[ad_1]

Pamirškite, kad garaže turite vieną „Aston Martin DB5 Vantage“, kad galėtumėte suvaidinti tas Jameso Bondo ar Didžiosios Britanijos užmiesčio juostų fantazijas. Tai, ko jūs iš tikrųjų norite: trijų itin retų „Aston“ modelių, įskaitant kupė, kabrioletą ir vienintelį pasaulyje „DB5 Vantage Shooting Brake“. Jie parduodami vienoje nuostabioje partijoje pas klasikinį „Aston Martin“ atstovą Hertfordšyre, Anglijoje. Tai yra „DB5 Vantage Icons Collection“ ir tai jums grąžins 5,7 milijono dolerių, kad jie būtų malonūs jūsų garažui.

Bondo važiavimas yra „bendras“ automobilis šioje partijoje

„DB5 Vantage Coupe“

Kai „bendras“ automobilis jūsų trijulėje yra „DB5 Vantage“ kupė, žinote, kad turite kažką ypatingo. Šis yra baigtas sidabriniu beržu su juodu kailiu, kaip ir Bondas, todėl yra vienas žymiausių kada nors sukurtų automobilių. Kaip „Vantage“ spec. Automobilis, jis turi pataisytą 4.0L „inline-6“ versiją, kuri suteikia papildomų 40 AG iš viso 325.

Iš viso buvo pagaminta tik 65 „DB5 Vantage“ kupė, kuri įprastoje kompanijoje būtų reta kaip vištos dantis.

„DB5 Vantage Convertible“ suteikia mums bliuzą

„DB5 Vantage“ kabrioletas

Išskyrus tai, kad 1 iš 65 yra visiškai pėstieji, palyginti su kitu sąraše esančiu, „DB5 Vantage Convertible“, kuris yra 1 iš vos 5 pagamintų (arba galbūt dar pora, atsižvelgiant į tai, ko klausiate). Geriau, kad automobilis nėra įprastas nuobodus sidabras ar net įprastas lenktynių žalumas. Vietoj to, „Carrozzeria Touring Superleggera“ rašikliu ir štampuotu kėbulu apdailinamas nuostabus Caribbean Pearl Blue derinys su baltojo aukso odiniu interjeru ir stogu.

Jei sugalvosite geriau atrodantį būdą šią vasarą pasiplaukioti pakrante, mes visi esame ausys. Ir akys.

Vienas iš „DB5 Shooting Brake“

„DB5 Vantage“ kabrioletas

Paskutinis sąraše yra „DB5 Vantage Shooting Brake“. Taip, ne, bet „THE Vantage Shooting Brake“. Teigiama, kad „Aston Martin“ pastatė originalų ilgą stogą DB5, kad tilptų DB (David Brown) ginklų šuo ir kiti sportiniai reikmenys. Vienuolika klientų paprašė vieno savo, ir tai buvo vienintelis, pastatytas pagal „Vantage“ specifikacijas.

Aliuminio kėbulą rankomis suformavo kėbulų gamintojai Haroldas Radfordas ir Sonsas ir jis baigtas Kalifornijos šalvate virš raudonų vidaus kailių.

Kolekcija prikrauta istorijos

„DB5 Vantage Shooting Brake“

Visi trys iš šių labai retų „Astons“ buvo visiškai atkurti, sako pardavėjas, o juos visus įtraukti į tą pačią kolekciją užtruko 12 metų. Be restauravimo, kiekvienas iš jų turi visiškai įkeltą failą, kuriame yra jų originalios gamybos detalės, „British Motor Industry Heritage Trust“ dokumentus, patvirtinančius originalią specifikaciją ir variklio bei kėbulo numerius, taip pat visą šūsnį techninės priežiūros įrašų ir istoriją. kiekvienas automobilis nuo tada, kai jis buvo išvežtas iš gamyklos Niuporto Pagnelyje, iki šiol.

„Per 40 ar daugiau metų, kai užsiėmiau„ Aston Martin “automobiliais, niekada nesijaudinau, kaip pasiūlyti šią pasakišką„ Iconic DB5 Vantages “kolekciją. Kiekvienas iš jų yra labai retas, jie visi yra gražiai atkurtos būklės “, – sakė Nicholas Mee, kolekcijos pardavėjo įkūrėjas ir bendravardis.

„DB5 Vantage Icons Collection“, didžiausia kaina?

„Nicholas Mee & Company“ daugiau nei 28 metus „Aston Martins“ prekiavo ir aptarnavo kartu su savo įkūrėju dar seniau, todėl pareiškimas iš tikrųjų kažką reiškia. Mee tai vadina „Vantage“ piktogramų kolekcija ir už trijulę prašo 4 milijonų svarų (5,7 mln. USD).

Ar tai priimtina šios kolekcijos kaina? Atrodytų, kad 3 modeliai yra neįprasti, du gaminami vienženkliai ir yra vienintelis, atrodo, kad dangus yra riba visiems kolekcionieriams, bandantiems juos visus pagauti.

Norėdami sužinoti daugiau apie jų istoriją ir 70 metų „Aston Martin Vantage“, patikrinkite tai.

Vienas jūsų savaitės kasdienės kelionės į darbą ir atgal savaitgaliui, o kitas – kelionei į parduotuves? Sunku įveikti šią trijulę, net jei jūsų draudikas susigundytų galimybėmis. Tikrai žinome, kad norėtume vairuoti. Ypač kabrioletas, bet mes nesame nervingi.

[ad_2]