[ad_1]

Panašu, kad automobiliai su iššokančiais žibintais yra tolimas prisiminimas iš kažkokio seno laikmečio. Vis dėlto daugeliui iš mūsų liko paslėpti priekiniai žibintai, kad šios retro transporto priemonės vis dar kelia tam tikrą patrauklumą.

Nors iššokantys priekiniai žibintai užgeso 2004 m. Su paskutiniais „Lotus Esprit“ ir „C5 Chevrolet Corvette“ gamybos etapais, jų aukso era neabejotinai buvo 80-ųjų ir 90-ųjų pradžia. Pirmieji „pop-up“ žibintai debiutavo 1936 m. „Cord 810“.

Originalus iššokantis priekinis žibintas buvo protingas dizaino pritaikymas, leidžiantis dizaineriams paslėpti didelius to meto žibintus. Tai buvo ir aerodinaminis patobulinimas, ir būdas išlaikyti dienos automobilius aptakius, paslėptus priekinius žibintus, netruko atkreipti visos visuomenės dėmesį. Kai jie tai padarė, atgal nebebuvo.

Žymiausi automobiliai su iššokančiais žibintais

Per 70 slaptos priekinių žibintų gamybos metų apie 200 automobilių buvo papuošta šia nepamirštama savybe – šios 20 transporto priemonių yra vienos iš labiausiai nepamirštamas. Nuo neaiškūs superautomobiliai geidžiami sportiniai automobiliai, tai vieni žymiausių automobilių su iššokančiais priekiniais žibintais, kurie puošia kelius.

Virvelė 810 (1936–1937)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: laidas 810

Tik teisinga pradėti šį sąrašą nuo pat pradžių su pirmuoju automobiliu, kuriame sumontuoti iššokantys priekiniai žibintai. „Cord 810“ buvo ne tik pirmasis automobilis su paslėptais priekiniais žibintais, bet ir pirmasis amerikietiškas automobilis su priekinių variklių, priekiniais ratais varomų elementų išdėstymu. Dalis „Auburn Automobile“ grupė, „Cord“ prekės ženklas ir „810“ neišgyveno po 1937 m., tačiau jo palikimas gyvuoja šimtuose automobilių su iššokančiais priekiniais žibintais, kurie įkvėpė šio ankstyvojo modelio.

Chevrolet Corvette (1963-2004)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Chevrolet Corvette“

„Chevrolet Corvette“ pasižymi tuo, kad jis yra ilgiausiai veikiantis modelis, turintis iššokančius priekinius žibintus. 40 metų „Chevy“ išsiuntė „C2“, „C3“, „C4“ ir „C5“ korvetes, kuriose buvo paslėpto priekinio žibinto variacijos. Kiekvienas „Vette“ atrodė gerai, dėl supaprastinto gaubto su nereiklia raukšle. 2004 m. „C5“ buvo paskutinis „Corvettes“ bėgimas, kuriame pasigyrė iššokantys priekiniai žibintai, žymėdami eros pabaigą.

„Aston Martin Lagonda“ (1976–1989)

Automobiliai su iššokančiais žibintais - „Aston Martin Lagonda“

Per 12 metų gamybos ciklą nuo surinkimo linijos nuriedėjo tik 645 „Aston Martin Lagondas“, tačiau to pakako, kad „Lagonda“ taptų vienu žymiausių kada nors gamintų britų automobilių. Be to, kad „Lagonda“ tuo metu buvo itin brangi, ji taip pat buvo su paslėptais priekiniais žibintais, sėdinčiais ant vienos labai aštrios nosies. Šio pleišto formos „Aston Martin“ išvaizda tikrai nepamirš, o estetiką papildo paslėpti priekiniai žibintai.

BMW M1 (1978-1981)

Automobiliai su iššokančiais žibintais - BMW M1

„BMW M1“ buvo gaminamas tik 453 vienetais, tačiau vėlgi to pakako kulto statusui pelnyti. Tai, kas prasidėjo kaip „Lamborghini“ / BMW bendradarbiavimas, M1 galiausiai tapo pirmuoju BMW žengimu į superautomobilių rinką. Laimei, BMW inžinieriai pasiliko keletą pagrindinių „Lamborghini“ dizaino ypatybių, įskaitant – jūs atspėjote – paslėptus priekinius žibintus.

„Lancia Stratos“ (1972–1973)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Lancia Stratos“

Nors „Lancia Stratos“ buvo gaminamas penkerius metus nuo 1972 iki 1977 m., Triskart pasaulio ralio čempionato nugalėtojas iššokančius priekinius žibintus rodė tik dvejus iš tų metų. Nepaisant to, „Stratos“ gali būti vienas iš geriausiai žinomų automobilių, kuriam kada nors buvo pritaikyta ši funkcija. Apsirengęs ralio išvaizda ir aprūpinęs papildomais priekiniais žibintais, „Stratos“ pagamino vieną vidutiniškai atrodantį ralio automobilį.

