[ad_1]
Praėjo šiek tiek laiko, kol „Jeep“ pristatė į rinką tai, ko mes visi prašėme, tačiau pagaliau čia yra „Hemi“ varomas „Wrangler“. Be abejo, antrinė rinka aptarnauja šį norą jau daugiau nei dešimtmetį, tačiau niekada nebuvo tokia kaina ar gamyklos garantija. Po savaitės žaidimo kelyje ir išvykoje 2021 m. „Jeep Wrangler Rubicon 392“ galime sakyti, kad „Jeep“ pristatė tikrai įspūdingą paketą.
Tačiau sprendimas, ar norite gyventi su „Rubicon 392“ kiekvieną dieną, yra visai kitas klausimas.
Dolerio dolerio sąskaitos: 2021 m. „Wrangler Rubicon“ kainos
Pirmiausia turime išvesti dramblį iš kambario, kainą. Nors „Wrangler 392“ yra pigesnis nei antrinio variklio apsikeitimas, jo kaina prasideda nuo 73 500 USD. Pridėkite paskirties mokesčius, keletą gražių dažų, vilkimo paketą, tiek kietą, tiek minkštą viršų, bekelės kamerą ir keletą kitų priedų, o mūsų apžvalgos transporto priemonė kainavo 78 565 USD.
Itin paprastas 4 durų „Rubicon“ kainuoja nuo 42 500 USD. aš naudojau „Jeep“ internetinis konfigūratorius sukurti „V6 eTorque Rubicon“ kuo artimesnį mano turimam „Rubicon 392“ apžvalgos modeliui. Kaina pasirodė 65 885 USD. Tai reiškia, kad atnaujinus „Hemi“ (su visais stabdžių, gaubto ir kt. Atnaujinimais) jums bus skirta daugiau nei 12 000 USD. Tai nėra nereikšmingas kainų smūgis!
Vis dėlto ši didelė „Rubicon 392“ kaina yra daugiau nei didelis variklis, nes „Wrangler Rubicon 392“ yra standartinės aukščiausios kokybės prabangos ir visureigių savybės.
Hemi Power
Bet pirmiausia tas variklis! 2021 m. „Rubicon 392“ yra galingiausias ir greičiausias „Wrangler“. Po variklio dangčiu masyvus 6,4 l „Hemi V8“ šis „Jeep“ gali vos per 4,5 sekundės iš vietos sustumti 60 mylių per valandą greičiu (1,5–3 sekundėmis greičiau nei kiti „Wrangler“ modeliai). 13 sekundžių plokščias ketvirčio mylios laikas taip pat nėra pernelyg skurdus!
Nors „Wrangler Rubicon 392“ yra šiek tiek plytų formos, o ne lengvas – 5103 svarų svoris (apie 646 svarai daugiau nei „V6 Rubicon“) – turi 470 AG ir 470 svarų. sukimo momento iš čiaupo, jo greitis mažai stebina. Vis dėlto labai retas dalykas, kad tokia bekele mašina yra tokia greita. Šis „Jeep“ vis dar turi kėbulo ant rėmo konstrukciją, tvirtas ašis, 33 colių MT padangas, slydimo plokštes, akmeninius bėgius, pasirenkamas spinteles, nuotolinio sūpynės atjungimo funkciją ir dar daugiau.
„Rubicon 392“ taip pat turi „Hydro-Guide Air Induction System“ gaubtą. Šis didelis gaubtas gaubtas siūlo funkcinį gaubto samtelį, kuris naudojamas kaip šalto oro įleidimo angos ir atskiria vandenį nuo įleidimo, kai keliaujate drėgnomis sąlygomis. Nors man patinka įspūdingas šio gaubto dizaino funkcionalumas, turiu pripažinti, kad stilius nėra mano mėgstamiausias.
Vienas dalykas, kurį papildoma rinka paprastai pamiršta atnaujindama galią ir padidindama svorį, yra tai, kad transporto priemonė taip pat turi gerai sustoti. Laimei, „Jeep“ to nepamiršo ir patobulino „Rubicon 392“ stabdžių sistemą, kad galėtų susidoroti su mase ir galia. Manau, kad stabdžiai kelia ypatingą pasitikėjimą savimi ir suteikia gerą pedalo grįžtamąjį ryšį.
Daugiau „Dino“ sulčių
Jūs nepirksite „Rubicon 392“, kad taupytumėte degalus. Tam įsigysite naują „Wrangler 4Xe PHEV“.
Didelis 6,4 l „Hemi“ 392 automobilyje įspūdingu greičiu pralenkia dino sultis ir reikalauja aukščiausios kokybės degalų. Tai EPA įvertintas 14 mpg kartu, o bandymo metu su sunkia koja gavau 11,4 mpg.
„392“ išlaiko tą patį 21,5 galonų dujų baką, kuris yra daugumoje „Wrangler“, todėl diapazonas bus sumažintas. Tikimasi, kad vieno tanko atstumas bus apie 300 mylių, kur „V6“ lengvojo hibrido „Wrangler“ pasieks apie 400 mylių, o „EcoDiesel Wrangler“ – daugiau nei 500 mylių.
Tikrai sunku nevairuoti šio daikto sunkia koja ir mėgautis visais triukšmais, kuriuos sukelia išmetimo vamzdis, todėl nesitikėkite, kad iš šios mašinos net 14 mpg gausite.
Daug daugiau triukšmo!
