia kalba. Asmuo gali pateikti užklausą savo telefonui, o telefonas atsakys frazės ar veiksmo pagrindu, pagrįstas algoritmu su pasitikėjimo balu. Mes tai darome visą laiką. Pasitikėjimo balas yra vertė, priskirta NLP sistemos išėjimui, kur kompiuteris sako: „Aš esu 90% įsitikinęs, kad apie tai kalbate, taigi, eikite…“.

Tai itin sudėtinga sistema, kuri per pastaruosius 20 metų labai patobulėjo. Jei kas nors prisimena vėlų 2000-ųjų vidurį, prisimena kalbėjimąsi telefonu ir jis elgiasi visiškai priešingai nei prašėte. Tai net nebuvo apmaudu, tiesiog daugiau niekada jo nenaudojai.

Na, tos dienos jau praėjo. NLP pasiekė tašką, kuriame mes galime beveik sklandžiai bendrauti su savo elektronika. Dabar, kai NLP veikia taip, kaip veikia, logiška jį pritaikyti automobiliui.

Įvadas

„Ford“, kaip ir beveik visi kiti automobilių gamintojai, savo automobiliuose jau naudoja NLP, kad atliktų tokius veiksmus kaip radijo reguliavimas, žmonių skambinimas ar klimato kontrolės valdymas. Tai gana mažos rizikos situacijos. Jei jūsų automobilis pasikeis į neteisingą radijo stotį, nieko blogo. Bet kas būtų, jei balsu galėtumėte kontroliuoti savo automobilio judėjimą?

„Ford“ pristato sistemą, kaip tai padaryti. Jūs galėsite valdyti stabdžius, pagreitį, vairą ir kt. Tik savo balsu. Argi tai nėra šiek tiek baisu? Be to, kad valdo savo automobilį, „Ford“ šia sistema taip pat griežtai sprendžia aplinkos triukšmą, kai automobilis gali išfiltruoti vairuotojo komandos foninį triukšmą, kad aiškiau suprastų kalbą.

Numatyta naujovė

Numatoma naujovė yra susijusi su natūralios kalbos supratimo procesu. Sistema naudoja transporto priemonės triukšmo modelį (filtrą), kuris yra mokomas suprasti balsus ir bet kokį kitą nenaudingą triukšmą iš automobilio. Sistema priims balso komandą ir triukšmą, filtruos triukšmą ir pateiks balso komandai patikimumo balą, kur patikimumo balas nustatomas pagal transporto priemonės triukšmo modelį.

Kodėl

„Ford“ neturi aiškaus problemos sprendimo, tačiau akivaizdu, kad jie dirba tobulindami balso komandas, ypač jei balso komandos valdo automobilį. Jei būčiau lažybų dalyvis, sakyčiau, kad „Ford“ norėjo naudoti jau esamą „kalbos į tekstą“ sistemą, tačiau ji nepakankamai gerai pateisino automobilio valdymą. Taigi, jie sukūrė šį triukšmo filtrą, kad pagerintų komandos frazės pasitikėjimo balus, kurie gali leisti sistemai iš tikrųjų valdyti automobilį.

Pirma, sistema veiks tik autonominiu režimu. „Ford“ apibrėžia savo poziciją, kas yra pusiau ir visiškai autonominė transporto priemonė:

… autonominis režimas apibrėžiamas kaip toks, kai kiekvieną transporto priemonės varymą (pvz., Per jėgos agregatą, įskaitant vidaus degimo variklį ir (arba) elektros variklį), stabdymą ir vairavimą valdo vienas ar daugiau transporto priemonės kompiuterių; pusiau autonominiu režimu transporto priemonės kompiuteris (-iai) valdo vieną ar du transporto priemonės varymo, stabdymo ir vairavimo mechanizmus. Neautonominėje transporto priemonėje nė vienas iš jų nevaldomas kompiuteriu.

