[ad_1]
Mes visi galėtume naudoti papildomą saugyklą ir geriau organizuoti savo transporto priemones. Aš vairuoju „Ford F350 Super Cab“, kuris, nepaisant savo dydžio, neturi daug lengvai prieinamos saugyklos. Už galinių sėdynių galiu sutalpinti trumpiklius ir kitus mažus, palyginti plokščius daiktus. Mano sunkvežimyje yra erdvi lova, tačiau, kai gale laikau pavaras, ji slysta. Neišvengiamai, nesvarbu, ar vežu įrankių dėžes ir tvirtinamus diržus, ar palapinę ir stovyklavietės krosnį, mano įrankiai atsiduria kažkur, kur jų negaliu pasiekti. Ir aš galų gale šliaužiu į lovą jos atsiimti.
Pasirodo, yra lengvesnis sprendimas. Radau pridėdamas DECKED sunkvežimių stalčių sistema prie savo sunkvežimio lovos, aš galėjau išlaikyti savo pavarą organizuotą dviejuose masyviuose sistemos stalčiuose. Aš taip pat nepraradau daug naudingosios apkrovos – „DECKED“ stalčių sistema įvertinta palaikyti iki 2 000 svarų. Kai tik buvau pakrautas į stalčius, mano įrankiai ir įrankiai buvo saugūs ir sutvarkyti ten, kur galėčiau juos greitai ir lengvai patraukti.
DECKED sunkvežimių stalčių sistema
„DECKED“ stalčių sistemos šerdyje yra du suformuoti didelio tankio polietileno (HDPE) plastikiniai stalčiai, kurie atsidaro riedėjimo takeliais. Stalčiai yra vertinami po 200 svarų. Jie sumontuoti po 2 dalių perdirbta HDPE danga, suformuota į cinkuoto perdirbto plieno atramą, o tai suteikia aukščiui virš stalčių svorio santykį 10: 1. HDPE yra nelaidus rūgštims, tepalams ir tirpikliams, taip pat vandeniui, todėl gerai išlaikys elementus, taip pat kasdien dėvisi. Aliuminio rankenos ir kitas metalas stalčių sistemoje taip pat yra pagaminti iš perdirbtų medžiagų.
„DECKED“ gamina savo produktus Amerikoje, „Defiance“, Ohajo gamykloje. Norėdami sukurti stalčių sistemą, jie naudoja aušinimui žemo slėgio liejimo procesą milijono dolerių, 60 000 svarų aliuminio formoje su azoto pripildytais dujų kanalais. Forma yra modulinė, todėl DECKED gali padaryti jos stalčių sistemos rėmą ilgesnį ar trumpesnį, jei reikia. Stalčių sistema yra kelių dydžių, tinkanti visiems pilno dydžio sunkvežimiams nuo 1999 m., O vidutinio dydžio sunkvežimiams – nuo 2001 m. Sistema taip pat tinka kai kuriems furgonams.
Atvykimas ir montavimas
Mano „DECKED“ sistema atkeliavo į vonios dydžio dėžę su daugybe dalių ir dalių. Taip pat pridedama: nuo 8 iki 12 maišelių su detalėmis ir aparatūra, atsižvelgiant į sunkvežimio dydį ir modelį, su kuriuo dirbate. Visos dalys buvo aiškiai pažymėtos. Diegimo instrukcijas buvo lengva laikytis ir jose buvo šiek tiek humoro. DECKED „YouTube“ kanalas taip pat turėjo puikių vaizdo įrašų apie kiekvieną sistemos diegimo detalę.
„DECKED“ rekomenduoja sistemai surinkti naudoti rankinius įrankius. Jei sunkvežimio dangtelio neuždengėte, naudokitės grąžtu, kad padarytumėte kanalizacijos angas sistemos skardinėse esančiose „skardinėse“. Tai vienintelis elektrinio įrankio žingsnis. Kitu atveju įrankių sąraše yra metrinių ir imperinių atvirų veržliarakčių derinys, 3/8 colių lizdas, pora „Torx“ tvarkyklių, šešiakampis arba du, „Phillip“ galvos atsuktuvas ir reguliuojamas veržliaraktis.
Norėdami sumontuoti stalčius, dėžutiniu peiliu perpjoviau užpurškiamą lovos pamušalą, kad pašalinčiau kampuotus gamyklos užrišimus lovos priekyje, pakeisdamas juos „DECKED“ komplekte esančiais rišikliais, kurių kampas ne toks agresyvus. Tada aš pastatiau sistemą iš lovos apačios į viršų, pradedant nuo priklijuojamų apsauginių juostelių, išdėstytų trimis kanalais lovoje, kad sistema nesibarstytų. Lipni juosta DECKED nelipo, todėl vietoj jos naudojau „Gorilla“ juostą.
