[ad_1]

Visiškai naują „Maverick“ pikapą „Ford“ vadina modelio pavadinimo „atgimimu“, tinkančiu ženkliukui, kuris prasidėjo kompaktišku kupė, atsidūrė dviem skirtingais perstatytais „Nissans“ automobiliais ir tada buvo perdarytas „Ford Escape“ Europoje. Tai pasakojimas apie keturis anksčiau pasirodžiusius „Ford Mavericks“ ir jų paraleles su visiškai nauju 2022 m. „Ford Maverick“ kompaktišku pikapu.

1969-1977: Originalus „Ford Maverick“

1972 m. Maverickas Grabberis

„Maverick“ prasidėjo kaip 1969 m. Dviejų durų kupė po „Ford Mustang“ – kompaktiško, skirto mažiems importuojamiems automobiliams, tokiems kaip „Volkswagen Beetle“, ir „Datsun“ bei „Toyota“ modeliams, kurie greitai užvaldė mažų automobilių rinką. Jis turėjo panašų į „Mustang“ stilių, į „Mustang“ panašų pavadinimą (kiekvienas „Mustang“ yra „Maverick“ arklys) ir galiausiai sulaukė „Mustang“ populiarumo. Pirmaisiais metais „Ford“ pardavė beveik 600 000 vienetų – tris kartus daugiau nei 1970 m.

Pavadinimas kilęs iš ūkininko, garsėjančio savo nenaudojamais gyvuliais, jo banda atrodė niekam nepriklausanti, tačiau Fordas nusprendė naudoti galvijų įkvėptą ilgapirščių ženklelį. Pirmasis „Maverick“ labiausiai pasižymėjo tuo, kad neturėjo pirštinių dėžutės, kuri atkeliavo po ketverių metų, maždaug tuo pačiu metu kaip ir keturių durų. Keturių durų automobilis, o ne arklys.

Mažesnis nei „Falcon“, kurį jis pakeitė, „Maverick“ buvo nauja „Ford“ kryptis. Jis perkėlė „Blue Oval“ į naują segmentą, panašiai kaip naujas kompaktiškas pikapas turėtų padaryti savo dabartinėje rinkos dalyje.

Originalus „Maverick“ automobilis buvo pastatytas iki 1977 metų Šiaurės Amerikai ir dvejais metais ilgiau Brazilijoje.

1988–1994: „Maverick Down Under“

„Ford Maverick“ Australijoje

Toliau „Ford Maverick“ ženklelio istorijoje buvo stengiamasi padėti išgelbėti Australijos automobilių pramonę, kurioje automobilių gamintojai pardavinėjo kitų markių perdarytas versijas. Holdenas pardavė „Toyota“, „Toyota“ – „Holden“, o „Ford“ pardavė „Nissan Patrol“ su ženklu „Maverick“. Jis vyko nuo 1988 m. Iki 1994 m. Ir buvo ketvirtosios kartos patrulis su keletu skirtingų ženkliukų ir būgninių stabdžių.

Ši transporto priemonė iš tikrųjų atrodo tinkamiausias „Maverick“ vardo naudojimas, nes tai buvo tik „Nissan Oval“ prekės ženklu pažymėtas „Nissan“ ženklas, kuris po „Mustang“ automobilio vaizdais tiesiogiai nesiskolino.

1993-1999 m .: „Nissan“ iš Ispanijos „Ford of Europe“

„Nissan Terrano II“
Taip, tai „Nissan“ vaizdas, nes „Nissan“ turi geresnį istorinį nuotraukų archyvą nei „Ford“, o „Terrano II“ yra identiškas „Maverick“.

Trečias „Ford“ vardo ir „Maverick“ ženklelio eilėje buvo kitas „Nissan“ prekės ženklas. Šį keistos formos kompaktišką visureigį pastatė „Nissan“ iš Ispanijos ir prekės ženklo parduotuvėse jis vadino „Terrano II“, kur jis buvo pigesnis ir turėjo ilgesnę garantiją nei „Ford“ versija. „Nissan“ pardavė šios kartos modelį nuo 1993 m. Iki pat 2006 m., Tada jis buvo labai ilgas. Laimei, „Ford“ atsisakė „Maverick“ versijos 1999 m.

Nors mažas ir pigus modelis, jis galėjo pasigirti kėbulo rėmu dizainu, leidžiančiu mažajam bekelei skirti rimtą bausmę.

2001–2005: „Maverick“, „Err“, „Escape“

2001 m. „Ford Escape“

Ketvirtasis „Ford Maverick“ vėl buvo kita transporto priemonė su nauju ženklu, tačiau bent jau ši buvo šeimoje; „Ford Escape“ brūkšnys „Mazda Tribute“, bet su „Maverick“ bendravardžiu Europoje. Šis „Maverick“ pasirodė 2001 m. (Su „Mazda“ brūkšniu), dar ankstyvomis kompaktiško krosoverio dienomis. Ši „Maverick“ išvaizda buvo tvirta, palyginti su tuo, kurią tuo metu buvo galima įsigyti Europoje. Tai buvo prieš tai, kai kiekvienas automobilių gamintojas pasiūlė „Baskin Robins“ krosoverių skonius.

Jis buvo pakankamai gerai parduodamas, tačiau net „Ford“ suprato, kad šis vardas yra nelyginis, kuris taip pat nešiojo ankstesnės kartos modelio, vis dar gaminamo ir parduodamo kaip „Nissan“, stigmą. Šis „Maverick“ buvo nutrauktas Europoje, kai antrosios kartos „Escape“ buvo paleistas į Ameriką ir 2 metus žemyne ​​paliko „Ford“ be kompaktiško krosoverio, kol debiutavo kur kas labiau europietiškas Kuga.

4 „Ford Mavericks“: koks ryšys?

Ką šie 4 modeliai turi bendro su naujausia versija? Kaip ir originalus sedanas, „Maverick“ pikapas pasirengęs užfiksuoti didesnio ir brangesnio arklidės populiarumą ir tai padaryti vaizdą tausojančiame segmente – galbūt tai bus „F-150“ „Maverick“.

Kaip ir antrasis „Maverick“, tai yra vyriausybės kišimosi ir keistai besikeičiančios rinkos produktas. Šis modelis, o ne įstatymų leidėjai, norintys išsaugoti darbo vietas, galėtų padėti sutaupyti „Ford“ degalų taupymo reitingą dabar, kai automobiliai dingo iš prekės ženklo. Ir ketvirtosios kartos, ir naujasis sunkvežimis naudoja tą pačią platformą kaip ir „Escape“ – tai yra žymiai pažangesnis pasiūlymas nei 2001 m., Todėl tai žymiai daugiau nei ženklelių keitimas.

Nėra aiškios sąsajos su trečiąja modelio karta, kuri tuo metu atrodė ne vietoje „Ford“ linijoje. Šiek tiek šnipštas, vijimasis „Vauxhall“, kuris iš tikrųjų buvo „Isuzu“, tačiau realus gyvenimas (ir rinkodara) nėra filmai, ir ne visada yra gražus nusilenkimas, norint viską susieti.

Sėkmingas „Ford“ „Mavericks“ turėjo aiškų tikslą; tie, kurie buvo paprastas rebadge’as, to nedarė. Atrodo, kad šis turi aiškų tikslą: pirkėjai serga studijos tipo apartamentų pikapais.

Ar „Maverick“ yra arklys ar avis, sužinosime vos per kelias dienas, kai „Ford“ pagamins visiškai atskleisti.

[ad_2]