[ad_1]
Savo pasaulyje daugelį 2021 metų praleidau palaidotas namų pirkimo procese, kuriame įvyko keletas nepageidaujamų staigmenų ir neplanuota avarinė renovacija. Tam tikru atnaujinimo proceso momentu, tikriausiai apie 77-ąją kelionę į „Home Depot“, sulaukiau malonaus siurprizo dėl pokyčio, laiko mano važiuojamojoje dalyje, kai 2021 m. „Toyota Tundra“ pasirodė. „Toyota“ tvirtina, kad „Tundra“ yra „sukurtas kasdien prisiimti“, būtent tai ir padariau, tempdamas ir vilkdamas kelią per kitą savaitę.
Šiuo metu originali „Tundra“ debiutavo beveik prieš 15 metų. Dabartinė „Tundra“ karta jau gerokai peržengė tašką, kai autokritikai pradeda šaukti apie senovės ypatybes ir pasenusias pavaras. Ir nors su šiuo konkrečiu „Toyota“ modeliu mums jau prieblandos metai, aš nemanau, kad tai yra blogas dalykas. Per daugelį metų „Toyota“ patobulino „Tundra“ variklį ir transmisiją tiek, kad jie beveik nepralaimi kulkoms, ir visas paketas tiesiog veikia.
„Tundros“ paprastume yra kažkas, kas yra labai miela. Aišku, mano bandomasis sunkvežimis buvo vienas žingsnis aukštesnis nei bazinis SR5 modelis (46 775 USD po pasirinkimo galimybių ir 1 595 USD paskirties mokestis), tačiau net ir aukštesnėse apdailose, tokiose kaip 54 795 USD „TRD Pro“, kuria bandžiau važiuoti praėjusiais metais, „Tundra“ nėra sudėtingas sunkvežimis, viduje ar išorėje.
Verta paminėti, kad tai, kur pateksite į pasimylėjimo spektrą, priklausys nuo to, ko tikitės iš pikapo. Jei norite prabangaus kasdienio vairuotojo su naujausiomis technologijomis ir saugos funkcijomis, „Tundra“ jus pasieks, bet tik savo aukščiausios klasės „1794 Edition“ apdailoje. O jei ieškote novatoriškų pavarų dėžių ir degalus taupančių funkcijų, teks nusivilti. Kita vertus, jei norite tvirto, gabaus sunkvežimio, kuriame nėra kaulų apie tai, kur jis stovi rinkoje, „Tundra“ yra jūsų žaidimas. Štai kodėl.
Nesudėtinga, bet tvirta jėgos pavara
Jei einate apsipirkti dėl vieno iš „Big-Three“ prekių ženklų – „Ford“, „GM“ ar „Ram“ („Stellantis“) naujo pikapo, gausite daug jėgos. Kiekvienas prekės ženklas siūlo bent kelis dujinius variklius ir dyzelinį variklį, o „Ford“ net 2021 m.
Su „Tundra“ nerasite tų pačių variantų. Čia visą laiką viskas V8. 5,7 l agregatas po „Toyota“ gaubtu sukuria 381 AG ir 401 lb.-ft. sukimo momentą, kuris pasiekia galinius arba visus keturis ratus per 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Pagreitis yra stiprus, o energijos tiekimas sklandus, nors 6 laipsnių greitis galėtų naudoti keletą papildomų tarpinių pavarų, kad pagerėtų greitumas greitkelyje ir degalų efektyvumas. Nors jėgos pavara yra galinga, fone ji dažniausiai būna nutildyta. Paklaustas, didelis V8 riaumoja per sunkvežimio išmetamųjų dujų patenkintą riaumojimą.
Neigiama yra tai, kad senėjanti „Tundra“ inžinerija tampa akivaizdi važiavimo kokybe. Kelyje pastebėsite kiekvieną netobulumą. Dėl nelygių kelių sunkvežimio pakabos sistema tinka, o jūs pastebėsite daugybę vibracijų ir nepageidaujamo salono triukšmo. Nors važiavimas nėra siaubingas, jis tikrai judresnis ir mažiau patogus nei „Ford“ ir „Ram“ varžybos. Vairo pojūtis yra lengvas, beveik dėl gedimo, todėl mieste lengva manevruoti, tačiau važiuojant greitkeliu rankos laikomos sunkvežimio juostoje.
