[ad_1]

„Bentley Continental GT3“ lenktyninis automobilis

Ar „Bikes“ „Pikes Peak“ kortelėse yra triguba karūnos rekordo eilutė? „Bentley“ 2018 m. „Bentayga“ pasiekė „Mountain SUV“ rekordą 10: 49.902. Ji užfiksavo „Automobilis“ rekordą su „Continental GT“ 2019 m. 10: 18,488. 2021 m. „Bentley“ siekia „GT3“ rekordą „Pikes Peak“.

Kadangi kalne nėra nustatyto GT3 rekordo, tai turėtų būti gana lengvai pasiekiamas rekordas. Nepaisant to, kalnas yra negailestinga vieta ir nieko nereikėtų laikyti savaime suprantamu dalyku.

„Bentley Pikes Peak GT3“

Bentley grįžta į „Pikes Peak International Hill Climb“ 2021 m., Turėdamas galvoje naują tikslą. Šį kartą jie planuoja kartu su. Į kalną važiuoti „Continental GT3“ lenktynių automobiliu „Fastr“ klientų lenktynių komanda. Tikslas yra įdėti naują plunksną į dangtelį, nustatant / nustatant naują „GT3 Pikes Peak“ rekordą.

Daugiau informacijos apie šį „Pikes Peak GT3“ rekordo bandymą bus pateikta labai greitai. Sekite naujienas, nes mes atnaujinsime šią istoriją jai besiskleidžiant.

„Bentley Continental GT3“ lenktyninis automobilis

  • Variklis: 4,0 l tiesioginio įpurškimo dviejų turbinų V8, „Cosworth“ variklio valdymo sistema
  • Galia: 550 AG
  • Alyvos sistema: Sausas konteineris
  • Užkrato pernešimas: RWD, „Ricardo“ 6 laipsnių nuoseklioji išilginė pavarų dėžė, AP lenktyninė sankaba, ant vairo pritvirtinta irklinė pneumatinė pavarų perjungimo sistema
  • Pavaros tipas: Anglies pluošto kardaninis velenas, riboto slydimo diferencialas
  • Pakaba: Dviguba svirtinė pakaba, 4 krypčių reguliuojami lenktynių amortizatoriai
  • Vairavimas: Elektrinis maitinimas
  • Stabdžiai: „Alcon“ ventiliuojami geležiniai diskiniai stabdžiai, „Alcon“ 6 stūmoklių priekiniai suportai, 4 stūmoklių galiniai suportai, vairuotojui reguliuojamas stabdžių poslinkis
  • Sauga: FIA specifikacijos plieninis ritininis narvas, 6 taškų FIA saugos diržai, bortinis gesintuvas, borto pneumatinė kėliklio sistema
  • Elektronika: Lenktynių specifikacijos „Bosch ABS“ ir traukos kontrolė. Lengvas varžybų akumuliatorius.
  • Ratai ir padangos: „BBS Forged Motorsport“ (18 ”x 13”), 355/705 R18
  • Svoris: <2866 svarai.

Bryonas Dorras

Apie Bryoną Dorrą

„AutoWise“ vyriausiasis redaktorius Bryonas Dorras visą gyvenimą buvo automobilių entuziastas. Nuo superautomobilio plakatų ant vaikystės sienų iki didžiulės „Hot Wheels / Matchbox“ kolekcijos – Bryonas visą gyvenimą svajojo apie automobilių nuotykius. Pastarąjį dešimtmetį + Bryonas tęsė karjerą automobilių fotografijos ir žurnalistikos srityse. Jis dirbo įvairiose populiariausiose sausumos, bekelės, nuotykių motociklų ir bendrosios automobilių žiniasklaidos vietose. Jo dabartiniame buitinių automobilių virpėjime yra pasirinktinis sausumos 2013 GX460, OEM + 2001 996TT, 2020 Ioniq Electric ir 2006 m. KTM 950 Adv.

[ad_2]