[ad_1]

Neseniai man įteikė raktus nuo naujo 2021 m. „Hyundai Santa Fe“ Kaligrafija. Nusprendžiau pasivažinėti vidutinio dydžio „Hyundai“ visureigiu į paplūdimio kelionę į Okeanitą, Merilandą. Galų gale, kas yra geresnis būdas sužinoti viską apie automobilį, nei įstrigti viename daugiau nei keturias valandas į vieną pusę? Žemiau pateikiamas išsamus visko, kas mane sužavėjo, sąrašas ir keletas dalykų, kurie mane nuvylė apie naująjį „Santa Fe“.

Meilė: interjeras apkrautas technika ir prabanga

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos interjeras

Vienas iš geriausių 2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos dalykų buvo visos technologijos ir prabanga, kurią gaunate už kainą. Mano testeryje buvo 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, 10,25 colių navigacijos ekranas, kuriame buvo „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ integracija, „Harman Kardon“ garso sistema, apibarstyta salone, ir išmanioji greičio palaikymo sistema, taip pat daugybė kamerų vaizdų.s

Meilė: įspūdingas jėgos pavarų derinys

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos variklis

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija standartiškai komplektuojama su 2,5 litro 4 cilindrų turbokompresoriumi, kuris išvysto 281 AG ir 311 lb.-ft. sukimo momento. Šis variklis yra sujungtas su 8 greičių šlapia dviejų sankabų transmisija. Baziniai modeliai turi keturių cilindrų variklį, tačiau galiu pasakyti, kad turbokompresoriaus variklio galia buvo visiškai laukiama. Transmisija buvo viena sklandžiausių, todėl galbūt niekada nenorėsite įjungti „Sante Fe“ rankinio režimo. Maniau, kad šis derinys yra vienas iš nepakankamai įvertintų jėgos agregatų rinkoje.

Meilė: skamba kaip verslas

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos galinė išorė

Keturių cilindrų visureigiui „Santa Fe“ kaligrafija skambėjo gana gerai-tarsi duslus „Veloster N“ vidutinio dydžio krosoverio korpuse. Sąžiningai, tai skambėjo geriau nei pusė ten esančių našumo lygio sedanų/kupė, ir tai net nebuvo bandoma. Nors „Sante Fe“ neužėmė aukščiausių įvertinimų kaip geriausiai skambantis visureigis, nes yra daug daugiau galingų, sakyčiau, kad tai buvo vienas geriausiai skambančių 4 cilindrų visureigių kelyje.

Meilė: nebrangi išvaizda

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija prieplaukose

Pripažinkime, 2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija yra mažesnė nei 40 000 USD, tačiau ji atrodė daug brangesnio vidutinio dydžio visureigio. Dėl kainos „Sante Fe“ atrodė kaip kažkas, kas kainavo beveik 100 000 USD arba daugiau. Pagaliau galite turėti išvaizdų krosoverį, kuris nekainuoja jūsų hipotekos.

Meilė: kaligrafijos apipjaustymo lygio patobulinimai

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos įlankos pusė

Kaligrafija yra nauja „Hyundai“ šauniai skambanti aukščiausio lygio apdaila. Kaligrafijos apdaila pagerina jau puikius standartinius prabangius gabalėlius, pabarstytus visame Sante Fe. Konkrečiai kalbant, kaligrafijos apdailai pridedamas eko-zomšos mikropluošto galvos apdangalas, „Nappa“ odinės sėdynės, perforuotas ir oda aptrauktas vairas, išplėstas akcentinis apšvietimas ir spalvotas „heads-up“ ekranas (HUD). Išorėje yra tamsiai chromuotos akcento priekinės grotelės ir tamsios chromuotos satino durų rankenos.

Neapykanta: ne toks efektyvus degalų naudojimas, kaip norėtumėte

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos vaizdas į vandenyną pro langą

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija turėjo daug puikių dalykų, tačiau vienu dalyku ji negalėjo pasigirti – tai degalų naudojimo efektyvumas. „Santa Fe“ kaligrafija gali pasiekti 21 mpg miestą ir 28 mpg greitkelį, o bendras 24 mpg. Reikėtų pažymėti, kad mano testeris buvo varomas visais ratais. Priekiniais ratais varomas „Santa Fe“ sutaupo 1 mpg EPA miesto sąmatoje.

Per keturias valandas trukusią kelionę, keturias dienas paplūdimio mieste Okean Sityje, Merilande, po to keturias valandas kelio namo, „Sante Fe“ pavyko surinkti 27, todėl galiu garantuoti skaičių. Skaičiai savaime nėra blogi, tačiau, palyginti su visomis kitomis galimybėmis, „Santa Fe“ buvo už kuro efektyvumo kreivės.

Neapykanta: kietas plastikas sumenkina prabangą

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos centrinė konsolė

Pirmas dalykas, apie kurį siautėjau, buvo „Santa Fe“ kaligrafijos interjeras. Tačiau, nors visoje salone buvo barstoma daugybė kokybiškų medžiagų, tikrai buvo vietų, kuriose „Hyundai“ praleido prabangos ženklą. Visų pirma „Sante Fe“ turi keletą kietų plastikinių detalių, kurios atrodo ir atrodo pigiai.

Neapykanta: nėra skirtumo tarp pavaros režimų

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafijos vairavimo režimo perjungimas

Aš esu didelis vairavimo režimų gerbėjas, tačiau noriu, kad režimų pakeitimas būtų perkeltas į mano pirštus ar dešinę koją. Važiavimo režimo ratukas „Santa Fe“ užima daug vietos centrinėje konsolėje. Jame yra „Comfort“, „Sport“, „Smart“ ir „Snow“ režimai. Tačiau, tiesą pasakius, kasdienis vairuotojas nepajus didelio skirtumo tarp šių keturių. Vienas teigiamas dalykas sporto režime buvo tai, kad skaitmeninis prietaisų skydelis pasikeitė į sportiškesnį/raudonos tematikos matuoklių išdėstymą. Taigi jūs galbūt nejaučiate pokyčių, bet bent jau matote tai naudodami sporto režimą.

2021 m. „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija: užmerkite akis nuo bet kokių šio sandorio trūkumų

Galų gale teigiami dalykai, kuriuos „Hyundai Santa Fe“ kaligrafija pasiekė 2021 m., Nusveria visus jo niekintojus. Šis „Hyundai“ yra tiesiog vienas iš geriausių prabangių pasiūlymų už pinigus, kuriuos galite nusipirkti dabar.

[ad_2]