[ad_1]

2022 m. „Lexus NX“ yra visiškai nauja. „Lexus“ siūlo prijungiamą hibridą ir galingesnį turbokompresoriaus variklį, tačiau mums tai tikrai rūpi: nuotolinio prisilietimo nebėra, jį pakeitė visiškai pertvarkyta informacijos ir pramogų sistema su naujais dideliais ekranais. Tai taip pat tampa pirmuoju modeliu, įsigijusiu „Lexus Safety System + 3.0“ – naujausią prekės ženklo pagalbos vairuotojui funkcijų rinkinį.

„2022 NX apima daugiausiai technologinių transporto priemonių pakeitimų nuo tada, kai„ Lexus “išleidome į rinką prieš 32 metus“, – sakė „Lexus“ rinkodaros vadovas Vinay Shahani. „Naudodamas visiškai naują„ Lexus Interface “daugialypės terpės sistemą ir įvairias pritaikomas funkcijas,„ NX “yra pirmasis įdomus žingsnis 20 visiškai naujų arba atnaujintų„ Lexus “automobilių serijoje iki 2025 m.“

Visiškai pertvarkytas naujoje platformoje

2022 m. „Lexus NX“ galinis vaizdas

„Lexus“ visiškai pertvarkė „NX“ – nuotraukose beveik kiekvienu kampu matoma geriau atrodanti transporto priemonė. Vis dėlto išlaikoma paskutinio „Lexus NX“ išvaizda, išlaikant šeimos panašumą.

Naujai pakeistos verpstės grotelės padeda estetikai su nauju įdėklo modeliu, o „Lexus“ siūlo ir standartinius, ir „F-Sport“ modelius. Be to, viso pločio šviesos diodų šviesos juosta gale supa „Lexus“ raidėmis, išsidėsčiusiomis, pakeisdama apskritimo L logotipą.

Atnaujintas salonas suteikia daugiau technikos

2022 m. „Lexus NX“ interjeras

Viduje „Lexus“ teigia, kad kabina sukurta vairuotojui sujungti su transporto priemone. Tas vairuotojas tiesiai priešais pamatys naują 7,0 colių prietaisų skydelį su didelės raiškos ekranu ir papildomai pasirenkamą 10,0 colių įstrižainės ekraną. Abi yra NX naujienos.

Tylus yra būtina „Lexus“ patirties dalis. Naudojant šį naują modelį ant naujos platformos, buvo atnaujinti kelio triukšmai ir trukdžiai iš išorės. Jei norite sugrąžinti kai kuriuos iš šių trukdžių, pirmą kartą siūlomas panoraminis stogas. Tai leidžia priekiniams ir galiniams keleiviams pamatyti dangų arba pajusti vėją.

Visiškai naujos sėdynės laiko vairuotoją ir priekinį keleivį vietoje, o šildymas yra standartinė funkcija. Taip pat vairuotojai gali tikėtis daugiau galvos ir kojų nei anksčiau ankšta „Lexus NX“. Papildoma vieta keleiviams yra dar vienas pranašumas pereinant prie naujos GA-K platformos, kuri taip pat suteikia papildomos saugojimo vietos.

2022 m. „Lexus NX“: visi nauji, su debesimis susiję informacijos ir pramogos

2022 m. „Lexus NX“ pramogų sistema

Apie naują informacijos ir pramogų sistemą. „Lexus“ nuotolinio jutiklio jutiklinę dalį, net jei jutiklinis ekranas yra „RX“ ir „IS“, atitiko vadinamieji mišrūs atsiliepimai. Nors „Lexus“ to garsiai nepripažįsta, prekės ženklas pabrėžė, kad daugiau nei 400 žmonių komanda stengėsi, kad naujoji sistema būtų geresnė vairuotojui.

„Lexus“ startavo penkis kartus didesne apdorojimo galia. Galia leidžia greičiau reaguoti, automatiškai tampa geriau naudojama, net prieš pradedant svarstyti visiškai naują sąsają ir struktūrą. Be to, sistema turi 100 proc. Debesų galimybes visiškai naujai navigacijos sistemai, kuri apima „Google“ svarbius duomenis ir patobulina balso komandas, kad būtų lengviau rasti maršrutą.

„Lexus“ yra „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, skirtos belaidžio telefono poravimui, o pasirinktinis ir patogus belaidžio telefono įkroviklis atlenkiamas, kai jis nenaudojamas. Laikydamiesi kitų šiuolaikinių informacijos ir pramogų sistemų, atnaujinimai ore palaiko „Lexus“ komandų centro veikimą.