2021 m. „Tundra“: erdvus ir funkcionalus interjeras
54 650 USD kainuojantis aukščiausios klasės „1794 Edition“ modelis yra „Tundra“ prabangos aukščiausio lygio ženklas, o visi kiti modeliai nuo jo pritrūksta. „Tundra“ kabina yra erdvi ir gana patogi, atsižvelgiant į visus dalykus, tačiau turėtumėte atitinkamai nustatyti savo lūkesčius dėl medžiagų ir apdailos, atsižvelgiant į pasirinktą apdailos paketą. Kaip beveik pagrindinis modelis, mano išbandytas SR5 apdailos modelis turėjo minkštų audinių apmušalus ir jautėsi patvarus – abu dalykus, kuriuos aš laikyčiau pliusu darbui paruoštu sunkvežimiu, kaip antai „Tundra“.
Modeliuose su „CrewMax“ kabina priekinė kojų erdvė yra 42,5 colio, o tai yra daugiau nei pakankamai, kad net ir aukšti suaugusieji galėtų patogiai važiuoti. Galinėje sėdynėje yra iki 42,3 colio vietos kojoms, o tai yra „Tundra“ klasės viršūnėje. Keturi žmonės gali važiuoti „Tundra“ be leidimo, o penki gali įsitaisyti pusiau patogiai.
„Tundra“ taip pat neblogai daro sunkvežimius. Jo lova yra 50 colių tarp ratų šulinių ir 66,4 colių iš vienos pusės į kitą, o kai kuriose konfigūracijose gali būti iki 97,6 colio. Naudingosios apkrovos numeriai gali siekti 1 730 svarų 4 × 2 dvigubo kabinos sunkvežimiuose, o šios konfigūracijos vilkimas viršija 10 200 svarų – daugiausia iš bet kurio „Tundra“ modelio. Vis dėlto svarbu atsiminti, kad naudingoji apkrova yra susijusi su sunkvežimių bendrojo svorio įvertinimu (GVWR), į kurį įeina degalai ir skysčiai, pavara, jūsų svoris, taip pat keleivių svoris.
2021 m. „Toyota Tundra“: tinkama technika ir pagrindinė sauga
„Toyota“ informacijos ir pramogų programinė įranga pastaraisiais metais patobulėjo ir buvo gerai. Tai nėra taip paprasta naudoti ar intuityviai kaip „Ford“ SYNC sistemose ir tikrai ne „Uconnect“ programinės įrangos, randamos „Ram“ pikapuose, lygmenyje, tačiau tai padaro darbą. Standartiniame 7 colių jutikliniame ekrane veikia „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, taip pat siūlomos „Amazon Alexa“ galimybės. Mano testuotojo 4010 USD vertės paketas „TRD Off-Road“ atnaujino sistemą su 8 colių jutikliniu ekranu, navigacijos sistema ir 12 garsiakalbių garso sistema.
„Tundra“ stipriai startuoja saugos skyriuje, tačiau greitai iš ten nusileidžia. Kiekvienas modelis gauna „Toyota“ „Safety Sense P“ sistemą, kurią sudaro prieš susidūrimą sistema su pėsčiųjų aptikimu, įspėjimai apie eismo juostą, automatiniai tolimųjų šviesų žibintai ir radaro kruizo kontrolė.
Visa tai skamba puikiai, tačiau „CrewMax“ kabinos „Tundra“ avarijos testų rezultatai nepasako tos pačios istorijos. Atliekant Saugių kelių saugumo draudimo instituto (IIHS) atliktus bandymus, sunkvežimis uždirbo „ribinį“ balą, kai bandymai buvo atlikti priekyje vairuotojo pusėje, „blogai“, kai priekyje keleivio pusė sutapo, o stogo stiprumo bandymus – „priimtina“. . Saugumo testuose lengva nurašyti pikapus, nes jie tikrai yra visame žemėlapyje su balais, tačiau šių rezultatų negalima pateisinti šių dienų technologijų ir medžiagų mokslais. Verta paminėti, kad išplėstinės kabinos modeliai geriau pasirodė keliose kategorijose.
Ką Tundros laukia ateitis?
Mes turėtume pamatyti naują ir patobulintą „Tundra“ 2022 metų modeliams. Naujos kartos sunkvežimis turėtų važiuoti ant naujos platformos ir greičiausiai gaus bent porą jėgainės variantų. Tačiau stiliaus požiūriu jis gali išlikti gana panašus į pirmtaką. Ar dėl to dabartinė „Tundra“ pasensta? Galbūt, bet aš norėčiau teigti, kad 2021 m. „Toyota Tundra“ vis dar turi savo vietą rinkoje, ypač pasaulyje, kur tiek daug sunkvežimių persikėlė į prabangių automobilių teritoriją. „Toyota“ siūlo alternatyvą visam tam, o priekyje – žiauri jėga ir paprastumas.
[ad_2]