Nors „DECKED“ juosta buvo šiukšlė, likusi jų aparatinė įranga pasirodė esanti kokybiška. Vadovaudamasis montavimo instrukcijomis ir atsižvelgdamas į jų įspėjimą dėl per didelio sukimo momento, po kelių valandų sunkvežimio gale turėjau aukštos kokybės, rakinamus, vandeniui atsparius stalčius.
„Pro“ patarimas: Diegiant sistemą naudinga, jei šalia sunkvežimio būtų tuščia garažo įlanka arba vieta važiuojamojoje dalyje. Aš to nepadariau, o tai sulėtino procesą. DECKED sunkvežimių stalčių sistemos įdiegimas užtruko kelias valandas. Dabar, kai žinau, kaip tai padaryti, jei kada nors sukursiu kitą stalčių sistemą nuo nulio, tai bus daug greičiau. Taigi, paimkite bičiulį, picą ir keletą gėrimų ir mėgaukitės procesu.
Nors didžioji dalis konstrukcijos buvo nesudėtinga, turėjau žiūrėti vaizdo įrašą, kaip įdiegti antrą stalčiaus rankeną, ir vaizdo įrašą, kaip užfiksuoti dalį, kuri laiko stalčius rėmelyje.
Keletas paskutinių žingsnių buvo patys smagiausi – įdėti butelio atidarytuvą į prekės ženklo ženklelį, įdėti matavimo lazdelę, kuri taip pat turi patogias konversijas ir diagramą, atitinkančią varžto ir varžto skersmenį, ir nuspręsti, kur priveržti kiekvieno stalčiaus skirtukus.
Sistema buvo su dviem iš „DECKED“ atsparių oro sąlygoms įrankių dėžėmis, kurios puikiai tinka stalčių viduje. Nustebau, kad ir aš turėjau tuos surinkti. Dangteliai turėjo būti suverti tarpikliu ir pritvirtinti prie dėžutės.
Išbandyta lauke: DECKED Truck Stalčių sistema
Šiuos stalčius naudojau 5 mėnesius prieš juos išimdamas, kad galėčiau įsidėti sunkvežimio kemperį į savo lovą. Jei turite sunkvežimio kemperį, kuris neužkabina nugaros ir neuždengia bagažinės durų, galite jį pakrauti tiesiai ant savo stalčių. Deja, manasis kabo virš bagažinės durų, todėl vasarai pašalinau „DECKED“ sistemą, tačiau planuoju ją iš naujo įdiegti kitą rudenį.
Per pastaruosius 5 mėnesius stalčius kraunau su visa įranga savaitės stovyklavimui ir važiavimui dviračiu, su vilkimo diržais ir įrankiais UTV nuotykiams ir viskuo, ko nenorėjau užstrigti už galinių sėdynių ar turėti kasytis aplink mano lovą. Aš užrakinau DECKED stalčius ir palikau neužrakintą dangtelį ir niekada neturėjau problemų dėl vagystės. Sistemoje yra 2 uždengti kaušo tipo „amunicijos skardinės“ skyriai bagažinės durų pusėje, kuriuose yra sukabinimo įtaisai. Juos taip pat naudojau kaip pagalbinę striukės, kurią paskutinę akimirką prieš važiavimą išmečiau, šiukšles, kurias pasiėmiau nuo tako, ir dar daugiau.
Argumentai už:
Sistema išlaikė mano įrangą saugią, sausą ir tvarkingą, o tai visi pagrindiniai mano knygos pliusai. Stalčiai lengvai atsidaro ir tvirtai užsidaro. Juose nėra nieko smulkmeniško ar nepastovaus. Jie yra tvirti, o saugojimas yra lankstus. Skirstytuvai leido man sutvarkyti tam tikrus įrankius, pvz., Vilkimo diržus, palapines ir miegamuosius padėklus bei maisto gaminimo reikmenis, į tam tikrą vietą. Ir aš lengvai galėjau perkelti skirstytuvus naudodamas atsuktuvą.
Sistema yra sunki. Ant stalčių viršaus įkėliau dviračius ir slides, ir net po kelis mėnesius abiejų slydimo ant denio nebuvo jokių matomų pažeidimų. Stalčiai jaučiasi tvirti ir tvirti, ir jie užsidaro pasitikėjimą keliančia dalimi. „DECKED“ sistemoje nėra nieko trapaus ar švelnaus. Tai tankas.
