[ad_1]
2021 m. „Hyundai Veloster N“ yra didelio našumo „Hyundai“ atsakymas į „karšto liuko“ klausimą. „Veloster N“ sukėlė reikšmingas bangas ir padėjo pumpuoti „Hyundai“ N transporto priemones nuo pat jos išleidimo 2018 m. 2021 m. „Hyundai Veloster N“ varomas 2,0 l 4 cilindrų turbokompresoriumi, galinčiu išvystyti 275 AG ir 260 svarų. sukimo momento ir, atrodo, išlaiko savo pirmtaką kaip didelio našumo liukas.
Bet ką čia mylėti šiame sportiškame mažame hečbeke? Apžvelgsime penkis geriausius „Hyundai“ aukščiausio lygio karštųjų liukų dalykus ir paminėsime keletą jo trūkumų.
Mes mylime: N režimas
2021 m. „Veloster N“ yra daugybė važiavimo režimų, pasiekiamų naudojant šviesiai violetinį mygtuką „Vairavimo režimai“, esantį kairėje vairo pusėje. Dešinėje vairo pusėje rasite šviesiai violetinį languotą vėliavos mygtuką, kuris atrakina „N Mode“ arba „N Custom“, jei paspausite du kartus. N režimas 2021 m. „Hyundai Veloster N“ yra važiavimo režimas, taip pat ekranas, kuris atrakina kelis našumo puslapius.
Ir tai nėra paskutinė vieta, kurią pamatysite „N Mode“. Jis taip pat rodomas navigacijos ekrano pagrindiniame meniu. Keistai paspaudus N režimo piktogramą, N režimas neįjungiamas, tačiau jūs pateksite į kai kuriuos N įkvėptus našumo puslapius ir nustatymus.
Pagrindiniame „N Mode“ ekrane rodomas „G-Force“ matuoklis, taip pat alyvos temperatūros, sukimo momento ir turbo baro matuokliai. Taip pat gausite laikmatį ir kitas našumo parinktis, pvz., „Velostar“ paleidimo valdiklį. Šiame ekrane galite pasirinkti, kiek suasmeninti norite, kad jūsų „N“ pasirinktiniai nustatymai būtų.
Nesvarbu, ar norite išvažiuoti „Veloster N“ trumposioms trasoms, ar tiesiog norėtumėte turėti dar keletą duomenų apie sekmadienio važiavimą, mums patinka, kad „N Mode“ suteikia jums pritaikomus duomenis. Be to, kas nenori žinoti, kiek G gali ištraukti jų karštas liukas?
Mes mėgstame: ta priklausomybę sukelianti išmetimo pastaba
Jei 2021 m. „Hyundai Veloster N“ paliksite labiau prijaukintais važiavimo režimais, galėsite pasitraukti iš savo važiuojamosios kelio dalies, negaudami per daug blogos akies iš savo kaimynų. Bet įjunkite „N Mode“ arba „N Custom“ ir galite gauti laišką iš savo namų savininkų asociacijos.
„N“ režimu arba „N Custom“ režimu galima išleisti visą išmetamųjų dujų tūrį. Paprastas dvigubos pavaros irklentės droselio ar traukimo ratas išlaisvina gargalų, sprogimų ir kirpčiukų simfoniją, kuri tikrai patiks jūsų vidiniam 5 metų vaikui. Mums patinka, kad „Veloster“ atsargų išmetimas akimirksniu gali pereiti nuo prisijaukinimo iki jaudinančio – net jei jūsų kaimynai gali ir nesutikti.
Mes mėgstame: sklandus 8 greičių DCT ir N „Grin Shift“
Be to, kad „Veloster N“ dvigubos sankabos pavarų dėžė gali padėti jums skambinti tuo jaudinančiu išmetimo užrašu, kai tik panorėsite, tai yra spindinti žvaigždė. Sklandus 8 laipsnių DCT suteikia galimybę palikti transporto priemonę automatinio perjungimo režimu, tačiau aš rekomenduoju perjungti perjungiklį į rankinį režimą, kad sportiškiau patirtumėte, kur galite pasirinkti savo pavaras.
Kaip ir daugelyje šiuolaikinių automobilių, pavaras galite perjungti per pavarų svirtį, perkeliamą į kairę, arba per irklo perjungiklius už vairo. Tačiau be to, „Veloster N DCT“ turi unikalų vakarėlių triuką – „N Grin Shift“ (NGS).
Suaktyvintas mažu vairo mygtuku, NGS padidina maksimalų sukimo momentą 7%, padidindamas turbokompresoriaus variklį ir maksimaliai padidindamas DCT reakciją. Tai užima „Veloster N“ nuo 260 svarų. iki 278 svarų. sukimo momento. Ir taip, tai priverčia tave išsišiepti.
