[ad_1]

Tai paskutiniai dabartinės kartos „Honda Civic Type R“ modelio metai. Teisingai, jau praėjo 4 metai, kai didžiųjų sparnų „Honda“ sumušė greičiausio pasaulyje priekiniais ratais varomo automobilio „Nürburgring“ rato rekordą. Po šių metų gamybos važiavimo automobilis bus pertraukiamas, kol „Honda“ išleis naujos kartos „Civic“. Mes manėme, kad tikslinga imtis 2021 m. „Honda Civic Type R“ paskutinį pasisukimą ir retrospektyvą apie tai, ką „Honda“ padarė teisingai, taip pat ką reikia patobulinti.

Pakalbėkime apie stilių

2021 m. „Honda Civic Type R“

Tai jau penktas kartas, kai apžvelgiau „Honda Civic Type R“. Tai automobilis, kurį dabar labai gerai pažįstu, tačiau kiekvieną kartą, kai turiu tokį, turiu asmeninę misiją jį ilgai išvežti. vairuoti, bet ir išreikšti, kaip man nepatinka jo dizainas. Tiesiog nemanau, kad jis sensta gerai, net jei pripažįstu, kad praėjusių metų atnaujinimas bent šiek tiek išvalė priekinę ir galinę dalis. „Civic Type R“ vis dar per daug demonstratyvus, kad būtų pakviestas į verslo susitikimą laimingos valandos metu. Jei didžiąją dalį savaičių praleidžiate dėvėdami kostiumą ir kaklaraištį, jums labiau patinka labiau subrendęs dalykas, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf R“.

Bent jau „Honda“ gerai ištrynė daugumą padirbtų automobilio ventiliacijos angų, taip pat atvėrė apatinių priekinių grotelių dalį priešais tarpinį aušintuvą. Tokiu būdu „Type R“ nebūtinai yra gražesnis, tačiau dabar viskas atrodo funkcionaliau, o dabar, atsižvelgiant į daugumos „Type of R“ apžiūros įrangos tikrąją paskirtį, yra gera kokybė.

2021 m. „Honda Civic Type R“

Netgi tas centrinis gaubto oro įsiurbimas buvo pridėtas ne veltui, bet ne tam, kad būtų lengviau kvėpuoti varikliu, bet labiau stumkite tą orą žemyn į automobilio šonus, kad pagerintumėte sukibimą posūkiuose. Tai gana tvarkinga.

Atnaujinimas labiausiai paveikė „Type R“ iš techninės pusės. Yra naujų stabdžių rotorių ir kaladėlių, kurių tikslas – slopinti blukimą stipriai stabdant. Priekinė pakaba taip pat buvo sureguliuota taip, kad pagerintų vairo pojūtį. Vietoj odos dirbtinė zomša suvyniotas vairas, pertvarkytas perjungiklis dar trumpesniems metimams ir naujas sintezuotas variklio triukšmas, kuris keičia jo intensyvumą pagal tris galimus važiavimo režimus. .

„Honda“ vis dar techniškai leidžia savo svetainėje sukurti 2021 m. „Civic Type R“, tačiau jei norite, verčiau paskubėkite, nes pavyzdžiai greitai pritrūksta. „Honda“ už tai prašo 37 895 USD ir praktiškai nėra galimų variantų. Automobilis yra visiškai toks, koks yra su penkiomis spalvomis. „Boost Blue“ (kuris buvo naujas 2020 m.), „Championship White“ ir „Sonic Grey“ kainavo papildomus 395 USD. Čia matoma spalva yra „Polished Metal“, išskirtinė Kanados rinkai.

2021 m. „Honda Civic Type R“ pagal numerius

2021 m. „Honda Civic Type R“ variklisKas nepasikeitė, tai puikus „Civic Type R“ variklis; 2,0 l keturių cilindrų turbokompresorius, tinkamas 306 AG ir 295 svarų. sukimo momento. Visa tai derinama su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže – čia nėra automatinės -, taip pat su priekinių ratų pavara, tačiau „Honda“ įsitikino, kad „Type R“ turi mechaninį riboto slydimo diferencialą. Taip pat labai ilgai buvo sukurta dvigubos priekinės ašies sistema, skirta sušvelninti sukimo momentą. Tai tokia inžinerijos burtininkė, kuri leido šiam karštam „Civic“ aplenkti Niurburgringą per 7 minutes ir 43 sekundes, arba maždaug tuo pačiu metu kaip ir „997 Porsche 911 GT3 RS“.

Kai pavyks pasiekti lipnių 245/30 / R20 priekinių padangų sukibimą, „Civic Type R“ spruks iki 60 mylių per valandą greičiu maždaug per 5 sekundes ir vis tiek verdės iki 169 mylių per valandą greičio.

Šis automobilis niekada nebuvo sukurtas taip, kad padarytų įspūdį aplinkiniams dėl „drag“ juostos. Čia nėra įmantrios paleidimo valdymo sistemos, taip pat nėra dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės, kuri žaibišku greičiu sumaišytų pavaras. „Civic Type R“ yra vairuotojo automobilis visais atžvilgiais, reikalaujantis susitelkimo ir užsiėmimo, kad išnaudotumėte visas jo galimybes. Tai geriausia vertinti uždaroje uždaroje grandinėje ar vingiuotoje asfalto dalyje.

