[ad_1]
Skaičiai šiais laikais yra juokingas dalykas. Mus bombarduoja nerimą kelianti baisaus pasaulio statistika, tačiau tuo pat metu mus pralinksmina mūsų mėgstamų transporto priemonių specifikacijos. Prieš kelias savaites turėjau bėgimą su keletu svarbių skaitmenų ir atvykau galvodamas, kad kartais vis tiek yra mažiau. Aš kalbu apie 2021 m. „Mercedes-AMG E 53“ sedanas.
Pradinė kaina, turinti 74 950 USD (į kurią įeina 1050 USD paskirties mokestis), šis sedanas laikomas „įėjimo tašku“ E klasės automobiliams, kuriuos masažavo „Mercedes-Benz“ derinimo svirtis. Virš jo AMG kataloge gyvena 108 550 USD vertės „E63 S“, kurį taip pat galima laikyti kaip ugnį kvėpuojantį universalų. Nors E 53 užpakalinėje dalyje esantis skaičius sako pasauliui, kad nepirkote „karšto“, yra beveik nulio tikimybė, kad bet kuris iš jų jums bus svarbus, kai tik sėsite už vairo.
„Still Performance“ sutelktas
Magija prasideda, kaip ir priklauso, po „E 53“ gaubtu. Automobilis gauna 429 AG iš AMG patobulinto turbokompresoriaus 3.0L inline-6. Ir nors tiesa, kad AMG varomi E klasės automobiliai karščiausiu pavidalu gali pasigirti daugiau nei 600 AG, „E 53“ pralenkia savo veikimą daugiau nei tiek, kad riaumotų, kad būtų galima išgirsti savo nuomonę.
Įsibėgėjimas iki 60 mylių per valandą nuo vietos trunka šiek tiek daugiau nei 4 sekundes, o 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė perjungia pavaras tiek greičiu, tiek noru. Variklis papildytas integruotu starterio generatoriumi ir 48 V ličio jonų akumuliatoriumi, kuris suteikia sulčių varikliui užvesti ir vandens siurbliui bei oro kompresoriui maitinti. Sistema taip pat sukuria didesnį sukimo momentą, kuris yra prieinamas iš karto ir padeda pagerinti veikimą ne linijoje.
E 53 pavaros dulkių purškimas daromas dėl jo pavaros ir pakabos. „4Matic +“ visų varančiųjų ratų sistema turi sukimo momento vektoriavimą ir galimybę perkelti iki 100% galios į galinius ratus, atsižvelgiant į sąlygas. Ši išmanioji sistema gali padalyti jėgą į tą ratą (ar ratus), kuriam labiausiai reikia sukibimo.
„E 53“ komplekte yra pritaikoma pneumatinės pakabos sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie kintančių kelio sąlygų. Tai leis nuleisti automobilį greičiu, kad pagerėtų aerodinamika ir valdymas.
Pakeitus automobilio važiavimo režimus, keičiasi ir pakabos nustatymai, tačiau jei ieškote „Mercedes“ tipo važiavimo, „Comfort“ režimo praeiti nerekomenduojama, išskyrus sklandžiausią kelio dangą. Tiek standartiniai 19 colių, tiek patobulinti 20 colių ratai perteiks visus kelio dangos trūkumus keleivių gale, nors viskas dažniausiai priimtina ne „Sport“ ir „Sport +“ važiavimo režimais.
Žinoma, važiavimo kokybė yra valdoma, ir čia „E 53“ nenuvilia. Automobilis išlieka subalansuotas ir įsitikinęs greičio posūkiuose – savybes, kurias sustiprina komunikabilus ir reaguojantis vairas.
Ekstravagantiškas ir brangus interjeras
Mano bandomojo automobilio lango lipdukas sudarė 101 780 USD, o tai yra tik pora didelių drąsos kainuojančių 30 000 USD vertės galimybių – pakanka nusipirkti „Toyota Corolla“. Daugelis papildomų kainų variantų pateko į „E 53“ kabiną, pavyzdžiui, 2 990 USD titano pilkos ir juodos spalvos „Nappa“ odinių apmušalų paketas, 1320 USD aktyvios kelių kontūrų sėdynės su masažu ir 1 600 USD kainuojantis „Headliner“ atnaujinimo paketas. Nors galite pasišaipyti iš brangios pasirinkimo kainos ir susimąstyti, kodėl kas nors norėtų paversti 74 000 USD kainuojančią etiketę šešių figūrų žetonu už vairo, optika labai pagerėjo.
