[ad_1]

Nesunku galvoti apie sportinius automobilius ir iškart pagalvoti apie ikoninius pavadinimus, tačiau tai yra „Nissan 370Z Nismo“ tame sąraše? Yra žinoma, kad sportinių automobilių pokalbyje dominuoja ženkleliai, tokie kaip „Corvette“ ar „Mustang“, o gal ištisos markės, tokios kaip „Porsche“. Tačiau į galvą ateina tik vienas prekės ženklas, kurį galima atpažinti viena raide: Z.

„Nissan“ savo legendinius Z automobilius gamina nuo 1969 m. Jie visada buvo sportiški ir dailūs – nuo pradinio „Datsun 240Z“ iki paskutinio „Nissan 370Z“ modelio. Kadangi prekės ženklas ketina išleisti naujausią „Z“ automobilį, paskutinį „Nissan 370Z“ išbandėme, kad pamatytume, ar jis gali atnešti legendinį Z automobilio sportinių automobilių paveldą.

„Nissan 370Z Nismo“ apžvalga: paskutiniai 300 ir nauji 400

Baltas „Nissan 370Z Nismo“ su antracito spalvos ratais ir raudonais akcentais.

Neseniai „Nissan“ man pateikė paskutinį iš 370Z-perlamutrinį 2020 metų „Nissan 370Z Nismo“ variantą su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Tai būtų paskutinis mano skrydis 370Z, nes aš – ir visas pasaulis – laukiu artėjančio 400Z. „400Z“ greičiausiai tęs „Z“ automobilio sportinį palikimą, išlaikydamas „Nissan Z“ pavadinimą, susijusį su sportinių automobilių istorija.

Baltos spalvos „Nissan 370Z Nizmo“ galiniai trys ketvirtadaliai demonstruoja dailius galinius žibintus ir negabaritinį spoilerį, esantį ant žvyro.

2009 metais „Nissan“ pristatė šeštosios kartos „Z“ automobilį „370Z“. Lengvesnis ir greitesnis nei ankstesnis 350Z, jis taip pat pagamino 26 arklio galias dėl 3,7 litro VQ37VHR V6, galinčio nuo 332 AG iki 350 AG (standartiniai ir „Nismo“ modeliai).

370Z forma buvo panaši į 350Z. Niekas to nesuprastų dėl ko nors kito. 370Z buvo panašus į ryklį primenančią nosį, pailgą gaubtą, plačius klubus ir atletišką užpakalį. Kaip ir ankstesnis 350Z, taip pat buvo galima įsigyti „drop-top roadster“ versiją.

Aptakūs balti „Nissan 370Z Nismo“ galiniai žibintai.

Šis automobilis turėjo gana įspūdingą 13 metų tarnavimo laiką. Tai beveik negirdėta šiais laikais. Tačiau dėl žavingo našumo ir seksualios išvaizdos 370Z buvo karinis iki 2020 m. 2020 -aisiais ji net šventė savo 50 -metį.

Balti „Nissan 370Z Nismo“ žibintai yra per dideli ir aptakūs.

Nors 370Z dabar yra istorija, „Nissan“ neatsisako savo Z automobilio ir vėliau šią vasarą debiutuos visiškai nauju 400Z. Mes matėme prototipą ir jis nuostabus, bet tai tik prototipas. Tačiau šis naujas 400Z būsimas automobilis demonstruoja daugybę klasikinių Z stiliaus užuominų.

Nuo ilgo gaubto ir nuožulniai suplėšyto galinio lango iki išplečiamų sparnų ir galinių žibintų, kurie pagerbia 300ZX, „Nissan“ su šiuo rėkiančiu geltonu šou automobiliu tikrai padarė retro. Tikėkimės, kad gamybos modelis išlaikys visas šias puikias linijas. „Nissan“ tikisi 2021 m. Rugpjūčio 17 d. Pradėti gaminti 400Z serijos modelius. Nekantriai laukiame jo atvykimo.

