[ad_1]
Konkurencija pagal apibrėžimą yra tai, ko negalite padaryti vienas, o geraširdis sportas mus visus suartina. The „Trevor DTRe Stella“ yra dovana plokščių trasų lenktynininkams visame pasaulyje. Jis buvo sukurtas Kalifornijoje, gaminamas Belgijoje ir išbandytas atšiaurioje Katalonijos pakrantėje. Siluetas atrodo ilgas, vangus ir minimalistinis. Tai visiškai nerimą keliantis elektrinis motociklas, turintis 11 kW galios purvą. Tai maldavimas vėl būti vaiku ir rasti artimiausiems draugams „gerą švarią nešvarią pramogą“.
Plokščioji karštinė
Greitis aplink plokščius purvo ovalus yra viena seniausių žinomų lenktynių formų. Prieš 4000 metų mūsų protėviai, priklausomi nuo greičio, važiavo vežimais, šiuolaikiniai lenktynininkai montuoja plienines štangas, raugiančias alyvą ir nesudegusias degias medžiagas. Plokščios trasos moto lenktynės prasidėjo 20 amžiaus pradžioje. Lenktynės pagal šiuolaikinius standartus buvo mirtinos, o prasta trasos kokybė ir nesportinės varžybos buvo įprasta. Apie kursas, Amerika tai pamilo!
1920-aisiais klestėjo plokščia vikšrinė transporto priemonė, legendinis Joe Petrali važiavimas pavertė Harley-Davidson „namų“ vardu. Tačiau karo metu purvo takas nutrūko. „Šiuolaikinė“ purvo trasa išpopuliarėjo 1950-aisiais ir tapo populiariausia lenktynių forma Šiaurės Amerikoje. beveik 30 metų.
Aš asmeniškai vis dar turiu purvo trasos plakatą iš Salinaso oro uosto Mičigane nuo pat jaunystės, bet niekada daug nežinojau apie šį sportą. 90-ajame dešimtmetyje plokščių trasų lenktynės smuko, o aš augau, nes amerikiečiai daugiausia dėmesio skyrė motokrosui ir kelių lenktynėms. Tačiau pastaruosius kelerius metus plokščia trasa ramiai grįžo.
Elektrifikuoti viską: plokščias bėgių kelias taip pat
„Įsivaizduokite, lenktyniaujate su 10 draugų ant ovalo be variklių triukšmo, garsiai juokdamiesi šaukiate šalmo viduje.“
Tai yra Philippe Stella ir Jeroen-Vincent Nagels, dviejų iš „Sareoea N60“ elektrinio gatvių naikintuvo, svajonė. Prieš dvejus metus jie suprato, kad labai lengva linksmintis su lengvesne minimalistine purvo mašina. Taigi „Trevor“ motociklai gimė pasirengęs nešti „Clean Dirt Bikes“ į mases. Kas nemėgsta oksimorono kaip žymos eilutės?
„Trevor DTRe Stella“ elektrinis plokščio bėgio motociklas
„DTRe Stella“ nėra greita mašina, tačiau 260 Nm sukimo momentas pasieks maksimalų greitį – 55 mylių per valandą. Sverdamas 174 svarus, šis dviratis turėtų būti gana vikrus ir lengvai valdomas. „Trevor“ skaičiavimais, už mokestį gausite 1,5 valandos purvo. Skelbiama, kad pakartotinis įkrovimas gali užtrukti apie 90 minučių. Tai yra naudojimo numeriai, kuriais galiu patikėti, jei tik 100% laiko nepririšate droselio (pvz., Lenktyniaudami).
Skelbiama „2 metų mechaninė garantija“ įtraukia mus į klausimą, ar baterijai suteikiama garantija.
„Trevor DTRe Stella“ kaina yra 12 999 eurai už važiavimą bekele ir 14 999 eurai teisėtiems keliams (su PVM). Jei taip yra, pradinės kainos šioje tvenkinio pusėje turėtų būti apie 13 000 USD be mokesčių ir siuntimo. „Trevor“ patvirtino, kad kol kas JAV rinkai bus prieinamas tik bekelės variantas. Asmenys gali įsigyti ES specialią transporto priemonę, jei ras būdą ją importuoti ir sertifikuoti.
Jei norite tiesiog pasivažinėti po miestą, šią kainą sunku nuryti šalia žymiai pajėgesnio „Zero Motors FX“, kurio kaina prasideda nuo 9295 USD. Kita vertus, DTRe turi puikių stiliaus taškų, jei galite patekti į jo mielą bjaurumą. Tai grynas „purvo bėgių“ produktas, sukurtas mažai nišai, todėl turi didesnę kainą. JAV taip pat neseniai pratęsė mokesčių lengvatas už elektrinių motociklų pirkimą, todėl galbūt galėsite reikalauti 10% nuolaidos.
Yra daug ko jaudintis
Plokščių trasų lenktynės buvo populiarus dėl jų prieinamumo – jums nereikia kelių milijonų dolerių vietos – tik žemės lopinėlis. Comradery yra stipri, o konkurencija paprastai yra geraširdė. Taip pat yra rimta priežastis, kodėl daugelis motociklų plento lenktynininkų startavo dėl purvo, nes tai lavina tvirtus dviračių valdymo įgūdžius.
2019 m „Viena“ „Moto Show“ Portlande, ARBA jie surengė savo pirmąsias elektrinio purvo bėgimo varžybas memorialiniame koliziejuje. Tai buvo siaubingai konkurencinga žiūrėti, o arenoje tikrai galėjai pamatyti varžybas be smogo debesų. Mes tikrai praleidome triukšmą, bet mūsų plaučiai buvo laimingesni.
Gali būti, kad „Trevor Motorcycle“ dviračiai išliks elektrine naujiena, tačiau pasaulis yra pasirengęs ir švaresnėms moto lenktynėms. Kita vertus, daugumai iš mūsų vargu ar prieinama 13 000 USD. Jei nenorite laukti – patikrinkite „Segway X260“ arba Sur-Ron. Šie lengvieji elektriniai motociklai mušė savo kolegas iš dujų vietos varžybos kainos prasideda žemiau 4500 USD. Geriausia dalis? Visi tie lenktynininkai, važiavę dviračiais, negirdės jūsų ateinančio. . .
[ad_2]