Ne paslaptis, kad automobiliai tampa autonomiški, ir „Ford“ teigia, kad jie jau turi sistemas, kurios gali valdyti automobilio kelią remdamosi „išorinės aplinkos“ duomenimis. Automobilis skirtas aptikti kelių informaciją, įskaitant kitus automobilius ir pėsčiuosius. Tada automobilis gali apskaičiuoti kelią į tikslą pagal aptiktą informaciją. Jie tai daro sukurdami „kelio polinomą“. Tai nieko nestebina.

Šio dokumento priežastis yra tai, kad vairuotojas savo balsu dabar gali valdyti kelio polinomą. Sistema naudos kalbos į tekstą sistemą, tada pritaikys NLP algoritmą, kad nustatytų, ką pasakėte. Tada automobilis veiks pagal tai, ką pasakėte. Fordas pateikė glaustą pavyzdį:

… keleivis gali pasakyti sakytinės kalbos komandas, tokias kaip „pasukti į kairę“, „pagreitinti“, „sulėtinti“ ir kt. Šias sakytinės kalbos komandas galima įgyti ir apdoroti, norint nustatyti transporto priemonės komandas, kurias gali gauti skaičiavimo įtaisas, ir interpretuoti kaip informaciją, kurią galima naudoti transporto priemonės valdymui.

1 paveiksle (viršuje) parodyta visa nagrinėjama sistema. Šiame paveiksle mes nesijaudiname dėl tinklo, serverio ar mobiliojo įrenginio. Mums rūpi tik 110 transporto priemonė ir viskas, kas joje yra. „V-to-I“ sąsaja yra balso ir sąsajos sistema. Tai yra bendro balso į tekstą į NLP komandą sistemos valdymo terminas. Atkreipkite dėmesį, kaip ši sąsaja pritvirtinta prie jėgos pavaros, stabdžių, vairo, kompiuterio ir jutiklių. Tai reiškia, kad galėsite valdyti variklį, stabdžius ir vairą balsu. Pašėlęs!

Fordas taip pat teigia, kad NLP sistemos gali būti „Apple Siri“ arba „Amazon“ „Alexa“. Tikriausiai jiems patartina naudoti vieną iš šių sistemų, nes jos tikriausiai yra geriausios, atsižvelgiant į pinigų sumą, kurią šios įmonės išleidžia į savo NLP sistemas, nors licencijavimas tikriausiai yra brangus.

Jutikliai aplink automobilį paveiks automobilio reakciją į jūsų komandą. Pavyzdžiui, jei sakote „automobilis, įsibėgėkite iki 200 mylių per valandą“ ir automobilis žino, kad prieš jį yra kitas automobilis, jūsų automobilis neįsibėgės pagal jūsų kvailumą. „Ford“ teigia, kad jutikliai gali būti:

… aukščiamačiai, kameros, LIDAR, radarai, ultragarso jutikliai, infraraudonųjų spindulių jutikliai, slėgio jutikliai, akselerometrai, giroskopai, temperatūros jutikliai, slėgio jutikliai, salės jutikliai, optiniai jutikliai, įtampos jutikliai, srovės jutikliai, mechaniniai jutikliai, pvz., Jungikliai ir kt.

Labai įdomu, kad kartu su įprastais jutimo duomenimis apie vairavimo padėtį, stabdžių slėgį ir kt. Jutikliai taip pat gali suvokti oro sąlygas:

… [the] jutikliai gali aptikti tokius reiškinius kaip oro sąlygos (krituliai, išorinė aplinkos temperatūra ir kt.), kelio laipsnį, kelio vietą (pvz., naudojant kelio kraštus, juostos žymėjimą ir kt.) arba tikslinių objektų, tokių kaip: kaip kaimyninės transporto priemonės.

Tarkime, kad esate greitkelyje, ir tarkime, kad liepėte automobiliui persirikiuoti, o jutikliai turi visus savo aplinkos duomenis – o kas toliau? Tokiu atveju kompiuteris priskiria juostą, priskiria greitį ir priskiria gretimą juostą su „tuščia arba pilna“ žyma. Jei juosta tuščia, automobilis pakeis juostą. Jei ne, automobilis liks ten, kur yra.

