[ad_1]

The Įstatymas dėl infrastruktūros (HR 3684), kuris dabar laukia Senato balsavimo, padarytų daugiau nei perpumpuotų pinigų greitkelių statybai ir remontui. Įstatymų leidėjai įtraukė keletą priemonių, skirtų pagerinti automobilių saugą.

Sąskaita, kurį vienas ekspertas pavadino „svarbiausiu“ automobilių saugos teisės aktuose, išspręstų keletą problemų. Bet ypač du atkreipia didelį dėmesį. Pirma, jei įstatymas būtų priimtas, pagal įstatymą automobilių gamintojai turėtų įdiegti naujas technologijas, kad neblaivūs vairuotojai nepatektų į kelią. Antroji priemonė būtų imtis priemonių, kad būtų išvengta vaikų ir tėvų ir globėjų karštose transporto priemonėse paliktų vaikų mirties.

„Tai yra svarbiausias taisyklių kūrimas NHTSA istorijoje“, – sakė Stephanie Manning, „Motinos prieš vairavimą išgėrus“ vyriausybės reikalų pareigūnė, turėdama omenyje Nacionalinę greitkelių eismo saugumo administraciją, kuri prižiūrėtų automobilių saugos įgaliojimus. „Kasmet laukdami tūkstančiai žmonių mirs“.

Mirtinos problemos sprendimas

automobilis po avarijos, sudaužytas priekinis galas

Nors pastaraisiais metais išsiblaškęs vairavimas susilaukė daug dėmesio, vairavimas neblaivus išlieka viena mirtiniausių problemų šalies keliuose. Vidutiniškai apie Kasdien miršta 28 amerikiečiai – daugiau nei 10 000 ir daugiau kasmet – avarijų, susijusių su gėrimu. 2010 metais atliktas tyrimas Kelių eismo saugumo draudimo institutas apskaičiavo, kad visos socialinės išlaidos šaliai yra 210 milijardų JAV dolerių per metus.

„Nebegalime laukti, kol mūsų keliai bus saugesni nuo vairavimo išgėrus“,-pareiškime sakė Mičigano demokratų demokratė Debby Dingell, ilgametė JAV teisės aktų kovos su girtumu šalininkė. „Mano sąskaitos įtraukimas į dviejų partijų infrastruktūros paketą padės paskatinti technologijų kūrimą ir įgyvendinimą, kad kartą ir visiems laikams būtų nutrauktas vairavimas išgėrus“.

Jei praeitą savaitę parengti dviejų partijų paketo įstatymų leidėjai išvalytų Senatą, 1 trilijono dolerių sąskaita už infrastruktūrą būtų perduota Rūmams ir galiausiai Baltiesiems rūmams pasirašyti prezidento Joe Bideno.

Vairavimo išgėrus sprendimų diegimas

automobilyje sėdintis vyras pučia į alkotesterį - sąskaitos už infrastruktūrą tikslas - sumažinti vairavimą išgėrus

Tačiau nepaisant politinių iššūkių, kuriuos priemonė turi įveikti, tai gali pasirodyti lengva dalis. Veiksmingos technologijos kūrimas yra visiškai kitas dalykas.

Nėra taip sunku patikrinti, ar vairuotojas neblaivus. Policija tai daro visą laiką naudodamasi mobiliomis alkotesteriais. Šios technologijos versijos dažnai įpareigojamos teismų, kad vairuotojai, nuteisti už vairavimą išgėrus, vėl galėtų sėsti prie vairo. Pirmiausia jie turi pūsti į vamzdelį, o tada jutiklis nusprendžia, ar atrakinti transporto priemonės uždegimą. Transporto priemonėje sumontuota kamera užtikrina, kad niekas nepūstų į vairuotojo vamzdelį.

Nuteistam neblaiviam vairuotojui sukelti nepatogumų yra viena – vargti visiems kitiems. NHTSA pareigūnai aiškiai prisimena nuožmią reakciją, kurią pramonė patyrė aštuntojo dešimtmečio pradžioje, kai agentūra įpareigojo naudoti saugos diržus. Jie buvo sukurti taip, kad išjungtų uždegimą, jei transporto priemonės keleiviai nebūtų užsisegti, tačiau sistema buvo linkusi dažnai sutrikti.

Taigi, mums žengiant į priekį, NHTSA nusprendė, kad bet kokia automobilio alkoholio stebėjimo sistema turi būti „vientisa, tiksli ir tiksli ir nekliudyti blaiviam vairuotojui“. Lengviau pasakyti nei padaryti.