„Ferrari F40“ (1987–1992)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Ferrari F40“

Per savo laiką „Ferrari F40“ buvo greičiausias ir brangiausias „Ferrari“ iki šiol. Ir turbūt nenuostabu, kad jis sekė naujausią savo epochos mados tendenciją – iššokančius priekinius žibintus. Laikydamasis „Ferarri“ mados, „F40“ iššokančių priekinių žibintų stilius pasižymi daugybe pojūčių. Ir galbūt papildomas aerodinaminis pranašumas padėjo „F40“ pasiekti savo rekordinį pasiekimą – 1987 m. Automobilyje užfiksuotas pirmasis 200 + mph greitis, kurio didžiausias greitis buvo 201,4 mph.

„Lamborghini Diablo“ (1990–1998)

Automobiliai su iššokančiais priekiniais žibintais: „Lamborghini Diablo“

Nei viena „Ferrari“ istorija nėra išsami be jų konkurento „Lamborghini“. „Lamborghini Diablo“ vis dar yra vienas iš gražiausių „Lamborghini“, kada nors pasiūlytų su paslėptais priekiniais žibintais, o „Lamborghini“ pasiūlė daugiau nei kelis modelius su iššokančiais žibintais, įskaitant kitus gerbėjų pamėgtus, pavyzdžiui, „Countach“. Didelio našumo, vidutinio variklio „Diablo“ beveik pusę savo gamybos laikotarpio nešiojo iššokančiuosius žibintus ir juos gerai dėvėjo.

„Toyota Supra“ (1982–1992)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Toyota Supra“

Ne tik italai mokėjo priklijuoti iššokančius priekinius žibintus ant automobilio. Tiesą sakant, ši dizaino funkcija nebuvo skirta tik superautomobiliams. Kai aštuntajame dešimtmetyje japonai transporto priemonėms pradėjo naudoti paslėptus priekinius žibintus, paprastam žmogui buvo suteikta galimybė patekti į tokį automobilį. Antros ir trečios kartos „Toyota Supra“ buvo vienas iš daugelio prieinamų japoniškų automobilių su iššokančiais žibintais.

Mazda RX-7 (1978-2002)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Mazda RX-7“

Nors pagalvotumėte apie „Mazda MX-5 Miata“ kaip apie akivaizdesnį modelį su iššokančiais žibintais, „RX-7“ iš tikrųjų turėjo paslėptus priekinius žibintus anksčiau nei „MX-5“ – tiksliau, beveik 25 metus anksčiau. Tiesą sakant, visi kada nors gaminti „Mazda RX-7“ buvo su iššokančiaisiais žibintais, todėl šie paslėpti priekiniai žibintai buvo neatsiejami nuo šio ikoniško sportinio automobilio įvaizdžio.

„Nissan 300ZX“ (1984-1989)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Nissan 300ZX“

Šios aptakios „Nissan“ sportinės mašinos pirmosios kartos Z31 galėjo atrodyti ne taip gerai, kaip antrosios kartos „Z32“, tačiau bent jau buvo su priekiniais žibintais, kurie iššoko iš automobilio gaubto. Nors „300ZX“ galėjo trūkti kai kurių „Ferrari“ ir „Lambos“ picų ir kitų savo laikų automobilių su iššokančiais žibintais picų, šis palyginti prieinamas automobilis vis tiek buvo sportiškas paketas su daugybe vairavimo entuziastų pamėgtų variantų.

„Porsche 928“ (1978–1995)

Automobiliai su iššokančiomis žibintais - 1987_Porsche_928

Kaip ir „Mazda RX-7“, „Porsche 928“ niekada nežinojo gyvenimo be iššokančių žibintų. Jo apvalūs priekiniai žibintai nebuvo uždengti, kai jie buvo uždaryti, todėl „928“ suteikė išskirtinį vaizdą tiek įjungus, tiek išjungus priekinius žibintus. Su apvaliais priekiniais žibintais ir varlės akimis galite nepraleisti gatvės, važiuojančios 928.

„Opel GT“ (1968–1973)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Opel GT“

Dviejų vietų „Opel“ sportiniame automobilyje buvo du gamybos ženklai, antrasis prasidėjo 2007 m. Ir baigėsi netrukus po to. Tačiau paslėptų žibintų entuziastams tai pirmosios kartos „Opel GT“, pasižyminti besisukančiais iššokančiaisiais žibintais. Be trumpalaikio „Opel Speedster“, GT buvo vienintelis vokiečių automobilių gamintojo įsiveržimas į sportinių automobilių rinką. Laimei, jis buvo pašalintas iš gamybos linijos su šiais nuostabiais priekiniais žibintais, kurie dramatiškai sukasi traukdami rankinę svirtį.

„Acura NSX“ (1990–2001)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Acura NSX“

„Acura NSX“ buvo vienas iš prieinamesnių savo laiko superautomobilių, ir, tiesa, superautomobilio forma, jis buvo su iššokančiais žibintais. Vienas iš gražiausių automobilių, kada nors papuoštas šia mėgstama savybe, pirmosios kartos „NSX“ greitai tapo gerbėjų mėgstamiausiu tarp vairuotojų, ieškančių egzotiškos išvaizdos vidutinio variklio automobilio, kuris vis tiek galėtų būti (dažniausiai) funkcionalus kasdienis vairuotojas.