Man taip pat labai patiko nedideli priedai, kuriuos pridėjo DECKED, pavyzdžiui, butelio atidarytuvas, kriterijus ir plieno ženklelis.
Minusai:
Reikalingas tam tikras surinkimas, o išrankios detalės, pavyzdžiui, įdėjus antrą stalčiaus rankeną, atrodė, kad joms prireikė daugiau laiko nei likusiai instaliacijai. „DECKED“ stalčius pristato su viena rankena, tačiau tai sutaupo pinigų, kad klientas galėtų išdraskyti plaukus bandydamas patekti į antrą rankeną.
Labai tikėjausi, kad mano kalnų slidės tilps į stalčius, tačiau jos netiko. Didžiausias minusas buvo tas, kad stalčiai neapleidžia viso lovos pločio ir ilgio. Aišku, „tai fizika“, kaip pažymi DECKED – stalčiams reikalingas rėmas. Mano slidės vis dar tinka ant „DECKED“ sistemos, bet ne viduje. Taip pat sunku prieiti prie stalčių galo, nebent įdėtumėte ką nors ilgo, pavyzdžiui, meškerykotį, kirvį ar kitus tako įrankius.
NUOLATAS pašalinimas: greitas ir lengvas
Kaip jau minėjau, kadangi sunkvežimio DECKED stalčių sistema nesuderinama su mano kemperiu, norėdamas jį naudoti, turėjau jį pašalinti. Laimei, tai buvo maždaug 15 minučių trukmės procesas, kurio metu reikėjo atsukti matavimo lazdelę, atsukti metalinį gabalėlį iš stalčiaus sistemos dugno, atsukti ratus iš vienos pusės (geriausia tai padaryti, kai stalčiai atremti į 2 × 4) ir daugiausiai laiko užimanti dalis. Dar kartą, dėka itin informatyvių „DECKED“ vaizdo įrašų, stalčius nuimti buvo efektyvu ir lengva. Garbė DECKED taip pat teikė vaizdo įrašus apie tai, kaip pašalinti jų sistemą ir kaip ją įdiegti. Tai yra papildomas žingsnis, kurio nesiima daugybė prekės ženklų.
DECKED Truck Stalčių sistema: Specifikacijos
Matmenys:
- 67 ”x 39” x 23 ”vidutinio dydžio sunkvežimiai
- 78 ”x 39” x 23 ”pilno dydžio sunkvežimiai
Norėdami gauti išsamią specifikaciją paspauskite čia.
Sistemos matmenys:
- Bendras svoris: ~ 230 svarų
- Ilgis: 75,25 colio
- Plotis: 63 ″ -71 ″
- Aukštis: 12 ″
- Siuntimo matmenys: 270 svarų, 78 ″ x 39 ″ x 23 ″
Stalčiaus matmenys:
- Ilgis (stalčiaus viršus): 72,1 ”
- Ilgis (stalčiaus apačia): 66,1 ”
- Plotis (stalčiaus viršus): 18 ”
- Plotis (stalčiaus apačia): 16,75 ”
- Aukštis: 8,5 ”
- Tūris (kiekvienas): 6 FT3
- Pratęsimas (kiekvienas): 42 ″
Išsamesnę techninę specifikaciją galite rasti čia.
DEKKED sunkvežimių stalčių sistema: papildomos aplinkybės
- Netinkamas: Neveikia su jokiais vilkimo paketais lovoje, įskaitant 5 rato ir „Gooseneck“ paketus.
- Pamušalas: Veikia su įpurškiamu lovos pamušalu, bet NE įleidžiamu plastikiniu lovos pamušalu.
- Paklodė: Veikia su „BedRug“ kilimėliu, bet NE su „BedRug“ įklotu.
Pastaba:
Jei jūsų „Ford“ pikape yra bagažinės dangčio pagalbinė rankena, sumontuota ant bagažinės dangčio, tai GALI trukdyti „DECKED“ įrenginiui, atsižvelgiant į jūsų modelio metus. Galite lengvai nuimti rankeną, o bagažinės durų pakopa neturės įtakos jūsų „DECKED“ įrenginio montavimui ar naudojimui.
Netinka:
Sistema netinka JOKIOMS lovose su laiptais ar laiptais. Jie per siauri. Netinka F-150 trumpa lova (5 ′ 6 ″) „SuperCrew Heritage“, pagaminta nuo 2001 m. Iki 2003 m. (2004 m. Pažymėta kaip „SuperCrew Heritage“) su „Stepside“ / „Flareside“ bagažinės dangčiu arba 2004–2009 m. Versija.
[ad_2]