[ad_1]

Štai toks scenarijus: jūs turite automobilį su geru dažymo darbu, bet jis purvinas. Tai gali būti trečiadienis, ir jūs tikrai neturite laiko padaryti viso vaško rankoms. Ar greitai purškiamas sandariklis panašus į „Meguiar“ hibridinis keraminis vaškas verta kreiptis į savo automobilį?

Aš ilgai galvojau apie tokį produktą. Pamatysite juos šalia „tikrų“ vaško gaminių, kuriuos reikia tepti, džiovinti ir išmušti, vietinėje automobilių dalių parduotuvėje. Šie produktai pateikia visokių pretenzijų. Pavyzdžiui, šis pažymi „Keramika pagaminta lengvai!“ ir „Apsauga ir ilgaamžiškumas nei įprastas vaškas“. Ar tai gali būti tiesa greitai purškiant purškiamą produktą?

Prieš patekdamas į tikrąjį „Maguiar“ hibridinio keramikos vaško testą, ženkite atgal. 2021 m. Žiemą įgyvendinau ilgametę svajonę ir nusipirkau sau gana gerai naudojamą 2006 m. „Mustang GT“. Tai turėjo būti įdomus automobilis, todėl savo biudžetą išlaikiau gana mažą. Ir, žinoma, patį idealiausią automobilį už puikią kainą radau bjauriausio Kolorado mėnesio, vasario, viduryje. Ir gyveno maždaug 3 valandas kelio nuo mano namų. Taigi, kai jis pasiekė mano garažą, šis juodos spalvos raumeninis automobilis buvo gerai purvinas. Ir akivaizdu, kad jis nebuvo vaškuotas labai ilgą laiką.

Tačiau ilgą laiką horizonte buvo gana blogas oras, todėl neturėjau galimybės praleisti gražios popietės paduodant jai tinkamą vašką. Taigi aš patekau į automobilių dalių parduotuvę ir atsidūriau daugybėje galimų greitų, purškiamų vaško gaminių variantų, kuriuos galėčiau pritaikyti savo vietos „pasidaryk pats“ automobilių plovykloje. Po ilgo etikečių skaitymo apsigyvenau „Meguiar“ hibridiniame keraminiame vaške.

Štai kaip tai veikė.

„Meguiar“ hibridinio keraminio vaško apžvalga

TIKRINKITE KAINĄ

„Meguiar“ hibridinio keraminio vaško apžvalga

„Meguiar’s“ savo hibridinį keraminį vašką išleido 2019 m., Taigi jis buvo gyvuojamas keletą metų. Nors jis vadinamas „hibridu“, jo pagrindinė veiklioji medžiaga yra SiO2 keramika.

„SiO2“ purškiamos procedūros prisiriša prie dažų paviršiaus ir suteikia ploną apsauginę dangą nuo teršalų, nešvarumų, drėgmės ir oksidacijos. Nors tai nėra tas pats, kas visiškai keraminės dangos, jos gali suteikti tam tikrą apsaugą ir jas labai lengva dengti.

Mano „Mustang“ atveju pirmiausia nusiprausiau automobilį „pasidaryk pats“ plovykloje. Papurškiau automobilį išankstinio mirkymo ir muilo režimu, šiek tiek šveičiau rankšluosčiu, o tada gerai nuskalavau. Toliau vykdžiau instrukcijas, purškdamas automobilį iš viršaus į apačią (aš netapau ant stogo, nes tai kabrioletas).

„Meguiar“ hibridinio keraminio vaško apžvalga
(Nuotrauka: Seanas McCoy)

„Meguiar’s“ rekomenduoja pirmą kartą purkšti šį būdą ant šlapio automobilio, tada jį nusausinti rankšluosčiu. Vykdžiau šias instrukcijas ir buvau sužavėtas, kai purkštelėdamas pamačiau, kad aplink procedūrą atsirado vandens. Tai aiškiai turėjo įtakos vandeniui.

Tada aš ištraukiau automobilį iš skalbimo stoties ir išdžiovinau naudodamas kelias mikropluošto šluostes. Rezultatai buvo stulbinantys!

Kur anksčiau turėjau gana nuobodų, purviną juodą automobilį, dabar jis spindėjo saulės spinduliais. Paviršius jautėsi labai slidus. Iš pradžių išdžiovinęs automobilį, pastebėjau keletą dryžių ir sūkurių. Naudodamas sausą rankšluostį, aš greitai juos nugludinau. Dirbdamas mažiau nei 15 minučių, aš paėmiau savo automobilį nuo purvino iki akinančio. Ir turėjau nuojautą, kad hibridinis keramikos vaškas su tuo labai susijęs.

Vienas įspėjimas ir atnaujinimas: Parašęs didžiąją šios apžvalgos dalį, produktą pritaikiau savo F-150. Šiuo atveju pastebėjau, kad norint gauti vienodą blizgesį apdailoje, reikėjo nemažai poliruoti mikropluošto audiniu. Po pirminio džiovinimo buvo nemažai sūkurių. Po tam tikro alkūnės tepalo sunkvežimis atrodė puikiai, panašiai kaip aukščiau esantis „Mustang“. Nežinau, kodėl pradinei paraiškai prireikė daugiau darbo, tačiau rezultatas galiausiai buvo geras.

Ilgalaikis „Meguiar“ hibridinio keraminio vaško bandymas

Tai buvo vasario viduryje. Dabar, balandžio pabaigoje, turėjau poros mėnesių patirtį su produktu. Ir turiu pripažinti, kad man tai patinka labiau nei bet kada.

Dabar „Mustang“ plaunu tris kartus ir kiekvieną kartą tepu „Meguiar“ hibridinį keraminį vašką. Praėjus dviem ar trims savaitėms tarp procedūrų, nuostabiai gerai radau automobilio karoliukus. Jis taip pat išlieka labai sklandus liesti. Ir galbūt mano mėgstamiausia savybė yra ta, kad dulkės tiesiog nusivalo. Denveris yra labai dulkėtas miestas. Viskas, ko reikia, yra maždaug 30 sekundžių su lengvu skudurėliu, o aš galiu nuvalyti dulkes, iki galo neišplaudama savo automobilio. Tai nereikalauja jokio spaudimo, reikia tik greitai perbraukti audinį, o automobilis atrodo toks pat švarus, kaip ir tą dieną, kai aš jį skalbiau.

„Meguiar“ hibridinio keraminio vaško apžvalga
Vandens karoliukai ant mano automobilio praėjus kelioms savaitėms po „Meguiar“ hibridinio keraminio vaško užtepimo. Jokio kito vaško ar dangos automobilio netepiau. (Nuotrauka: Seanas McCoy)

Ar verta maždaug 15 USD už butelį? Man atsakymas yra pabrėžtinas taip! Man vis tiek reikia atlikti daugiau bandymų, kad galėčiau nuspręsti, ar jis gali konkuruoti su pilnesnėmis vaško ar keramikos sistemomis. Bet turint omenyje, kad aš jį tepiau tris kartus ir vis tiek liko pusė butelio, tai yra daug pigiau nei naudoti bevertį „vašką“ automatinėje plovykloje.

Norėdami greitai purkšti, kurį galite tepti per kelias minutes, „Meguiar“ hibridinis keraminis vaškas yra įspūdingas ir suteikia puikią apsaugą nuo vandens išpylimo, kuri tęsiasi kelias savaites. Tai tikrai verta išbandyti.

[ad_2]