SAAB Sonett III (1970-1974)

automobiliai su iššokančiais žibintais: SAAB Sonett III

Vienintelis tikras „SAAB“ sportinis automobilis, dviejų vietų „Sonett“, prieš išleidžiant „Sonnet III“ – vienintelę versiją, kurioje yra iššokantys priekiniai žibintai, išgyveno dvi kartojimus. Iš pradžių sukurtas kaip lenktyninis automobilis, skirtas konkuruoti su Europos rodsteriais, trečiosios kartos „Sonett“ išlaikė savo automobilių sporto paveldą, tuo pačiu atnaujindamas stilių. Nors originalios gamybos metu „Sonett III“ nebuvo gerai parduodamas, atrodo, kad šiuolaikiniai SAAB kolekcininkai ir iššokančių žibintų automobilių entuziastai sutinka; tai vienas iš modelių, kurį SAAB teisingai suprato.

Pontiac Firebird (1982-2002)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Pontiac Firebird“

Du ištisus dešimtmečius „Pontiac Firebird“ atėjo su paslėptais priekiniais žibintais. Tai apėmė ir „Trans Am“ bei „Formula“ modelius. Tiek trečioji, tiek ketvirtoji „Firebird“ kartos buvo piktos ir aptakios – didžiąja dalimi dėl iššokančių priekinių žibintų. Ši dizaino savybė padėjo atskirti šiuos „Firebirds“ nuo ankstesnių metų modelių ir kitų automobilių su iššokančiais žibintais.

„Lotus Esprit“ (1976–2004)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Lotus Esprit“

Plokščias ant peties su „Corvette C5“ „Lotus Esprit“ buvo paskutinis automobilis, kuriame buvo rodomi iššokantys priekiniai žibintai, o gamyba baigėsi 2004 m. „Esprit“ buvo gaminamas beveik 30 metų, o visi 10 675 „Esprit“ modeliai turi iššokančius priekinius žibintus. Ar šis ikoniškas automobilis be jų būtų buvęs toks pat šaunus? Tikriausiai ne.

Plimutas „Superbird“ (1970 m.)

Automobiliai su iššokančiais priekiniais žibintais: Plimutas „Superbird“

„Plymouth Superbirds“ su 426 „Hemi“ arba „440 Super Commando“ varikliais galbūt niekada nebuvo geidžiami dėl savo žibintų. Svarbu buvo jų pasirodymas. Nepaisant to, paslėpti žiburiai ant jų ilgų ir aštrių nosių padėjo juos paversti tokiais, kokie jie yra – riaumojantis transporto priemonės žvėris, kurio negalite nepastebėti automobilių su iššokančiais žibintais.

„Vector W8“ (1989-1993)

Automobiliai su iššokančiais priekiniais žibintais: „Vector W8“

„Vector W8“ vis dar laikomas vienu neaiškiausių superautomobilių. Dėl jo pasirodymo nebuvo kalta ir jo išvaizda. Dešimtojo dešimtmečio pradžioje sunkiai konkuruojamoje superautomobilių rinkoje įmonė priėmė keletą neteisingų sprendimų, o W8 niekada neturėjo galimybės išsisukti. Retas grožis, šis superautomobilis atrodo beveik nepriekaištingai dėl paslėptų priekinių žibintų.

„Maserati Ghibli“ (1966–1973)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Maserati Ghibli“

Šiuo metu „Maserati Ghibli“ mėgaujasi trečiuoju gamybos ciklu, tačiau jei norite iššokančių priekinių žibintų, turėsite ieškoti vieno iš pirmosios kartos „Ghiblis“. Anuomet „Ghibli“ buvo vienas pažangiausių automobilių pagal savo dizainą, o iššokantys priekiniai žibintai papildė „wow“ faktorių.

„Cizeta-Moroder V16T“ (1991–1995)

Automobiliai su iššokančiais žibintais: „Cizeta-Moroder V16T“

Nors oficiali „Cizeta“ gamyba baigėsi 1995 m., Iššokantys priekiniai žibintai vis dar buvo keleto papildomų modelių, pagamintų iki 2003 m., Dalis. „Cizeta-Moroder V16T“ yra vienas iš neaiškiausių kada nors pagamintų superautomobilių, tačiau turintis ne mažiau kaip keturis iššokantys priekiniai žibintai; mums įdomu kodėl. Šio automobilio iššokantys priekiniai žibintai yra tikrai unikalūs.

Nostalgijos atvejis: iššokantys priekinių žibintų automobiliai yra šaunūs

Nors tikrai yra kitų automobilių su iššokančiais žibintais, tokių kaip legendinis „Ferrari Testarossa“, kai kurie „Toyota Celica“ modeliai ir daugybė „Alfa Romeo“ klasikų, aukščiau išvardytieji yra serijiniai automobilių modeliai, kurie, mūsų manymu, yra geriausi. žibintai versle. Jei jums pasisekė sėsti už vienos iš šių priekinių žibintų piktogramų vairo, negalvokite dukart apie tų žibintų įjungimą ir išjungimą – kelis kartus.

[ad_2]