[ad_1]

Kadangi COVID-19 infekcijos sparčiai auga ir grasina priversti naują gamyklų uždarymo etapą, automobilių pramonė pradeda atkurti pandemijos apribojimus-ir net atsižvelgdama į skiepijimo įgaliojimus-praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai daugelis pradėjo panaikinti kaukių taisykles ir kvietė darbuotojus grįžti į savo biurus. ir darbo vietos.

Posūkis ateina kaip labiau užkrečiamas „Delta“ variantas sukėlė COVID-19 infekcijų antplūdį, ypač tose valstybėse, kuriose pandemijos apribojimai iš pradžių buvo švelnūs. Keletas gamintojų nurodė Misūrį kaip vieną valstiją, kurioje jie pastebėjo, kad tarp darbuotojų plinta infekcijos.

„Mes visada sakėme savo komandos draugams, kad virusas čia rodo šou“, – sakė Chrisas Reynoldsas, prižiūrintis „Toyota Motor North America“ gamybą ir žmogiškuosius išteklius. Ir, pasak Reynoldso, automobilių gamintojui dabar tenka susidurti su didėjančia infekcijų tikimybe, kuri „iš tikrųjų daro įtaką visiems, įskaitant„ Toyota “.

Automobilių gamintojai, jaučiantys COVID-19 uždarymo padarinius

Daug automobilių didelėje automobilių stovėjimo aikštelėje

Automobilių pramonę apskritai sukrėtė koronaviruso pandemija. Didėjantis infekcijų skaičius privertė prekės ženklus visiškai uždaryti Šiaurės Amerikos gamybos operacijas 2020 m. Kovo mėn., O dauguma gamyklų liko uždarytos iki gegužės pabaigos ir net birželio mėn.

Naujų automobilių pardavimas iš pradžių smuko, kai užblokavimas išplito visoje šalyje, nors paklausa atsigavo daug greičiau nei tikėtasi. Nuo to laiko automobilių pramonė stengėsi atstatyti atsargas ir susiduria su dideliu iššūkiu dėl puslaidininkių trūkumo, susijusio su pandemija.

Padėtis gali dar labiau pablogėti, nes daugiau darbuotojų suserga. „General Motors“ šią savaitę buvo pasirengusi sumažinti pamainą savo pikapų ir mikroautobusų gamykloje Ventvilyje, Misūryje, nes trūksta linijos darbuotojų. Gamykla sugebėjo perkelti darbuotojus ir paskatinti tam tikrą tempą, kad viskas vyktų. Tačiau plintant „Delta“ variantui, pramonėje kabo naujo gamyklų uždarymo etapo grėsmė.

Kaukių mandatų ir kitų protokolų atkūrimas

darbuotojai dėvi kaukes dėl „Covid-19“

GM nuo to laiko atkūrė savo kaukės įgaliojimus didžiojoje Misūrio įstaigoje ir galėjo tai padaryti kitur, atsižvelgdama į savo vidaus medicinos komandos rekomendaciją, sakė atstovas Danas Floresas.

Tarp aštuonių gamintojų, kurie iki šiol atsakė į „AutoWise“ prašymą pakomentuoti, septyni teigė, kad jau imasi tam tikrų veiksmų, kad sumažintų infekcijų riziką, daugiausia atkurdami tik neseniai sušvelnintus kaukių įgaliojimus.

„Mes informavome darbuotojus, kad nuo tada, kai įsigalios MBUSA, visi darbuotojai ir rangovai privalės dėvėti patvirtintą kaukę, būdami patalpose visuose įmonės objektuose visoje šalyje“,-sakė JAV „Mercedes-Benz“ viešųjų ryšių vadovas Robas Moranas. „Šis patikslintas reikalavimas“, – pridūrė jis, „nepriklauso nuo skiepijimo statuso ir vietos“.

Daugelyje gamintojų kaukių įgaliojimai yra siauresni. Pavyzdžiui, „Toyota“ leidžia atskirų gamyklų ir kitų objektų vadovams nuspręsti, ką daryti.

Tas pats pasakytina apie kitus COVID-19 apribojimus. Automobilių gamintojai pamažu pradėjo grąžinti darbuotojus į savo stalus ir darbo vietas, nors požiūris skiriasi priklausomai nuo gamintojo.