370Z Vidaus reikalų departamentas

„2020 370Z Nismo“ interjere yra raudonos ir juodos „Recaro“ sėdynės bei juodi akcentai.

„Nissan 370Z Nismo“ yra gana ilgas, jo diržas yra 13 metų. Bet manau, kad jis labai gerai sensta. Tačiau yra ženklų, kad ji yra pasirengusi atnaujinti, ypač interjere. Mano 2020 m. 3,7 litro „Nissan 370Z Nismo“ testeris turėjo įmantrias, raudonai apipjaustytas „Recaro“ sėdynes su daugybe tvirtinimo elementų ir „Alcantara“ apvilktą vairą bei akcentus-puikus papildymas bet kurioje sportinėje transporto priemonėje.

Tačiau tai buvo viena iš nedaugelio naujesnių transporto priemonių, vis dar siūbuojančių CD grotuvą. Ir nors kompaktinių diskų grotuvas nebūtinai yra apgaulė, jis aiškiai parodė automobilio amžių. Buvo keletas kitų interjero detalių, kurios taip pat atrodė senesnės, pavyzdžiui, kai kurie skirstomieji įrenginiai, mažas LCD ekranas ir dvigubos atsarginės kameros – viena centre ir viena galinio vaizdo veidrodyje.

Man vis dar patiko trijų prietaisų skydelio-įtampos, vandens temperatūros ir laikrodžio-išvaizda. Tai taip pat stiliaus patarimas iš senesnio Zs. Tačiau pripažinkime: dienos pabaigoje tai yra 13 metų senumo naujas automobilis. „Nissan 370Z Nismo“ turi būti atnaujintas.

400Z koncepcijos interjeras modernizuotas

„Nissan 400Z“ prototipas su geltonu akcentu juodu interjeru.
Nuotraukų kreditas: „Nissan USA“

Žvelgiant į 400Z koncepcijos interjerą, visos šios bėdos buvo išspręstos. Jis turi daug modernesnę išvaizdą su reikiamais patogumais, įskaitant trigubus prietaisus su brūkšneliu ir durų oro angas (tas pats kaip 370Z). Tiesa, tai tik koncepcija. Bet jei gamybos modelis artimas koncepcijai, bus labai malonu.

Pavara ir našumas

„Nissan 400Z“ prototipas su geltona išorė šalia kaštoninio paveldo automobilio.
Nuotraukų kreditas: „Nissan USA“

Nuo 1969 m. Debiutavusio „Datsun 240Z“ kasmet automobilio pavadinimas buvo pagrįstas variklio dydžiu. 240Z turėjo 2,4 litro. 260Z? 2,6 litro malūnas. Taip, 300ZX turėjo 3,0 l šešių puodų, o 350Z ir 370Z- atitinkamai 3,5 ir 3,7 l variklius.

400Z viską supurtys. Tai bus pirmasis „Z“ automobilis, pavadintas pagal jo galią ir variklio darbinį tūrį. Jis turės 3,0 litrų dviejų turbinų variklį, išvystantį 400 AG. Taigi, nors forma bus pažįstama, pavadinimo sutartis nebus. Be to, žinant, kad tai 300Z, būtų regresinis.

Grįžtant prie tradicijų, „400Z“ ir toliau siūlys tiek mechaninę, tiek automatinę pavarų dėžę. Kaip ir kitos transporto priemonės (mes žiūrime į jus, „Toyota Supra“), tai nesumažina perjungimo. Taško ir šaudymo mėgėjai, nesijaudinkite: vis tiek galėsite įsigyti automatą. Įdomus faktas: „Nissan“ teigimu, „370Z“ vadovų ir automatų pardavimo koeficientas buvo 50/50.

