ai COVID-19 pasaulinę pandemiją nukentėjo JAV, ji nukentėjo sunkiai . Daugelis šiandien gyvų žmonių, regis, per naktį nepatyrė tokio staigaus sukrėtimo. Didžioji ekonomikos dalis sustojo. Mokyklos visiškai užsidarė ir buvo visiškai nutolusios. Verslas stengėsi išsiaiškinti, kaip galėtų toliau veikti. Daugelis žmonių neteko darbo, o kiti toliau dirbo nuotoliniu būdu iš namų. Tačiau žmonėms vis tiek reikia pirkti naudotus automobilius. Pandemijos poveikis naudotų automobilių pirkimui buvo gilus, ir daugeliui kyla klausimas, ar ilgalaikis ir nuolatinis pokytis pakeis tai, kaip žmonės perka naudotus automobilius. Šiame straipsnyje bus nagrinėjama, kaip tai gali pasireikšti ateinančiais mėnesiais ir metais.
Pandeminis poveikis vartotojų elgsenai
Tai, kaip pandemija paveikė tai, kaip žmonės perka įvairiausius daiktus, buvo neįtikėtinas ir apėmė tai, kaip žmonės perka ir automobilius. Tarp daugelio plytų ir skiedinių parduotuvių, kurios ilgą laiką buvo visiškai uždarytos, ir žmonių baimės patekti į naująjį koronavirusą, daugybė pirkinių būtinai iškart persikėlė į internetinį užsakymą. Milijonai žmonių, kurie anksčiau priešinosi internetinei apsipirkimui, netikėtai tai priėmė dėl būtinybės ar baimės, norėdami išvengti perkrautų prekybos centrų ar kitų parduotuvių uždarymo, pasirinkdami BOPIS (pirkti-internetu-pasiimti-parduotuvėje) ar pristatymo į namus variantus. Ir taip, pastaraisiais mėnesiais daugiau žmonių bandė pirkti automobilius internetu nei bet kada anksčiau, gero ar blogo.
Didelis klausimas yra tai, kiek šio elektroninės prekybos priėmimo spyna truks pasibaigus pandemijai. Be abejo, daugeliui žmonių bus palengvinta grįžti prie įprastų asmeninių apsipirkimų fizinėse parduotuvėse. Tačiau taip pat bus daugybė žmonių, kurie, pagaliau supratę apsipirkimo internetu patogumą ir saugumą, tai darys ir po pandemijos galutinio atsilikimo. Kitaip tariant, elektroninė prekyba sulaukė didžiulio pandemijos postūmio, o tam tikra šio kilimo dalis bus nuolatinis pokytis – mes dar nežinome, kiek šie pandemijos padariniai žmonėms perkant daiktus taps ilgalaikiais vartotojų įpročiais. Toliau panagrinėsime giliau, kaip tai pavyko iki šiol naudotų automobilių rinkoje.
Poveikis naudotų automobilių rinkai
Naudotų automobilių pirkimą smarkiai paveikė beveik visiškas ekonomikos sustabdymas, reaguojant į eksponentiškai padidėjusį COVID-19 atvejų skaičių JAV pandemijos pradžioje. Daugelyje vietų, nors automobilių prekybos centrų aptarnavimo skyriai buvo laikomi būtinais ir jiems liko atviri, pardavimų skyriai buvo laikomi neesminiais ir turėjo būti uždaryti. San Diego rajone buvo visas mėnuo, kai automobilių pardavimas federalinės vyriausybės buvo laikomas neesminiu verslu, tačiau vėliau tai buvo pakeista, todėl prekybos atstovybių pardavimo skyriai taip pat buvo laikomi būtinais ir galėjo vėl atsidaryti, jei tik jie laikėsi griežtų reikalavimų. sveikatos ir saugos protokolais, siekiant apriboti naujojo koronaviruso poveikį ir plitimą.
Tačiau istorija, kaip pandemija paveikė naudotų automobilių rinką, neatsirado taip, kaip daugelis prognozavo. Taigi, kai reikia išsiaiškinti galimą ilgalaikį pandemijos poveikį tam, kaip žmonės perka naudotus automobilius, turime atsižvelgti į šiuos dalykus:
- Naudotų automobilių paklausa: daugelis ekonomistų ir pramonės ekspertų tikėjosi, kad paklausa smuks, o naudotų automobilių vertė smarkiai kris. Ekonomikos nutraukimo pradžioje sumažėjo naudotų automobilių paklausa, tačiau ji buvo labai trumpalaikė ir netrukus vėl sugrįžo.
- Naudotų automobilių pasiūla: Sumažėjus naudotų automobilių paklausai, daugelis manė, kad rinkoje bus per didelis pasiūlos trūkumas. Bet ir tai nepasitvirtino. Iš tikrųjų,palyginti su paklausa,labai trūko naudotų automobilių. Tai lėmė didmeninės prekybos veiksmai, kurie ir toliau veikia mažesniais pajėgumais ir dažniausiai internetu, o tai neveikia daugelyje atstovybių. Tuo pačiu metu daugelis automobilių nuomos kompanijų nusprendė neatnaujinti savo parkų, atsižvelgiant į visą ekonominį neapibrėžtumą, o tai yra dar vienas automobilių pasiūlos žiupsnelis. O kaip visi tie automobiliai, įeinantys į rinką iš „Hertz“, baigia verslą? Jie dar neįžengė į rinką ir kurį laiką nebus, nes tokio pobūdžio likvidavimas užtrunka ilgai, kol praeina teismai.
