[ad_1]
„Bentley“ siekia didinti įvairovę ir įtrauktį į savo valdymo gretas, siekdama, kad iki 2025 m. Ji būtų 30 proc. „Bentley Unifying Spur“ buvo pristatytas kaip įvairovės, kurią ji tikisi pasiekti per ateinančius 4 metus ir vėliau, simbolis.
Ar šis gražus simbolis tiesiog atitraukia dėmesį nuo menkų tikslų ir ilgų laiko tarpų, ar „Bentley“ tikrai rimtai dirba su savo įmonių įvairove?
„Įvairovė ir įtrauktis mums yra be galo svarbūs, todėl vykdydami programą„ Be 100 “mes išsikėlėme sau iššūkį tapti pačių įvairiausių prabangių automobilių gamintojais. Mums tai reiškia, kad mūsų valdymo struktūroje yra kolegų iš visų gyvenimo sričių. Tai siejasi su mūsų etosu, kad turtinga ir įtrauki kultūra, kurioje visi yra palaikomi, kad išnaudotų visas savo galimybes, yra tai, kas padės paskatinti mūsų verslą ateinančius šimtą metų “. -Dr. Astrid Fontaine, „Bentley“ žmonių, skaitmeninimo ir IT valdybos narė.
„Bentley Unifying Spur“
„Bentley Unifying Spur“ iššūkis buvo sukurti meno automobilį, kuris švenčia įvairovę. Jį sukūrė Richas Morrisas, laisvalaikiu dirbantis skulptorius ir tapytojas. Jis pasirinko naudoti devynias spalvotas spalvas Pažangos vėliava kartu su žodžiais „Meilė yra meilė“ papuošti automobilį.
Ant gaubto prasideda ir baigiasi žodžiai, apgaubiantys kūną šokančių figūrų, veidų ir formų serija viena, nenutrūkstama linija. Anot Bentley, žodžiai yra susiję panašiai kaip visa žmonija, nesvarbu, kokia būtų jūsų rasė, įsitikinimas ar seksualumas.
Meno automobilis demonstruoja įsipareigojimą įvairovei
Automobilis bus pristatytas „Crewe“ gamykloje, kur „Bentley“ būstinė yra įsikūrusi prieš pradedant pasaulinę renginių seriją. Tai apims ir vidinę, ir išorinę veiklą, skirtą „Bentley“ komandai ir visuomenei įtraukti labiau suvokiant įvairovės poreikį darbo vietoje.
„Unifying Spur“ yra dalis Bentley yra virš 100 strategija. Šis penkių pakopų planas apima informavimą, įdarbinimą, paveldėjimo planavimą, kultūrą ir plėtrą, siekiant, kad „Bentley“ iki 2025 m. Pasiektų tą 30 procentų valdymo įvairovės skaičių.
„Mes žinome, kad įvairovė skatina sėkmę“, – sakė dr. Astrid Fontaine, „Bentley“ žmonių, skaitmeninimo ir IT įvairovės valdybos narė. „Štai kodėl įvairovė ir įtrauktis mums yra be galo svarbūs, todėl vykdydami savo programą„ Beyond100 “mes iškėlėme sau iššūkį tapti pačių įvairiausių prabangių automobilių gamintojais. Mums tai reiškia, kad mūsų valdymo struktūroje yra kolegų iš visų gyvenimo sričių “.
„Bentley“ meno automobilis
Meninis automobilis yra gerai ir gerai, tačiau jis tikrai nieko nedaro, kad skatintų įvairovę. Tai atrodo šauniai ir tikrai atsiras daugybėje „Instagram“ tiekia. Menininkas yra akivaizdžiai gana talentingas ir įdėjo daug darbo į dizainą, tačiau kaip kas nors iš jų skatina įmonių įvairovę?
Tai šiek tiek panašu į tuos paveikslus, kabančius salėje mokyklos klasėje. Jūsų dailės mokytoja jums sako, kad tai čiabuvių žmonių diena, ar moterų istorijos mėnuo, ar dar kas nors, ir visi turi nupiešti paveikslą, kad atpažintų šią progą. Paveikslėliai kabinami salėje, o po kelių savaičių beveik pamiršote, kodėl pirmiausia turėjote nupiešti tą paveikslą. Tikro ilgalaikio poveikio nėra.
Bentley įvairovės planas
„Bentley“ iš tikrųjų planuoja paremti savo įvairovės tikslus. Ji per daug indeksuos savo samdymą įvairovės klausimais, įdarbindama daugiausia dėmesio naujų talentų grupėms, kurios anksčiau galėjo būti nepakankamai atstovaujamos. Tai taip pat užtikrins, kad įvairūs talentai jos organizacijoje bus nustatyti anksti, siekiant užtikrinti, kad talentai būtų įtraukti į paveldėjimo planavimą.
Be to, kuriamos šios talentų įvairovės sėkmės įmonės viduje kūrimo programos. Visų metų įvykiai ir veikla sustiprins šiuos veiksmus ir padės pašalinti nesąmoningą šališkumą.
Kai kuriuose iš šių įvairovės ir įtraukimo renginių pasirodys meno automobilis „Bentley Unifying Spur“. Bet vėlgi, iš tikrųjų tai tik puikus akių saldainis, kurį galite įdėti į savo „Instagram“ kanalą ir kuris nieko nedaro.
Tai geriausia, ką galite padaryti „Bentley“?
Bentley tikslai yra nuostabūs. Kokia įmonė nenorėtų būti tikra, kad ne tik priima įvairovę, bet ir skatina įvairios kilmės asmenis prisijungti prie savo organizacijos ir pasiekti sėkmės? Tačiau tai yra 2021 m., O įvairovės idėja nėra naujas dalykas. Daugelis kompanijų metų metus stengėsi tobulinti savo organizacijų įvairovę. „Bentley“ šiek tiek vėluoja į vakarėlį su šiuo veiksmų planu ir, kad ir koks gražus šis automobilis yra, tai yra meninis automobilis, kuris nieko esminio nedaro, kad darbovietė būtų įvairesnė.
Nebuvo paminėta, kur šiandien „Bentley“ yra savo įvairove ir užimtumu. Tai geras statymas, kad „Bentley“ jau turi tam tikrą įvairovės lygį, todėl prireikia keturių metų, kad jis būtų pasiektas tik 30 procentų, kad tai būtų gana ilgas laiko tarpas kukliam skaičiui. Tikimės, kad 4 metų tvarkaraštis suteikia jai daugiau laiko, nei reikia, kad pasiektų savo tikslus, ir iki 2025 m. Jis ne tik pasieks, bet ir viršys 30 procentų savo valdymo komandos įvairovę. Tačiau tam prireiks daug daugiau nei meno automobilio.
[ad_2]