Kreivieji keliai yra tavo draugas

2021 m. „Honda Civic Type R“

Vienintelis būdas visiškai įvertinti „Civic Type R“ didybę yra išvežti jį užmiesčio keliu ir sunkiai išmesti į kampų rinkinį. Ir tai mčia šis „Civic“ iš tikrųjų šviečia sugebėdamas įkišti nosį kampe po droselio įvadais.

Vieninteliai atvejai, kai žinosite, kad tai yra priekiniais ratais varoma mašina, bus tada, kai įjungsite droselį su pirmąja pavara, kai išjungta traukos kontrolė. Tai darydamas „Type R“ grąžins sveiką dozę priekinių ratų suktuko ir galbūt šiek tiek mėlynų dūmų, tačiau niekada nepajusite vairavimo momento.

Kai jis ten virsta, užverda visiškai, priekinis galas eina tiksliai ten, kur jį nukreipiate, visa tai labai tiksliai. Puiki „Type R“ važiuoklė ir pakabos derinimas apdovanoja nuotaikingu vairavimu. Šiuo dalyku galite užpulti viršūnes antžmogišku greičiu, nebijodami patekti į griovį.

2021 m. „Honda Civic Type R“ salonasTačiau „Type R“ taip pat yra prisijaukintas jūsų norimomis akimirkomis, o tai yra įtikinamas argumentas kasdien vairuoti. Nustatykite jį į „Comfort“ režimą – jo paklusniausias nustatymas -, o jo prisitaikantys amortizatoriai suminkštėja, vairavimo pasipriešinimas atsilaisvina, o „Type R“ vėl virsta „Civic“: civilizuotu, patogiu ir degalus taupančiu (vidutiniškai 24 mpg) ekonomišku automobiliu. taip pat stulbinamai praktiška.

Tai yra įdomus faktas: „Civic Type R“ (46,2 kubinių pėdų), kai jo užpakalinės sėdynės sulankstytos plokščia, yra daugiau krovinių vietos nei „Mazda CX-30“ krosoveryje (45,2 kub. Pėdų).

2021 m. „Honda Civic Type R“ išmetimo sistema

Tačiau, skirtingai nei „CX-30“, 2021 m. „Honda Civic Type R“ suteikia jums tinkamą jaudulį už vairo. Jo variklis yra galios ir sukimo momento bokštas, sukuriantis daugybę apsisukimų žemoje apsisukimų diapazone, tuo pačiu leidžiant jums jį pakeisti taip, kad jis pasikeistų, kaip senieji VTEC Hondai. Tačiau garso būdas nėra daug. Norėčiau, kad „Type R“ turėtų daugiau patrauklaus garso takelio, išskyrus erzinantį sintezuotą droną, kuris pumpuojamas per jo garso sistemą ir kurio negalima išjungti. Šniokščianti, traškanti išmetimo sistema, pavyzdžiui, „Hyundai Veloster N“, tikrai suteiktų šiam „Super Civic“ šiek tiek daugiau charakterio.

2021 m. „Honda Civic Type R“ perjungiklis

Bendra salono ergonomika ir toliau išlieka „Civic“ skiriamuoju ženklu – joje yra daug vietos daiktams saugoti, USB įkrovimo prievadai ir lengvai pasiekiami valdikliai. Rankinis perjungimo rankenėlė taip pat yra persikas, kurį galima naudoti dėl plono dizaino ir trumpo metimo veiksmo. Kartu su lengva, bet patrauklia sankaba tai yra viena geriausių šiuo metu parduodamų pedalų programų.

2021 m. Informacijos ir pramogos „Honda Civic Type R“

Tačiau „Type R“ informacijos ir pramogų sistema, deja, neseka šia didybe. Iš esmės ta pati sąranka, kaip ir visose dabartinėse „Civics“, sąsaja jaučiasi pasenusi ir joje yra daug informacijos. Kartais taip pat lėtai reaguojama ir norint atlikti paprastas užduotis reikia atlikti kelis veiksmus. Pvz., Ieškodami automobilio automatinio greičio atitikimo funkcijos, galite pasimesti keliuose meniu prieš surasdami išjungimo mygtuką.

2021 m. „Honda Civic Type R“ važiavimo režimo mygtukas

Taip pat norėčiau, kad „Type R“ galimi vairavimo režimai būtų šiek tiek lankstesni. „Comfort“ režimas yra fantastiškas, taip pat ir „+ R“, tačiau „Sport“ nesugeba iš tikrųjų atskirti automobilio elgesio. „Honda“ turėtų apsvarstyti galimybę pritaikyti visiškai pritaikomą režimą naujos kartos automobilyje.

Kas bus toliau dėl „C“ tipo R?

2021 m. „Honda Civic Type R“

Dienos pabaigoje 2021 m. „Honda Civic Type R“ yra nepaprastai smagu vairuoti ir vis dar labai pajėgi važiuoti tinkamu keliu. Aš netgi norėčiau pridurti, kad jo tinkamumas sportuoti ir tobulinimas lemia aukščiausios kokybės prekių ženklus, tokius kaip „Mercedes-AMG A35“ ar „Audi S3“. Tikimės, kad naujos kartos „Type Type R“ išlaikys šias mielas savybes nepaisant to, kaip ji atrodys.

[ad_2]