„AVA Stingray“: permąstytas „Stingray Corvette Electric Hypercar“

„AVA Stingray“: permąstytas „Stingray Corvette Electric Hypercar“


„Chevrolet C2 Corvette“ buvo apreiškimas, kai jis pirmą kartą pasirodė 1960-ųjų pradžioje. Tai ne tik pristatė pirkėją „Stingray“ monikerį, bet ir radikaliai pertvarkė dizainą, kuris įkvėpė ne tik 1959 m. „Sting Ray“ lenktyninį automobilį, bet ir 1957 m. „Q-Corvette“ koncepciją. Kai jis griaudėjo į salonus, aptakus raumeningas automobilis pasiūlė platų mažų ir didelių blokinių V8 asortimentą, kad atitiktų platų spektaklio skonį. Tačiau nors paskutinis C2 buvo pagamintas 1967 m., Ši žymi Corvette istorijos išnaša ruošiasi grįžti po 54 metų, pristatant AVA Stingray.

Elektrifikuota laiko mašina

Automobilių dizaineris Peteris Brockas žavisi „Classic C2 Stingray“ linijomis, kurias jis padėjo kurti.

Kaip rodo pavadinimas, šį konkretų atgimimą kuria ne „General Motors“, o „ Studija AVA, maža įmonė, įsikūrusi Airijoje. Nors bendrovės tinklalapyje per daug neatskleidžiama apie patį automobilį, tai rodo, kad jauna įmonė labai rimtai kuria „galutinę klasikinę elektrinę patirtį“ su futuristine EV technologija, įterpta į ikonišką retro stilių, kuris padėjo apibrėžti klasikos epochą. automobiliai. Šiuo atveju mes manome, kad tai reiškia, kad „AVA Stingray“ išorė išlaikys kai kurias pirmtako vertybes, tačiau darant tam tikras nuolaidas siekiant geresnio stiliaus ir saugumo.

Dizaino svajonių komanda rašo AVA Stingray

Šiuo metu jums gali kilti klausimas, kaip maža įmonė, įsikūrusi Airijoje, galėtų pristatyti prekes, drąsiai bandydama atgaivinti 60-ųjų automobilių piktogramą? Atsakymas slypi dviejuose šiame projekte dalyvaujančiuose dizaineriuose. Garsus „Jaguar“ ir „Aston Martin“ dizaineris Ianas Callumas siūlo savo vadovavimą projektui. 2019 m. Birželio mėn. Callumas pasitraukė iš „Jaguar“, tačiau retkarčiais skolina savo patirtį tokiems nedidelio masto transporto projektams kaip šis.

Peteris Brockas, žmogus, kuris iš pradžių piešė ir suprojektavo tai, kas prieš 54 metus taps „C2 Vette“, taip pat yra pagrindinė „AVA Stingray“ dizaino jėga. Brocko atsidavimas savo kūrybai akivaizdus trumpame vaizdo klipe, kurį „Studio AVA“ išleido įgyvendindama projektą, o žymiausias dizaineris dalijosi savo mintimis apie „Stingray“.

Tai, kas labiausiai atsiliepė mums žiūrint, buvo pastebima dizaino veterano citata, kai jis pasakė: „Grįžk atgal ir sakysi, ką būtų galima padaryti geriau automobilyje?“

„AVA Stingray“: pirmasis hiperklasinis automobilis?

Galbūt drąsiausias teiginys, kurį pateikė „Studio AVA“ atstovai, yra tai, kad „AVA Stingray“ bus pirmasis pasaulyje „hiperklasinis“ automobilis, kuriame modelis tariamai derina „hipermodernų pasirodymą“ su „klasikos kūnu ir siela“. Tai yra daug rinkodaros žargono, kurį reikia apdoroti, tačiau tai ne pirmas kartas, kai įmonės mato elektrifikuotų klasikinių automobilių pasiūlymus.

Žymus pavyzdys yra „Jaguar“, kai britų įmonė per „Jaguar Classic“ padalinį sukūrė vienišą planuojamo „E-Type Zero“ pavyzdį. Formulė buvo maždaug tokia pati kaip AVA, kai „E-Type“ formos korpusas paslėpė modernią „I-Pace“ šaltinio EV aparatūrą. Deja, plėtra buvo sustabdyta dėl išorinių veiksnių, kurių įmonė negalėjo kontroliuoti.

Kalbant apie „AVA Stingray“, nėra daug žinoma apie jo našumo rodiklius, tačiau įrašai apie „Studio AVA“ socialinės žiniasklaidos puslapiai atrodo, kad automobilis bus varomas visais ratais ir gali išvystyti 1200–2000 AG. Tai įspūdingas našumas, tačiau tai taip pat gali įžeisti tuos, kurie prisimena garsą ir buvimą, kurį buvo galima pasiekti tik tuo atveju, jei galingas padangas rūkė 454 didžiųjų blokų V8.

Pritaikymas, kad būtų galingas pardavimo taškas

AVA Stingray eskizas

„AVA Stingray“ kartu su galingu „EV“ aparatinės įrangos pasirodymu taip pat žada būti labai konfigūruojama pirkėjų drobė. „Studio AVA“ teigia, kad kiekvienas iš jų bus atstovaujamas jų savininko asmenybei. Tai gali apimti unikalias interjero medžiagas ir apdailą, taip pat pasirinktinius išorinius atspalvius ir dizaino ypatybes.

„Studio AVA“ teigia, kad modelio gamyba bus ribota, tačiau nenustojo pasakyti, kiek šių „Stingrays“ planuoja pagaminti. Bendrovė taip pat apribojo mūsų požiūrį į „AVA Stingray“ iki šiol vienišo eskizo, tačiau tikimės sulaukti daugiau atgimstančios klasikos vaizdų, kai jie taps prieinami.



Parašykite komentarą