• „Ford“, „Bosch“ ir Detroito nekilnojamojo turto vystytojai „Bedrock“ šiandien paskelbė, kad jie bus mėnesio trukmės automatinio parkavimo paslauga technologijos demonstravimo naujoje „Bedrock“ nuosavybėje Detroite, Korko miestelyje, partneriai.
  • Demonstracijoje naudojamas „ Ford Escape“ 2020 m. Kartu su „Bosch“ lidaro technologija, norint autonomiškai perkelti automobilį iš kritimo taško į keletą automobilių stovėjimo vietų garažo demonstravimo zonoje.
  • „Ford“, „Bosch“ ir „Bedrock“ tai vertina kaip informacijos rinkimo projektą ir kol kas neketina pateikti šios technologijos į rinką.

„Ford“, „Bosch“  ir Detroite įsikūręs nekilnojamojo turto vystytojas „Bedrock“ šiandien paskelbė, kad parktronikai šį mėnesį į Detroito Corktown rajoną atveža pirmą Šiaurės Amerikos automatinio parkavimo paslauga (panašus projektas yra Štutgarte, Vokietijoje). Rugsėjo pabaigoje visos trys įmonės surengs privačias demonstracijas automobilių pramonės nariams, kūrėjams ir tikslinėms vartotojų grupėms vykdydamos informacijos rinkimo projektą, kuris suteiks duomenų ir įžvalgų, kaip automatizuotą automobilių stovėjimo aikštelę priartinti prie realybės.

Pati demonstracija yra gana paprasta. Vairuotojas traukia 2020 m. „Ford Escape“ į tam skirtą vietą, esančią žemesniame „Assembly Garage“ garaže – automobilių stovėjimo garaže, kuris palaiko naują „Bedrock“ gyvenamojo ir komercinio tipo plėtrą. Vairuotoja išvažiuoja, bakstelėja telefonu, kad signalizuotų, jog automobilis turėtų stovėti. Šiuo metu saugos vairuotojas įšoka į priekinę sėdynę (kaip reikalauja saugos taisyklės, bet ne jokie technologijos apribojimai – mes važiavome šautuvu, o saugos vairuotojas niekada nebendravo su transporto priemone, išskyrus tik užsidėjęs saugos diržą), o automobilis važiuoja tuščia vieta automobilių stovėjimo vietų eilės gale.

2020 m. „Ford Escape“ automatinė automobilių parkavimo paslauga
„FORD MOTOR COMPANY“

Pagal šį įsivaizduojamą scenarijų automobilis važiuoja į EV įkrovimo stotelę, kur bus užpildyta baterija. Bet tarkime, kad automobilis baigs krauti, kol mūsų vairuotojas nėra pasirengęs išvykti? Taigi demonstracija perkelia automobilį iš savo pirmojo tikslo į kitą vietą statmenoje erdvių eilėje, kol galiausiai grįžta į pradinę išmetimo zoną, kad vėl susivienytų su vairuotoju.

Įvairiuose demonstracijos metu automobilis sustojo be vairuotojo nurodymo, pirmiausia kai asmuo išėjo priešais transporto priemonę ir liko jos kelyje, o „Escape“ sekė tolyn. Kitas sustojimas buvo skaidrus gėrimo bokalas, įdėtas į „Escape“ numatytą kelionės kelią – tas buvo skirtas tik demonstraciniams tikslams; jei sistema atpažintų daiktą, blokuojantį automobilio kelią, jis nusiųstų automobilį kitur – galiausiai jis paspaudė stabdžius, kai miniatiūrinis krepšinis atsimušė į kelią, kai „Escape“ grįžo į išlaipinimo vietą.

Tai vientisa demonstracija, kurią dar labiau įdomina technologijos, leidusios tai padaryti, susikirtimas. „Escape“ demonstracijoje nepastebėjo jokių akivaizdžių technikos mulų žymių (centrinėje konsolėje nebuvo nešiojamojo kompiuterio ar aparatinės įrangos modulių, pritvirtintų informacijos ir pramogų sistemos vietoje). Gregas Stevensas, pasaulinis „Ford“ pagalbos vairuotojui technologijų vadovas, sako, kad pagrindinės sistemos, reikalingos šiai demonstracijai, jau yra gaminamos „Escape 2020“ versijos. Šios technologijos apima „Escape“ turimą 4G „Wi-Fi“ ryšį, taip pat valdomą kompiuteriu vairavimą, stabdžius, droselį, perjungimo, posūkio signalus ir uždegimą.

