[ad_1]
Prieš suteikdamas naujausiai versijai pavadinimą, „Porsche“ netrukus pasirodysiančią „Cayenne“ trasos versiją nunešė į garsiausią pasaulyje lenktynių trasą. Rezultatas aplink Niurburgringo Nordšleifę? Gamybinių visureigių klasės ratų rekordas.
„Per pirmuosius kelis„ Nordschleife “metrus šiame Kajeno mieste kyla pagunda apsisukti ir įsitikinti, kad tikrai sėdite erdviame visureigyje“, – sakė „Porsche“ plėtros vairuotojas Larsas Kernas. „Greitose kreivėse, pavyzdžiui, tarp Hohe Acht ir Eiskurve, žaibo greičiu jis pakeitė kryptį, nesvyravo ir nebuvo linkęs per mažai valdyti. Net šioje techninėje atkarpoje „Cayenne“ yra tikras vairuotojo automobilis, kurį lengva valdyti “.
Taip, vairuotojas, padėjęs sukurti šį „Porsche Cayenne“ automobilį Niurburgringo mieste, tikriausiai yra šališkas, tačiau rezultatai kalba patys už save. Apylos laikas aplink 12,944 mylių ilgio trasą buvo stebinantis 7: 38,925.
„Track-Spec“ „Porsche Cayenne“ yra greitesnis už „Veyron“
Kur tai deda šį „Porsche Cayenne“ į greitųjų „Ring“ vilkikų panteoną? Išbandykite „BMW M5“ 2018 m. Ir greičiau nei paskutinės kartos „Porsche 911 Turbo S“. Milžiniškas 10 sekundžių greitesnis nei „Lamborghini Urus“ laikas, o 15 sekundžių – ankstesnis oficialus rekordininkas „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“.
Aplink žiedą jis dar greitesnis nei originalus „Bugatti Veyron“, keturių turbinų turbina varomas 1000 AG maksimalaus greičio monstras, kuris būtų visiškai praris „Döttinger Höhe“.
Larsas Kernas buvo prie vairo, kai praėjusią savaitę krito rato rekordas. Jis vairavo naujausios „Porsche Cayenne“ kupė versijos, skirtos vikšrams, gamybinę versiją, kuri vis dar neturi pavadinimo.
„Porsche“ pasirinko 22 colių dydžio „Pirelli P Zero Corsa“ padangas. Speciali guma buvo sukurta būtent šiam „Cayenne“ modeliui ir bus standartinės įrangos padanga, kai transporto priemonė bus parduodama.
Atsargos, išskyrus „Nürburgring Lap Record“ saugumą
Vieninteliai pakeitimai buvo padaryti dėl saugumo. Įvykio metu blogiausiu atveju įvykus ekipažui buvo sumontuota lenktyninė sėdynė ir riedėjimo narvelis. Greitasis Cayenne’as taip pat vilkėjo lengvą maskuotę, kad kažkas būtų atsargoje nuo klaidingų fotoaparatų.
Žinoma, „Porsche“ buvo malonus nufilmuoti „Ring ring“ įrašą, pasiūlydamas vaizdo įrašą, kuriame rodomas visas ratas, taip pat nuostabiai išsamią telemetriją. Taip pat yra trumpas vaizdo įrašas, jei nenorite žiūrėti viso rato. Manome, kad turėtumėte žiūrėti visą dalyką.
„Porsche“ vis dar nedaugžodžiavo apie būsimą „Cayenne“ variantą, todėl štai ką žinome iki šiol. Pirmą kartą jis buvo parodytas „Porsche“ ir ralio legendai Walteriui Röhrlui karštus ratus už vairo važiuojant Hockenheimring trasoje Vokietijoje.
Paslaptingas „Porsche Cayenne“ atėjimas
Tuo metu automobilių gamintojas sakė, kad tai bus naujas variantas, pagrįstas „Porsche Cayenne Turbo“ kupė, tačiau „jis buvo sukurtas ir tobulinamas dar labiau vienareikšmiškai, kad būtų užtikrinta aukščiausia išilginė ir šoninė dinamika“.
Tai skamba kaip „Cayenne“, panašus į „Porsche“ 911 GT3 ir „Cayman GT4“. Kiti pakeitimai, apie kuriuos žinome, yra aktyvus riedėjimo stabilizavimas ir „visapusiškai atnaujinta“ priekinė ašis, suteikianti automobiliui platesnes padangas ir neigiamą pakilimą platesniam kontaktiniam lopiniui posūkiuose.
Iš „Cayenne“ galinio difuzoriaus stūkso naujas titano išmetimas. Su dviem patarimais, kurie ateina iš centro, bet nėra visiškai kartu. Dabartinis „Porsche Cayenne Turbo“ yra 541 AG, o atsižvelgiant į šio rato laikus, mes tikimės, kad galios rodikliai bus artimesni 640 AG (žiūrėkite juostos diagramą vaizdo įraše), o didžiausias greitis bus didesnis nei „Turbo“ 286 km / val.
Ką tiksliai tai darys, ir kada tai pamatysime? Netrukus sako „Porsche“, bet mes dar turėsime palaukti.
Dėl visų dalykų „Porsche“ žiūrėkite čia.
[ad_2]