Viena aišku: Z automobiliai visada buvo tvirti sportinių automobilių variantai, ir tai neturėtų keistis. Daugelį metų jie buvo stipriausias „Nissan“ atlikėjas Šiaurės Amerikoje. Tai buvo iki 2009 m., Kai „Nissan“ į šį žemyną atvežė ugnį alsuojantį dviejų turbinų GT-R (kartais vadinamą „Godzilla“). Tačiau „370Z“ buvo ne šiaip sau.

2020 metų „Nissan 370Z Nismo“ 3,7 litro variklis.

„370Z“ laikrodis spurtavo nuo 0 iki 60 sekundžių nuo keturių sekundžių vidurio iki penkių sekundžių vidurio, priklausomai nuo publikacijos ir variklio bei transmisijos pasirinkimo. Prie greito pagreičio prideda tikslus, skutimosi aštrus valdymas ir įtempta, jei ne visiškai standi pakabos sistema. Tai padeda nuostabiai pasirodyti, ar išraižyti kanjono kelius, ar savaitgalio išpuolius vietinės trasos dieną.

Mūsų „Nissan 370Z Nismo“ testeris buvo su lipniomis 19 colių „Dunlop SP Sport Maxx GT“ padangomis su 245/40R19 padangomis priekyje ir plačia 285/35R19 mėsa gale, o tai padeda valdyti. Taip pat turiu pastebėti, kad „370Z Nismo“ stabdžiai yra fantastiški, puikiai jaučiasi po kojomis ir padeda greitai sustabdyti automobilį.

Artėjantis 400Z neabejotinai tęs Z pasirodymo tradicijas. Tačiau tai bus pirmasis Šiaurės Amerikos Z su gamykliniu turbo nuo 1996 m. 300ZX. (Kitas įdomus faktas: 300ZX buvo gaminamas Japonijoje iki 2000 m.) Ir turėdami 50 arklio galių daugiau nei 370Z „Nismo“, tikimės, kad 400Z bus raketa. Ar tai bus greitas GT-R? Tikriausiai ne, bet lažinuosi, kad tai bus tiesiai ant Godzilos kulnų.

Ar 400Z bus geriausias Z?

„Nissan 400Z“ prototipas su geltona išorine puse.
Nuotraukų kreditas: „Nissan USA“

Nėra jokių abejonių, kad „Nissan“ daug galvojo apie automobilio dizainą ir veikimą artėja 400Z. Kiekvienas Z automobilis pagerino ankstesnio modelio našumą, ir galiu lažintis, kad tai pasikartos. Bet viskas turi savo kainą, tiesa?

2020 m. „3.7L 370Z Nismo“ kaina prasidėjo nuo 45 790 USD. Pranešama, kad 400Z kaina prasidės nuo 34 995 USD, nors „Nissan“ oficialiai nenurodė automobilio MSRP. Bet sakykite, kad tai kainuoja apie 35 000 USD – ir tai būtų gana sėkmingas sandoris. Palyginimui, 2021 m. „Mazda MX-5 Miata RF“ kaina prasideda nuo 33 045 USD. Dabar „Miata“ yra fantastiškas mažas sportinis automobilis, tačiau turi tik 181 AG. Su juo vis tiek galite linksmintis, tačiau pripažinkime: tai ne 400 AG.

„Nissan 400Z“ prototipas su geltona išorė sėdi ant asfaltuoto kelio su padangų žymėmis.
Nuotraukų kreditas: „Nissan USA“

Bet grįžkime prie „Nissan“. Džiaugiuosi, kad kompanija tęsia savo legendinio sporto kupė. Krosoverių, visureigių ir labai didelių pikapų pasaulyje malonu matyti kompaniją, kuri laikosi to, ką padarė taip gerai: dviejų durų, dviejų vietų, galiniais ratais varomų sportinių kupė.

Vietoj to, kad įleistų savo legendinį kupė į automobilių istorijos puslapius, jie eina į priekį su kita karta. Galbūt aš tiesiog nostalgiška, bet nemanau, kad tik aš laukiu 400Z. Tiesą sakant, manau, kad „Nissan“ lažinasi ne tik aš.

[ad_2]