„Mūsų įmonės būstinėje Kalifornijoje mes laikinai atidėjome kitą plano grįžti į biurą etapą“, – sakė Michele Tinson, „Hyundai Motor America“ vidurio vakarų ir rytinės pakrantės regionų atstovė. „Visose mūsų patalpose mes ir toliau atidžiai stebime atvejų skaičių, taisykles ir gaires, kad nustatytume tinkamą požiūrį į darbuotojų saugumą ir sveikatą“.

„Dearborn Ford“ automobilių gamykla

Savo ruožtu „Toyota“ „didžioji dauguma“ iš 4400 žmonių, įsikūrusių didžiojoje įmonės būstinėje Plano mieste, Teksase, dirba nuo namų nuo 2020 m. Kovo mėn. Tikslas buvo sugrąžinti 50%, bent jau rotaciniu būdu rugsėjo mėn., teigia vyriausiasis JAV atstovas spaudai Scottas Vazinas. Šis planas dabar tvyro ore, sakė jis.

Šių metų pradžioje „Ford“ ir GM anksčiau paskelbė apie lanksčias programas, palikdamos vadovams nuspręsti, ar darbuotojai galės toliau dirbti iš namų, ar rotacijos būdu surasti kitą alternatyvą, pavyzdžiui, padalinti savaitę. Tai taip pat yra peržiūrima.

„Ford“, GM ir „Stellantis“ yra pramonės COVID-19 darbo grupės dalis, kuri per ateinančią savaitę ar dvi nuspręs, kaip susidoroti su naujausiu koronaviruso antplūdžiu. Tikimasi, kad ji atsitrauks nuo savo rekomendacijos dėl atpalaiduojančių kaukių įgaliojimų, paskelbtų vos prieš mėnesį.

Nepaisant pastangų skiepytis, COVID-19 atvejų daugėja

automobilių gamybos įmonė

Kai kurie automobilių gamintojai, įskaitant „Ford“ ir „Hyundai“, savo darbo vietose pasirūpino vakcinomis nuo COVID-19. Tačiau iki šiol neplanuota skiepytis privalomai, nes įmonės puikiai žino visuomenės pasipriešinimą. Jei pandemija pablogėtų, keletas viešai neatskleistų žmonių sakė, kad pramonė gali persvarstyti atsargų požiūrį.

„Ford“ žengė pirmąjį žingsnį, sakė atstovė spaudai Kelli Felker. Automobilių gamintojas „dabar pareikalaus, kad JAV darbuotojai prieš bet kokias tarptautines verslo keliones būtų visiškai paskiepyti nuo COVID-19, nes gali padidėti COVID-19 poveikis. „Ford“ ir toliau labai ragina visus komandos narius, kurie mediciniškai gali skiepytis “.

Kaip grupė automobilių gamintojai tvirtina, kad jie žengė papildomą žingsnį, kad užkirstų kelią COVID-19 infekcijoms, nurodydami protokolus, nustatytus visoje pramonėje po gamyklų atnaujinimo 2020 m. Pavasarį. Viena vertus, „Tesla“ kaltino rizikingą darbuotojų elgesį ne darbo vietoje dėl kylančių infekcijų.

„Dauguma teigiamų atvejų buvo susiję su asmeniu, gyvenančiu ar keliaujančiu su COVID-19 sergančiu asmeniu, ir grįžęs į darbą pasveikęs iš namų. Norėdami įveikti šią pandemiją, visi turime prisiminti tai, ką darome ne darbo metu, daro įtaką tam, ką darome darbe “,-liepos 15 d. El. Laiške darbuotojams sakė aplinkos, sveikatos ir saugos viceprezidentė Laurie Shelby.

Nepriklausomai nuo priežasties, infekcijų daugėja. Šį mėnesį Mičigano valstijos gubernatorius Gretchenas Whitmeris pagrasino uždaryti automobilių gamyklas, kuriose darbuotojai nesilaiko galiojančių kaukių nurodymų.

Automobilių gamintojai tikisi užbaigti naują uždarymo etapą dėl naujų vyriausybės nurodymų ar didėjančio infekcijų, dėl kurių gamyklos nebegali veikti.

[ad_2]