[ad_1]

Prisijunkite – EV rinka vis didėja. Ir pernai tai buvo tiesa, nepaisant pandemijos.

Nors buvo pagrįstai tikimasi, kad elektrinių transporto priemonių pramonė 2020 m., Kaip ir dauguma transporto pramonės, nukentės, naujausia trečiųjų šalių ataskaita rodo, kad jos metai buvo stiprūs. Žmonių elgesį ir analitiką konsultuojanti įmonė „Escalent“ atliko tyrimą su savo „EVForward“ platforma. Projektas laikomas didžiausiu ir išsamiausiu naujos kartos elektromobilių pirkėjų tyrimu.

Remiantis duomenimis, jo išvados buvo ryžtingos.

elektromobilių įkrovimo kelias
Nuotrauka: „Shutterstock“

„Vartotojai vis labiau optimistiškai vertina visų pirma elektra varomų elektromobilių efektyvumą“, – sakė „Escalent“ automobilių ir mobilumo viceprezidentas ir „EVForward“ vadovas Mike’as Dovorany. „Kritiškai, šis optimizmas augo ir nepaisant didžiulių COVID-19 pandemijos padarinių“.

Daugiau EV rinkos ir geresnis vartotojų požiūris

„Jeep“ elektrifikacija
Nuotrauka: Bryon Dorr

„EVForward“ rūpinosi vartotojų įspūdžiais ir analize, daugiausia dėmesio skiriant laikotarpiui nuo 2020 m. Gruodžio mėn. Iki 2021 m. Vasario mėn. Tyrimą sudarė 10 218 naujų 18–80 metų transporto priemonių pirkėjų atranka. Ji įvertino duomenis pagal amžių, lytį ir valstiją, kad atitiktų JAV naujų transporto priemonių pirkėjų populiacijos demografinius rodiklius. Pažymėtina, kad daugiausia dėmesio skirta BEV (akumuliatorinėms elektrinėms transporto priemonėms) ir neįtraukti HEV (hibridai).

Išsamiausia išvada yra ta, kad BEV žinomumas padidėjo 20% per visus demografinius rodiklius. Tyrime taip pat nustatyta, kad 39% respondentų teigė, kad BEV yra „ateitis“, palyginti su 33 proc. 2020 m. Turbūt dar geriau parodo tendencijos pažangą, neigiamas požiūris (atsižvelgiant į technologiją „praeinanti mada“ arba „kvaila idėja“) ) link BEV plokščių arba sumažėtų.

Tendencijos: 2020–21 m. Padidėjo EV pardavimas

EV pardavimas kas mėnesį
Nacionalinės Argonne laboratorijos duomenys, išanalizuoti Transporto statistikos biuro

Be to, kad „EVForward“ rodo didesnį BEV svarbą tarp vartotojų, Argonne nacionalinė laboratorija pranešė, kad visa pramonė toliau mažino aukštesnius pardavimus. Nepaisant to, kad iškart po COVID-19 pandemijos susidūrė su nuosmukiu, EV pardavimas išaugo iki ankstesnio išjungimo lygio.

Buvo nustatyta, kad amerikiečiai 2021 m. Kovo mėn. Nusipirko 122 016 elektrinių transporto priemonių (33 370 buvo BEV), o tai yra naujas mėnesio rekordas. Po pandemijos pardavimai vidutiniškai siekė apie 70 000 per mėnesį.

„Dovorany“ kartu su „Escalent“ ir „EVForward“ nurodo šią tendenciją kaip augančią grėsmę bet kuriam transporto priemonių gamintojui, kuris vėluoja atnaujinti savo seriją elektromobiliais.

„Tai yra aiškus įspėjamasis ženklas automobilių gamintojams, kurie atsiliko nuo savo konkurentų kurdami BEV ir laikė BEV kaip rytojaus, o ne šiandienos produktą.

Net jei šiandien ar rytoj neprisijungsite prie įkraunamų automobilių pasaulio, žinia aiški: EV rinka yra čia, kad liktų – nepriklausomai nuo to, kas vyksta likusiame pasaulyje. Norėdami sužinoti daugiau apie „EVForward“, apsilankykite tyrimo svetainėje.

[ad_2]