Mes mylime: „N“ lengvo sportinio kaušo vietos
2021 m. „Hyundai Veloster N“ įrengtos sėdynės oficialiai pavadintos „N lengvo sportinio kaušo sėdynėmis“. Be to, jie atrodo gerai dėl odos ir audinio derinio, didelio paryškinto „N“ logotipo ir pakinktų pralaidumo skylių, jie taip pat yra patogūs ir palaikantys, todėl tvirtai laikosi bet kokio nuotaikingo vairavimo.
Galime tik manyti, kad „Hyundai“, kurdami savo „Veloster N.“ sėdynes, žiūrėjo į antrinę „Recaro Sportster“ sėdynę. Ir nors žmonės dažnai išleidžia tūkstančius savo sportinio automobilio ar karšto liuko antrinių vietų sėdynėms, mums labai patinka, kad šį „Veloster“ standartą gaunate N.
Mes mylime: kaina
2021 m. „Veloster N“ lango lipdukas, kurį išbandžiau, buvo šiek tiek mažesnis nei 35 000 USD – tiksliau – 34 745 USD. Ne mano galva, tai gali būti pigiausia DCT transporto priemonė, kurią galite nusipirkti naują. Net ir be teigiamų dalykų DCT skyriuje, tai gali būti geriausias naujų rezultatų sandoris, kurio kaina yra mažesnė nei 35 000 USD. Mums patinka, kad norint įžengti į šį sportišką karštą liuką, nereikia nutraukti banko.
Mes nekenčiame: „Tame Looks“
Padėkite 2021 m. „Veloster N“ šalia „įprasto“ „Veloster“ ir tikriausiai galite atspėti, kuris iš jų yra labiau orientuotas į našumą. Bet jūs pats turėtumėte griežtai žiūrėti į „Velostar N“, kad žinotumėte, jog tai kažkas ypatingo. Žinoma, yra „N“ ženklelis ir keletas unikalių ratų, tačiau norėjome, kad „Veloster N“ atrodytų, kaip jis važiuoja.
Mes nekenčiame: MPG apačioje
Mažos mylios už galoną yra pateikiamos su atlikimo apdailos teritorija, tačiau jūs tiksliai nenorite būti grupės apačioje, palyginti su varžovais. 2021 m. „Hyundai Veloster N“ užima 20 miesto ir 27 greitkelių už bendrą 22 mpg.
Nors „Honda Civic Type R“ gauna maždaug tokį patį mpg kaip „Veloster N“, mūsų išbandytas „John Cooper Works GP“ gavo 24 miesto ir 30 greitkelių kartu už 26 mpg, o „VW GTI“ paprastai galima skaičiuoti vidutiniškai kažkur per 30 mpg diapazonas.
Mes nekenčiame: interjero kokybė
Po to, kai aš siautėjau apie sėdynes, čia mes bandome ieškoti interjero. Nors „Veloster N“ sėdynės yra svarbiausias interjero akcentas, o vėsūs šviesiai violetiniai saugos diržai ir šviesiai violetiniai mygtukai pabrėžia „N“ įkvėptą interjerą, tačiau „Veloster“ viduje nėra daug gero. Kietos plastiko antklodės durų kortelės ir didžioji salono dalis, nemalonus priminimas, kad esate pigiame hečbeke.
Konkurentų palyginimas: „Veloster N“ ir „JCW GP“
Kaip jau minėjome minėdami mylių už galoną klausimą, prieš kelias savaites išbandėme ir 2021 m. John Cooper Works (JCW) GP. Norėjome šiek tiek pažiūrėti, kaip jie susiduria vienas su kitu, nes šiuo metu jie yra du stipriausi karšti liukai.
Kad ir kaip keista gali atrodyti lyginant abu, vieno stiprumas yra neigiamas kitam ir atvirkščiai. Kalbant apie galią, „JCW GP“ turi monstrinį 300 AG variklį. „Veloster N“ neturi 300+ pavaros variklio, tačiau jis turi stipresnę transmisiją, turėdamas persikų dvigubos sankabos transmisiją.
Kita vertus, „JCW GP“ yra gana brangus, jo kaina siekia daugiau nei 45 000 USD, tuo tarpu „Veloster N“ kainuoja mažiau nei 35 000 USD. Kur „Veloster N“ pasižymi švelniu stiliumi, atrodo, kad „JCW GP“ jis ką tik atėjo iš ralio etapo.
Rezultatas yra du labai skirtingi karšto liuko paėmimai, bandant pasiekti tą patį tikslą. Mano pinigai yra „Veloster N“, tik nedideliu skirtumu.
[ad_2]