„E 53“ kabina pasižymi išskirtine ergonomika, sumaniomis ir pritaikomomis technologijomis bei kūną apkabinančiomis, tačiau patogiomis sėdynėmis. Šildomi, vėdinami ir masažuojantys sostai mano bandomajame automobilyje buvo minkšti ten, kur jie turėtų būti, ir pasiūlė platų reguliavimo spektrą, kuris leido man pasinerti į pageidaujamą žemą sėdėjimo padėtį.
Kaip ir kituose AMG modeliuose, „E 53“ galima rinktis su prisitaikančiomis sėdynėmis, kurios pakelia ir nuleidžia stiprinimą, kad padėtų išlaikyti priekinių keleivių kumštelius. Vidutinė automobilio konsolė ir durų porankiai yra pakankamai aukšti, kad priekyje važinėtų keleiviai, tačiau ne tokie aukšti, kad būtų nepatogu – įsitikinkite, kad tai puiki linija.
„AMG“ pritaikytos vairuotojo funkcijos ir technika
Kad vairuotojo rankos ir akys būtų sutelktos į kelią, AMG sumontavo „E 53“ su prabangiu „Alcantara“ ir oda apgaubtu vairu su keliais greito pasiekiamumo valdikliais transporto priemonėms ir sistemų nustatymams. Žvelgiant į dalyką, lengva užvaldyti daugybę mygtukų ir jungiklių, tačiau mokymosi kreivė yra sekli, o raumenų atmintis, kai pasiekiama mygtukų, greitai kaupiasi.
Ryškiausios rato savybės yra du AMG pavaros valdymo ratukai, pritvirtinti prie abiejų apatinio stipino pusių. Kiekvienas iš jų turi ekrano ekraną ir turi mygtukus arba pasukamą mygtuką, kad valdytų važiavimo režimus, pakabos ir išmetimo parametrus bei traukos valdymą. Nors jie yra nereikalingi valdikliams centrinėje konsolėje, galimybė stipriai stumiant automobilį brūkštelėti nykščiu ir pakeisti važiavimo režimus ar priveržti pakabą yra didelė problema.
„Tech“ taip pat yra stiprioji „E 53“ vieta, kurioje ne vienas, o du 12,3 colių ekranai puošia brūkšnį. Pirmasis pėdos ilgio ekranas valdo matuoklio grupes ir gali būti sukonfigūruotas naudojant įvairią informaciją ir duomenis, tokius kaip žemėlapiai, visų varančiųjų ratų veikimas ir G jėgos matuoklis.
Antrasis ekranas yra tikrasis informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas, kuriame veikia naujausia „Mercedes-Benz“ vartotojo patirties (MBUX) programinės įrangos versija. Jis be vargo valdo „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, taip pat transporto priemonės funkcijas, pvz., Pasirinktinę „AMG Track Pace MBUX“ programą.
Ypač verta paminėti 4550 USD kainuojančią „Burmeister High-End 3D“ erdvinio garso sistemą, kurioje yra 23 garsiakalbiai, 1450 vatų stiprintuvas ir aukštų dažnių garsiakalbiai, kurie fiziškai sukasi į priekinių durų burių plokštes ir iš jų, kad būtų stulbinantis vaizdo ir garso efektas.
2021 m. „Mercedes-AMG E 53“: skaičiai nemeluoja
Aš dar kartą pakartosiu, kad norint gauti padidintą „AMG E 63 S“ nereikia išleisti papildomų 30 000 USD, nebent jus užklupo „geriausio„ Mercedes “konkurso dalyvis. „E 53“ 429 AG ir kaukiančio V6 garso takelio turėtų pakakti, kad kas nors drebėtų, o kai jūsų koja atsitrenkia į grindis, numeris ant denio dangtelio nebus svarbus.
Automobilis taip pat gerai atsistoja prieš kitus didelio kėbulo sedanus, tokius kaip „Porsche Panamera“ ir 5 serijos BMW, nors jis nėra toks greitas ar toks brangus, kaip pilno gręžimo „BMW M“ automobilis, pavyzdžiui, M5. Viskas, kaip vadinamasis „pradinio lygio“ AMG, 2021 m. „Mercedes-AMG E 53“ gali išsilaikyti.
[ad_2]