Vyriausybės finansuojama vairuotojų alkoholio aptikimo sistema, skirta saugumui, arba DADSS, sukūrė sistemą, kuri naudotų jutiklius alkoholio aptikimui transporto priemonės salono ore. „Nissan“ eksperimentavo su panašia technologija. Tačiau sunku užtikrinti, kad teigiamas skaitymas nebūtų gautas išgėrusių keleivių, o ne, tarkim, iš blaiviai paskirto vairuotojo.

Japonų automobilių gamintojas ieško kelių kitų technologijų. Tai apima kameras, sumontuotas ant prietaisų skydelio, kad būtų galima pastebėti veido ženklus, signalizuojančius apie neblaivų vairuotoją. Tuo tarpu pati transporto priemonė ieško vairavimo modelių, rodančių, kad vairuotojas yra sutrikęs.

DADSS tyrėjai tiria kitą aukštųjų technologijų metodą, kuris apšviestų kūno kapiliarus, kad būtų galima išmatuoti alkoholio kiekį kraujyje. Automobilių gamintojai tokį jutiklį galėtų integruoti į automobilio mygtuką „Pradėti“ arba, galbūt, į jo vairą.

Tokia technologija yra svarbi ir gali turėti didelį teigiamą poveikį automobilių saugai, sakė Carla Bailo, Automobilių tyrimų centro generalinė direktorė Ann Arbor, Mičiganas. Tačiau po daugelio metų nesėkmingų vystymosi pastangų ji išlieka skeptiška, kad pramonė gali tai padaryti.

„Tai bus brangu. Žmonės ketina apgauti. Tai bus sunku valdyti “, – sakė Bailo. „Nemanau, kad tai taip paprasta, kaip žmonės galvoja“.

Galbūt ne, tačiau automobilių pramonė akivaizdžiai jaučia spaudimą spręsti problemas, susijusias su vairavimu išgėrus, ir yra pasiryžusi rasti sprendimą, sakė John Bozzella, automobilių pramonės konsorciumo, automobilių inovacijų aljanso, generalinis direktorius. „Šis teisės aktas skatina pažangias technologijas, padedančias sumažinti vairavimo sutrikimų riziką“, – sakė jis.

Sumažinti vaikų karštų automobilių mirčių skaičių

kūdikis automobilio sėdynėje automobilio gale

Siūlomame teisės akte taip pat raginama, kad gamintojai atkreiptų dėmesį į karštų automobilių vaikų mirtis kasmet vidutiniškai miršta 38 žmonės – 2018 m. Skaičius išaugo iki rekordinio – 53. Nors ekspertai džiaugėsi matydami temą, įtrauktą į sąskaitą už infrastruktūrą, jie nėra taip sužavėti Kongreso nustatyto požiūrio.

Pagal teisės aktus automobilių gamintojai turėtų naudoti galinių durų įspėjimo sistemas, kurios įjungiamos, kai vairuotojas ką nors ar ką nors įdeda į galinę sėdynę. Kai automobilis sustoja, jis įspėja vairuotoją, kad pamatytų, ar kažkas liko, įskaitant vaiką ar augintinį.

Rėmėjai siekė įmantresnių technologijų, tokių kaip radarų sistemos, kurias praėjusių metų balandį patvirtino Federalinė ryšių komisija. „Tesla“ ir penki automobilių tiekėjai pradėjo kurti technologiją, galinčią aptikti subtilų net mažiausio kūdikio kvėpavimą.

Papildomos saugos priemonės čiaupo metu

Kitos saugos priemonės, įtrauktos į sąskaitą už infrastruktūrą, apima įspėjimo apie priekį susidūrimo sistemas, galinčias automatiškai sustabdyti transporto priemonę, jei vairuotojas nereaguoja pakankamai greitai. Automatinės avarinio stabdymo sistemos sparčiai plinta visoje pramonėje dėl proveržio pramonės ir vyriausybės susitarimo, pasirašyto paskutinėmis Obamos administracijos savaitėmis. Sąskaita už infrastruktūrą užtikrintų, kad technologija ateityje būtų naudojama visose keleivinėse transporto priemonėse.

Įstatymo projekte bus reikalaujama, kad sunkvežimių gamintojai įvestų naujus būdus, kaip sumažinti sužalojimus, kai sunkvežimiai gale atsitrenkia į keleivinę transporto priemonę. Tikimasi, kad maždaug 1 trilijono JAV dolerių vertės dvišalės infrastruktūros įstatymo projektas bus užbaigtas ir dėl jo balsuos Senatas ir, jei bus pažengęs į priekį, artimiausiomis savaitėmis.

[ad_2]