„Lexus“ nori, kad jūs pirmiausia bendrautumėte su sistema per naują natūralios kalbos balso komandų sąsają, kurioje naudojamos paprastos frazės. Jei nenorite tų komandų naudoti, standartinis 9,8 colių jutiklinis ekranas arba pasirinktinis 14 colių ekranas yra vienas didžiausių klasėje. Dar geriau, kad jis vis dar turi integruotą garsumo rankenėlę, įmaišytą į ekraną, kad išvaizda būtų švari.

Skaitmeninio rakto galimybė

„Lexus“ prie „NX“ pridėjo skaitmeninio rakto funkciją, leidžiančią atidaryti ir paleisti transporto priemonę naudoti išmanųjį telefoną. Skaitmeninį raktą galite bendrinti su septyniais svečiais vienu metu, nereikalaujant slaptažodžio ar PIN kodo. Kai naudojate savo „Bluetooth“ įrenginį kaip raktą, „2022 Lexus NX“ prisimins visus jūsų nustatymus.

4 jėgainės, įskaitant „Turbo“ ir „PHEV“

2022 m. „Lexus NX PHEV“

2022 m. „Lexus NX“ bus siūlomos keturios jėgos pavaros, pradedant „NX 250“ ir jos 2,5 litro 4 cilindrais. Tas variklis sukuria 203 AG, o „NX 250“ yra varomas priekiniais arba visais ratais.

Kitas eilėje yra 2022 m. „Lexus NX 350h“, prie kurio 2,5 l 4 cilindrų pridėtas elektrinis variklis, kad būtų 239 AG. Apskaičiuota, kad jis valdo įspūdingus 6 mpg daugiau nei išeinantis hibridas, o maždaug 60 sekundžių per valandą greičiu pasiekia 1,5 sekundės greičiau – 7,2 sekundės. 350h yra AWD tik dėl antrojo elektrinio variklio, maitinančio galinius ratus.

Linijos viršuje gyvena du varikliai. Pirmasis yra naujas 2,4 l turbo 4 cilindrų automobilis „NX 350“. Jis siūlo 275 AG ir 317 lb.-ft. yra sveikas patobulinimas, palyginti su senąja NX, o 6,8 sekundės greičiu 2022 metų modelis greitesnis per pusę sekundės iki 60 mylių per valandą. 8 laipsnių automatinis ir AWD variklis.

Greičiausia versija yra „NX 450h +“, pirmasis įjungiamas hibridinis „Lexus“. 36 mylių elektros diapazonas gaunamas iš ličio jonų akumuliatoriaus, kuris per 2,5 val. Įkraunamas naudojant 240 V kištuką ir papildomą 6,6 kW įkroviklį. „Lexus“ nenurodo šio galingumo, tačiau sako, kad jis prilygsta 2,0 l varikliui. Jis taip pat pasieks 60 mylių per valandą per 6 sekundes, kai taip pat veikia 2,5 l 4 cilindrų, o tai reiškia, kad AWD sistema teka maždaug 300 AG.

Nauja „Lexus“ saugos sistema + 3.0 debiutuos 2022 m. „Lexus NX“

2022 m. „Lexus NX“

Tai nėra „Lexus“ be išsamaus vairuotojo pagalbos ir saugos funkcijų sąrašo, ir šis 2022 NX nenuvilia. Naujoji „Lexus“ saugos sistema + 3.0 siūlo avarinio vairavimo pagalbinę riziką, priešpriešinio transporto priemonės aptikimą / stabdymą kairiuoju posūkiu ir artėjantį pėsčiojo aptikimą / stabdymą. Pirmoji funkcija padeda išvengti avarijos, o pastarosios dvi – visiškai praleisti sankryžose. Radaro greičio palaikymo sistema taip pat papildo kreivės greičio valdymą.

Paskutinė saugos sistema taip pat yra komforto sistema. „Lexus“ skaitmeninio užrakto sistema reiškia, kad durys sklandžiai atsidaro paspaudus mygtuką. Jame taip pat yra saugaus išėjimo pagalba, kuri neleidžia jums ar jūsų keleiviui atidaryti durų į transporto priemonę ar dviratininką.

2022 m. „Lexus NX“ bus pradėta gaminti trečiąjį šių metų ketvirtį. „Lexus“ skelbs kainas artimiau atvykimo datai. Tuo metu taip pat galite tikėtis išsamaus funkcijų sąrašo. Dėl visų dalykų 2022 m. „Lexus NX“ eikite į Lexus.com.

[ad_2]