„… eismo vietoje transporto priemonės būsena gali apimti„ 204 juostoje “,„ greitis = tikslinis greitis “ir„ gretima 206 juosta = tuščia “… taisyklėmis paremta valstybės mašina gali išleisti transporto priemonės komandą, lygią„ atlikti kairės juostos keitimą „Į skaičiavimo įrenginį…“

Automobilis gali ne tik vykdyti jūsų nurodymus, bet ir su jumis susisiekti. Ankstesniame pavyzdyje, jei juosta yra atvira, automobilis jums pasakys, kad jis pakeis juostą tam tikru laikotarpiu.

…[the system] taip pat gali perduoti pranešimą 110 transporto priemonės keleiviui, kad keleivis būtų informuotas apie transporto priemonės komandą … [for example, the system may response with] pranešimas, kuriame rašoma „kairės juostos pasikeitimas per t sekundes“ …

Giliau pasinerdamas į idėją „Ford“ komandai taikys pasitikėjimo balą. Tai svarbu, nes būtent čia yra naujovė. Atminkite, kad pasitikėjimo balas yra tik komanda priskirta reikšmė, kur reikšmė sako: „Esu visiškai tikra, kad apie tai kalbate, tikėkimės, kad esu teisus, arba mes abu turime bėdų“.

Žemiau esančioje lentelėje pateikiamas frazės pavyzdys su priskirtais pasitikėjimo balais. Kuo didesnis balas, tuo labiau automobilis pasitikės jūsų komanda. Taip, „Ford“ pavadino jų automobilį „Henry“. Kaip tinka!

Įdomi šios idėjos dalis yra tai, kad „Ford“ taip pat naudoja transporto priemonės triukšmo modelį (iš tikrųjų tai yra filtras), kur automobilis pažins balsą ir žinos visus kitus triukšmus, kurių nereikėtų naudoti. Tai filtruos triukšmą, tada pateiks pasitikėjimo balą. Aš beveik galiu jums garantuoti, kad šis modelis pagerino pasitikėjimo balus reikšminga suma, taigi tai bus puikus šios sistemos komponentas.

Trumpai tariant, transporto priemonės triukšmo modelis kartu su balsu aptiks aplinkos triukšmą, pvz., Kelio triukšmą, vėjo triukšmą, kitus pokalbius, muziką ir kt., Kad būtų sukurta „triukšminga sakytinės kalbos komanda“. Tada sistema atskirs triukšmą ir komandą ir pateiks komandą tik NLP sistemai. Gana šaunu, kad jiems kilo idėja išspręsti šią problemą.

Išvada

Galų gale „Ford“ kuria sistemą, leidžiančią valdyti automobilį balsu ir pagerinti balso atpažinimą naudojant triukšmo filtrą. Išoriniam žiūrovui tai gali atrodyti kasdienybė, tačiau tai yra svarbus žingsnis link jūsų automobilio balso valdymo sistemos. Dar daugiau, jei tai baigsis gerai, tai tikriausiai bus taikoma visoms automobilio balso komandoms, o ne tik komandoms (jei dar to nepadarė).

Jei jaudinatės dėl šios perspektyvos, atminkite, kad tai „Ford“, apie kurį kalbame. Jie nieko panašaus neišleis, nebent yra 100% tikri, kad tai veikia 99,9% laiko.

Nepamirškime ir to, kad jūsų komandos tikriausiai bus užregistruotos „Ford“ serveriuose. Viskas, ką pasakysite, kaip ir „Siri“ bei „Alexa“, bus išsaugota jų kompiuteriuose. Esu tikras, kad jis bus naudojamas mokyti būsimas sistemas, kad jos veiktų tiksliau, bet kaip jūs manote apie tai?

Dar daugiau, didelis klausimas yra: ar tai naudosite savo automobilyje?

[ad_2]