ford pabėgimas su bosch lidar bokštu
„FORD MOTOR COMPANY“

„Bosch“ prie paveikslo atneša krūvą „lidar“ bokštų, kurie strateginiais intervalais dedami garaže, kad sukurtų masyvą visoje demonstravimo zonoje. Šie bokštai bendrauja su „Bosch“ serveriu per „Wi-Fi“ maršrutizatorių, sumontuotą ant vienos iš garažo sienų, o tada serveris perduoda šią informaciją atgal į „Escape“. Nors „Escape“ turi savo automatizuotas stabdymo ir pėsčiųjų aptikimo sistemas, apie kiekvieną demonstracijos metu atliktą judesį pranešė ne savo jutikliai, o informacija, gauta iš „Bosch“ serverių.

Kevinas Mullas, „Bosch“ mobiliųjų sprendimų pardavimo direktorius, sako, kad realaus pasaulio scenarijaus tikslas būtų pakeisti „lidar“ bokštus viršutinėmis stereofoninėmis kameromis, kurios yra efektyvesnės, pigesnės ir gali dvigubai prilygti apsaugos kameroms.

Ši demonstracija buvo veiksminga, bet ir ribota. „Escape“ keliauja trimis trumpais, iš anksto nustatytais maršrutais, o mobiliosios programos sąsaja, kuri derėtų su technologija, dar neegzistuoja, todėl judėjimą palengvino „Bosch“ inžinierius, kuris demonstracijos metu telefonu skambino su saugos vairuotoju. Taip pat yra tai, kad nors garažas buvo aprūpintas maždaug keliolika naujų „Ford“ ir „Lincoln“ transporto priemonių, iš tikrųjų šiuos triukus gali atlikti tik demonstracijoje naudojamas „Escape“.

Ford Escape automatizuotas automobilių parkavimo paslauga
„FORD MOTOR COMPANY“

Tačiau sukelti šoką ir baimę nebuvo šios demonstracijos ar po to sekančių demonstracijų mėnesio tikslas. Ilgą žaidimą žaidžia pagrindinės uolos, Boschas ir Fordas. Tokioms autonominio važiavimo programoms, kaip ši, kurios priklauso automobilių gamintojo, technologijų tiekėjo ir kūrėjo bendradarbiavimui, reikės daug derinti ir dalytis duomenimis. Kol kas nėra jokių pramonės šakų standartų, kaip turėtų veikti toks dalijimasis informacija, tačiau jie turės egzistuoti, jei tokie projektai bus plačiai paplitę. „Mes turime idėjų“, kaip geriausiai koordinuoti informacijos srautus, sako Mullas. Dalis šio [demonstracijų mėnesio] yra apie tų idėjų patvirtinimą “.

2018 m. Bedrockas ir Quickenas, hipotekos teikėjas ir didelis darbdavys Detroito mieste, bendradarbiavo su autonominiu maršruto maršruto pilotu. „Bedrock“ automobilių stovėjimo ir mobilumo vadybininkas Kevinas Boppas sako, kad autonominiuose autobusuose važiavusių žmonių atsiliepimai suteikė įžvalgų, apie kurias paleidimo partneriai niekada nebūtų atspėję. Pasibaigus važiavimo autonomine transporto priemone naujovei, „jie norėjo puodelių laikiklių ir muzikos“, – sako Boppas. „Ne tai, ko tikėjomės iš patirties. Mes girdėsime dalykus, kurių negalime numatyti ir kurie tiksliai informuos, kaip mes ketiname [automatinį automobilių parkavimo paslauga] naudoti visą darbo dieną.”

Nėra laiko juostos, kada gali įvykti visas darbo laikas. Tačiau bent jau Boppas turi viziją, kaip gali atrodyti ateitis su automatine automobilių pastatymo paslauga. Jis įsivaizduoja, kad gyventojai ir svečiai galėtų rezervuoti ir naudoti „Bedrock“ priklausantį automobilių parką galinčių automobilių parką, kurį gyventojai ir svečiai galėtų rezervuoti ir naudoti. Laikui bėgant, duomenys, surinkti iš kelionių į parduotuvę, norint išleisti vaikus į mokyklą ar naktį į miestą, suteiktų duomenų apie tai, kaip ir kada vartotojai nori naudoti automatizuotas stovėjimo funkcijas. Galų gale, Boppas sako, kad partnerystės tikslas yra atsižvelgti į būtinybę pastatyti automobilį ir paversti jį „kažkuo, kas yra unikalu, įdomu ir padidinta bei suteikia laiko atgal“.