[ad_1]

Šią savaitę „Jeep“ paminėjo 80-metį, atskleisdamas, kas taps dramatiškiausiu bekelės prekės ženklo pokyčiu nuo tada, kai jis pirmą kartą pradėjo važiuoti į priekines linijas Antrojo pasaulinio karo metais – elektriniai džipai.

Iš tikrųjų perdarymas prasidėjo balandžio mėnesį išleidus naująjį „Wrangler 4xe“ – pirmąjį „Jeep“ hibridinį modelį. Paklausa gerokai pranoko lūkesčius, o prekiautojai jau užsisakė kiekvieną iš „PHE“ (įkraunamų hibridinių elektrinių transporto priemonių), kuriuos „Jeep“ gali pagaminti iki metų pabaigos. Tačiau tai tik pirmas žingsnis, pasak pasaulinio generalinio direktoriaus Christiano Meunierio, sakančio, kad „Jeep“ netrukus turės 4xe kiekvieno produkto modelio versijų – kartu su grynais akumuliatoriais arba BEV modeliais kiekviename segmente, kuriame jis konkuruoja.

„Elektrifikavimas yra didelė„ Jeep “galimybė“, – sakė Meunieras per žiniasklaidos programą anksčiau šią savaitę. „Tai galimybė padaryti mūsų produktus dar pajėgesnius.“

Elektriniai džipai Žr. Našumo didinimą

„Jeep Compass“ - elektriniai džipai

Kaip ir daugelis pramonės atstovų, „Jeep“ pareigūnai iš pradžių skeptiškai vertino akumuliatoriaus energiją, interviu Čikagos automobilių parodoje sakė prekės ženklo JAV vadovas Jimas Morrisonas. Automobilių gamintojas paprasčiausiai laikė akumuliatoriaus energiją kaip būdą laikytis vis griežtesnių išmetamųjų teršalų ir degalų efektyvumo standartų. Bet kažkas įvyko kelyje. Papildoma sistema ne tik padėjo sumažinti išmetamų teršalų kiekį ir padidinti degalų ekonomiją, bet ir suteikė daug kitų privalumų.

„Wrangler 4xe“ išleidžia 375 AG ir 470 svarų. sukimo momento. Tačiau net ir šie, atrodo, įspūdingi skaičiai pasakoja tik dalį istorijos. Du visureigio elektriniai varikliai praktiškai visą savo akmenimis šliaužiančią sukimo momentą suteikia tuo momentu, kai jie pradeda suktis, ir taip užsitarnavo papildinį, kuris yra ypač pajėgus važiuoti bekele.

Elektriniai džipai

Elektrinė pavaros sistema leidžia vairuotojui visiškai išjungti „Wrangler“ dujinį variklį, važiuojant bekele, veikti beveik tyliai. Ant šaligatvio visureigis gali įveikti iki 21 mylios tik elektriniu režimu, tuo pačiu padidindamas ridą, kai užsidega 4 cilindrų dujinis variklis.

„Wrangler 4xe“ paklausa iškart išaugo ir sudarė 20% visos modelių paklausos per antrąjį ketvirtį – tai padėjo labiausiai klasikinį „Jeep“ modelį pasiekti visų laikų pardavimų rekordu.

Elektrinis „Jeep Grand Cherokee“

Antrasis „4xe“ modelis salonuose pasirodys vėliau šiais metais kaip papildomas „Jeep Grand Cherokee“ ir naujo trijų eilučių „Grand Cherokee L“ variantas. Tikimasi, kad bus atnaujinta atnaujinto „Jeep Compass“ hibridinė versija Čikagoje, nors Morrisonas atsisakė tiksliai pasakyti, kada.

Pasak Meunier, iki dešimtmečio vidurio kiekviena „Jeep“ produktų linija turės papildomas hibridines galimybes. „Kiekviename segmente“, kuriame jis konkuruoja, taip pat bus pilnų BEV (elektra varomos baterijos), pridūrė jis. Pirmasis visiškai elektrinis „Jeep“ pasirodys 2024 m.

„Jeep Wrangler Rubicon 4xe“

Naujas dėmesys elektrifikavimui yra dalis platesnio „Jeep“ patrono „Stellantis“ pertvarkymo, kuris atsirado šių metų pradžioje sujungus „Fiat Chrysler Automobile“ ir Prancūzijos PSA grupę. „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas šį mėnesį sakė, kad per ateinančius penkerius metus automobilių gamintojas investuos 35 mlrd.

„Jeep“ veda „Stellantis Electric Future“

„Jeep“ elektrifikavimo planai yra vieni agresyviausių iš bet kurio iš 14 „Stellantis“ prekių ženklų. Ir atrodo, kad bent kol kas tai pasiteisina.

Ypač naudingas, sakė Morrisonas, yra tai, kaip „Wrangler 4xe“ yra patrauklus tiek klasikiniams „Jeep“ pirkėjams, tiek tiems, kurie niekada nebūtų pagalvoję apie šį prekės ženklą dėl savo reputacijos statydami dujotiekius.

„Mes matome klientus, kurie nebūtų laikę„ Wrangler “, nes tai buvo politiškai neteisinga“, – sakė jis. Vis dėlto dabar jie gali nusipirkti visureigį, pasižymintį puikiomis bekelės galimybėmis ir galinčiu pilnai veikti akumuliatoriumi ne ilgiau kaip tris valandas bekelėje ir beveik tyloje.

Pradinė „Wrangler 4xe“ sėkmė atsiperka kitu būdu. JAV automobilių pardavėjai skeptiškai vertino kištukinius produktus ir nenorėjo investuoti į naują paslaugų technologiją ir įkrovimo prievadus. Tačiau, sakė Morrisonas, jie rikiuojasi į naująjį „Jeep“ papildinį. Prekiautojai dabar užsisakė kiekvieną „Wrangler 4xe“ prekės ženklo Toledo, Ohajo surinkimo gamyklą, kurią bus galima pagaminti iki 2022 m. Pradžios, nors mažmeniniams pirkėjams jų vis dar yra.

Be abejo, įmanoma, kad „Jeep“ tik mato pradinį entuziazmo pliūpsnį. Vis dėlto tiek Morrisonas, tiek Meunieras yra įsitikinę, kad dabartinė paklausa yra tvari, ir, jei kas, ateinančiais metais ji dar labiau išaugs, kai į rinką ateis nauji produktai.

Norėdami gauti informacijos apie elektrinius džipus ir dar daugiau, paspauskite čia.

[ad_2]