Kalbant apie triukšmą. „Rubicon 392“ kelia daug triukšmo! Jis turi dvigubus dvigubus išmetimo vamzdžius ir visada turi gilų riaumojimą, kurį pajusite net negirdėdami. Jis taip pat turi aktyvų išmetimą. Tai reiškia, kad vienu mygtuko paspaudimu jūs tikrai galite išgauti išmetamųjų dujų užrašą ir suteikti jums tą žvarbų „Hemi“ skalavimo skydą, kai atleidžiama nuo droselio, kurį turi visi raumeningi automobiliai. Tiesa; išmetimo natos skamba vidutiniškai, agresyviai ir nuostabiai, tačiau sensta gana greitai. Aš lengvai (ir netyčia) išsigandau daugiau nei kelių vaikų ir esu tikras, kad kai kurie laukiniai gyvūnai, vairuodami šį niurzgantį žvėrį.
Nė vienas „Jeep Wrangler“ neturi ramaus salono, nes to beveik neįmanoma pasiekti naudojant transporto priemonę, kurios viršutinė dalis yra nuimama. Vėjo ir kelio triukšmas važiuojant greitkeliu yra didelis – iš dalies dėl agresyvių purvo ir reljefo padangų – o didžiosios „Hemi“ išmetimo dronas dėvės ilgose kelionėse.
Dalykai, kurių negalite turėti „Rubicon 392“
„Rubicon 392“ galima įsigyti tik su 4 durimis, taigi jums nėra dviejų durų „Hemi Wrangler“.
Jei norite irkluoti savo pavaras, vienintelis siūlomas „Jeep Wrangler“ su mechanine greičių dėže yra „V6“. Tai pasakius, man labai nepatinka 6 laipsnių „Wrangler“ rankinė, o 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė yra puiki. Man patinka vairuoti mechaninės pavarų dėžes, tačiau „Wrangler“ / „Gladiator“ instrukcijos yra tik sudėtingas įrenginys, kuris neatlieka tokio gero darbo kaip automobilis. Tai pasakius, vienintelis „392“ variantas yra automatinis, taigi jūs esate geras.
2021 m. „Jeep Wrangler Rubicon 392“ vairuoti dviem ratais nėra išeitis. Tai gaila, nes 2WD perdegimai ir dreifai būtų taip smagu šiame „Jeep“! Vietoj 2WD gausite 4H Auto, iš esmės AWD. Tačiau ant laisvo žvyro paviršiaus „4H Auto“ leidžia smagiai paslinkti į šonus keturiais ratais. Visureigių entuziastams taip pat nereikia jaudintis, nes palikdami grindinį vis tiek gauname pasirenkamus 4H ir 4L.
Tai „Jeep Rubicon“
Kaip ir visose „Jeep Wrangler Rubicon“ transporto priemonėse, 392 automobilis yra rimtai važiuojantis bekele. Išėmiau dieną grodamas labai drėgnuose pakrantės miškuose į vakarus nuo Portlando (OR) ir radau, kad jis lengvai atlieka visus dalykus, kuriuos turėtų daryti „Jeep“.
Turėdamas didelę galią, „392“ yra šiek tiek lengvesnis nei bet kuris kitas „Rubicon“, nes man atrodė, kad droselio pedalas yra jautrus. Man patinka reaguojantis droselio pedalas, tačiau bekele šiek tiek sunkiau sklandžiai važiuoti 392 lėtai nei kiti „Wrangler“ siūlomi jėgos agregatų variantai. Taip pat daug lengviau sukti 392 padangas, ko norite išvengti tiek dėl „Jeep“ dalių ir padangų ilgaamžiškumo, tiek dėl Lengvai protektorius.
„Fox“ pakaba „Rubicon 392“ automobilyje puikiai sugeria duobes ir nelygius kelius važiuodama greičiu. Lėtesniu greičiu man pasirodė, kad jis yra šiek tiek standus. „392“ yra „Jeep“, skirtas vairuoti greičiu, bekele ir bekele.
Radau, kad standartinės 33 colių „Falken Wildpeak MT“ padangos yra gana pajėgios ir kelia pasitikėjimą keliu ir bekele. Taip pat radau, kad jie mėtė daugybę uolų žvyrkeliuose ir nebuvo ramūs greitkelyje. Šios mėsingos padangos yra suvyniotos ant 17 colių ratlankių, galinčių pritvirtinti karoliukus (jums reikia tik tinkamų „Jeep Performance Parts“ žiedų). Jie ne tik gerai atrodo, bet ir yra funkcionalūs.
2021 m. „Jeep Wrangler Rubicon“ 392 išvados
Kaip ir visiems „Jeep Wrangler“, „Rubicon 392“ nesiūlo ramios salono, nesiūlo mirusio pedalo, kad vairuotojo kairė koja galėtų pailsėti, o vairavimo pojūtis neaiškus ir atjungtas. Kaip ir visuose „Wrangler“ modeliuose, „Rubicon 392“ suteikia neprilygstamą visureigio savybę, tvirtą sportišką išvaizdą ir galimybę mėgautis automobiliais, važiuojančiais „iš viršaus“ ir „nuo durų“.
2021 m. „Jeep Wrangler Rubicon 392“ išties spindi kalbant apie greitį, galią ir garsą. Tačiau už tuos atnaujinimus mokate nemažą sumą. Taip pat nesitikėkite, kad kainos sumažės arba rasite vieną iš šių „Wrangler“, nes mes beveik neabejojame, kad šis modelis rinkoje bus tik keletą metų. Tai, be abejo, paskutinis puikus vidaus degimo variklis (ICE) „Wrangler“, kai „Jeep“ pereina prie akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių (BEV).
[ad_2]