[ad_1]
Amerikos neapykantos keliai. Bent jau tai įrodo „Toyota“, nes ji atnaujino ne vieną, o du iš trijų visureigių leidimų į savo „Tacoma“ vidutinio dydžio pikapą. Pirmasis yra „2022 TRD Pro“, brangiausias ir pajėgiausias „Tacoma“, kurį galite įsigyti. Antrasis buvo pristatytas tik 2021 m., Tačiau siūlo daugiau bekelės rinkinių 2022 m., „Tacoma Trail Edition“. Trečiasis, „TRD bekelė“, nesulaukia reikšmingo 2022 m. Atnaujinimo.
2022 m. „Toyota Tacoma TRD Pro“
„TRD Pro“ jau veikia nuo 2015 m. Tačiau 2022 m. „Toyota“ pakėlė priekinę pakabą 1,5 colio, o galinę pakabą – 0,5 colio, palyginti su standartine „Tacoma“, o tai reiškia daugiau galimybių ir lengviau išvalyti kliūtis. Nors pakėlus pakabą rato eiga pagerėja, ji nepakeičia 9,4 colių prošvaisos. Priartėjimo, išvažiavimo ir prasiveržimo kampai tikrai pagerėja, padidėja atitinkamai iki 36,4, 24,7 ir 26,6 laipsnių.
Daugiau nei pakeltas, „Toyota“ priekyje taip pat sumontavo suklastotas aliuminio valdymo svirtis, kurios yra tvirtesnės ir pagerina rutulinių jungčių tvirtinimo kampą 2,5 colio skersmens „Fox“ vidiniams apvadiniams smūgiams, kad geriau pritaikytų padidėjusį atšokimo smūgį. „Fox“ smūgiai buvo prieinami ir 2021 m. TRD profesionalams, tačiau dėl to jie nėra mažiau linksmi.
Be to, „TRD Pro“ pakeitimai iš esmės yra kosmetiniai. „Toyota“ prisuko naujo dizaino 16 colių TRD ratą, kuris sumontuotas su nauja „Goodyear Territory“ visureigio padanga. „TRD Pro“ dabar įspaustas į sunkvežimio galinį ketvirčio skydą iš abiejų pusių. Naujas ženkliukas gale, nauja grafika priekyje ir nauja dažų spalva, vadinama „Electric Lime Metallic“ ir prieinama tik „TRD Pro“.
Šis aukščiausio lygio modelis išlaiko savo aliuminio priekinę slydimo plokštę, unikalius LED priekinius ir rūko žibintus bei užtemdytą gaubto semtuvą. Jis vis dar prieinamas tik su dvigule kabina, trumpa lova, 4 × 4 korpusu. Nors kainų dar nėra, tikėkitės nusileisti šiek tiek virš 45 000 USD. Tai nėra pigu, o tai yra viena iš pagrindinių „Trail Edition Tacoma“ priežasčių.
2022 m. „Toyota Tacoma Trail Edition“
„Visureigis yra didžiulis, tiesa?“ „Toyota“ produktų ekspertas paaiškino: „Visi, kurie perka šiuos sunkvežimius ir nori važiuoti bekele, nori pasirinkimo, todėl mes suteikiame jiems galimybę rinktis. Daugelį metų mes turėjome tik („Tacoma“) TRD bekelę, dabar turime „TRD Pro“ ir „Trail Edition“, tai tik suteikia klientui galimybes “.
Kitaip tariant, „Toyota“ nori, kad daugiau klientų galėtų sau leisti visureigį „Tacoma“.
Praėjusiais metais pristatyta „Toyota“ jau atnaujino „Trail Edition“ 2022 m., Nustatydama sunkvežimio pasiūlos kintamumą, dabar jį galima įsigyti tik kaip dvigubą, trumpą lovą 4 × 4, kaip ir „TRD Pro“. Tuo pačiu metu „Trail Edition“ taip pat gavo panašų, bet ne tokį aukštą pakabos pakėlimą, tačiau be naujos valdymo rankenos.
2022 m. „Tacoma Trail Edition“ yra pakeltas 1,1 colio priekyje ir 0,5 colio gale. „Trail Edition“ prošvaisa taip pat yra 9,4 colio. Artėjimo, išvykimo ir perėjimo kampai yra 34,0, 23,6 ir 26,4 laipsniai, ne tokie geri kaip „TRD Pro“, bet tikrai gerbtini.
Be to, „Toyota“ dabar standartiškai pritvirtina fiksuojamą galinį diferencialą, pridėjo TRD visureigio slydimo plokštes ir naudoja 16 colių ratus su bronzine apdaila, kuris taip pat padidina vėžės plotį.
Nebūtinai reikalinga norint palikti grindinį, „Trail Edition“ yra su dviem rakinamomis lovų spintelėmis lovoje. Tas, kuris yra vairuotojo pusėje, taip pat yra ir aušintuvas. Taip pat lovoje yra 120 voltų lizdas, kai reikia šiek tiek oro kondicionieriaus. Man šios savybės suteikia „bagažinę“ ir šeimos kempingo nuotaiką, tačiau, ai, kartais ir ši veikla reikalauja šiek tiek bekelės.
Kainodara dar nėra prieinama ir šiam, tačiau 2021 m. „Tacoma Trail Edition“ dabar siekia 35 000 USD, todėl tikėkitės, kad ir šis bus toks diapazonas, kai rudenį kalbama apie prekiautojus.
2022 „Tacoma“ visureigiai sunkvežimiai
Paprastai tariant, šie sunkvežimiai turi daug bendro. Be kėbulo tipo, abu yra standartiniai su 3,5 l V6, kurio maksimali galia yra 278 AG ir 265 lb.-ft. sukimo momento, kuris tada tvirtinamas prie 6 laipsnių automatinės pavarų dėžės. Bet vis tiek galite pasirinkti 6 laipsnių mechanizmą „TRD Pro“.
Net specialūs leidimai negali išvengti naujausių technologijų. Abiejuose modeliuose yra standartinės „Toyota Safety Sense“ vairuotojo pagalbinės sistemos, pvz., Adaptyvi greičio kontrolė, įspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos ir prieš susidūrimą su pėsčiųjų apsauga sistema.
Netrukus „Toyota“ pasiūlė vieną „Tacoma“ visureigio versiją – „TRD Off-Road“. Bet paklausa ieškoti nuotykių, palikti grindinį ir, tiesą sakant, pasiekti sunkiau pasiekiamas vietas, visureigių populiarumas išaugo ir „Toyota“ atsakė.
[ad_2]