Tai tik parodo, kad krizės poveikis tam tikrai produktų rinkai gali būti labai netikėtas dėl visų rūšių priežasčių. Taigi, šiuo metu mes esame viduryje besitęsiančios pasaulinės pandemijos ir turime didelę naudotų automobilių paklausą, tačiau trūksta pasiūlos, kurios abi skatina naudotų automobilių vertę! Tai beveik visiškai priešinga tam, ką daugelis ekspertų iš pradžių numatė. Išsamesnę pandemijos poveikio naudotų automobilių rinkai analizę rasite ankstesniame mūsų straipsnyje „ Ar pandemija sukėlė naudotų automobilių vertes?
Pandeminis poveikis naudotų automobilių pirkimui
Kaip ir daugelyje produktų rinkų, nedelsiant buvo pereita prie daugiau internetinių naudotų automobilių pirkimo, nes daugelyje atstovybių pandemijos pradžioje buvo uždarytas jų pardavimo skyrius. Internetu naudotų automobilių pirkimas jau augo dar prieš pandemiją, tačiau daugelis automobilių pirkėjų vis dar priešinasi visam naudotų automobilių el. Prekybai. Tai suprantama, nes dauguma žmonių vis dar nori asmeniškai pamatyti automobilius, kad patys įvertintų automobilio būklę, jau nekalbant apie bandomąjį vairavimą prieš perkant.
Anksčiau mes paskelbėme straipsnius apie kai kuriuos internetinių naudotų automobilių pirkimo trūkumus, įskaitant nuotolinio automobilio pirkimo riziką ir 4 dalykus, kurie gali klysti naudojant internetinį naudotų automobilių pirkimą.. Šie trūkumai vis dar yra aktualūs, ir daugelis žmonių juos patyrė pandemijos metu, kai eksperimentavo su visiškai internetinėmis operacijomis dėl naudotų automobilių pirkimo. Pristatytas automobilis nėra beveik toks geras, kaip atrodė internete ar buvo aprašytas. Grąžinimas gali būti košmaras, nors bendrovė teigė, kad tai bus lengva. Klientų aptarnavimas yra siaubingas. Finansavimo sąlygos pasirodo baisios. Pristatymo vėlavimas yra siautulingas ir kelia didelį galvos skausmą vartotojams, kai jie jau pardavė savo ankstesnį automobilį. Būtų malonu manyti, kad internetinių naudotų automobilių kompanijoms laikui bėgant seksis geriau, tačiau kol kas atrodo, kad pažanga pasiekta nedaug to, ką matėme ir girdėjome iš vartotojų.
Vis dėlto gerbiamų naudotų automobilių prekybos vietose yra keletas naujovių, įvykusių dėl pandemijos, ir šie teigiami pokyčiai iš tikrųjų gali tapti nuolatiniais pokyčiais, kaip žmonės perka naudotus automobilius:
- Bandomojo važiavimo pristatymai: Kadangi žmonės vis dar nori išbandyti transporto priemones, tačiau taip pat nori sumažinti naujo koronaviruso riziką, kai kurios atstovybės dabar siūlo pristatyti transporto priemonę į asmens namus ar biurą, kad galėtų ją išbandyti be bandymo. visi vargai ir rizika kreiptis į atstovybę tai padaryti. Tai yra plėtra, kuri greičiausiai taps nuolatine daugelio atstovybių pasiūla, kuri tęsis po pandemijos, nes tai yra patogu, palyginti su tuo, kaip tai buvo padaryta anksčiau.
- Neapsaugota nuo kainų: daugeliui naudotų automobilių prekybos atstovybių tenka susitvarkyti su visais mažiau darbuotojų, įskaitant pardavimo skyrių, dėl visų ekonominių pokyčių. Taikant tvirtą, išankstinę kainodarą viskas lengviau tiek pirkėjams, tiek pardavėjams, ir greičiausiai pasikeis daugiau naudotų automobilių pardavėjų, kurie nėra užsakomi. Tai yra prasmingiau atstovybėse pereinant prie kainų be paleidimo, nes tai pašalina paskatą pardavėjams bandyti derėtis dėl didesnės kiekvienos parduodamos transporto priemonės kainos. Pažangios prekybos įmonės tai padarys ir nuolatiniu pokyčiu.
- Skaitmeninė mažmeninė prekyba: daugumai vartotojų nepatinka daug laiko reikalaujanti asmeninio pirkimo dalis, kai yra nupieštos visos galutinės sandorio detalės, įskaitant finansavimą. Kaip visa tai veikia, yra taip gerai, kaip su skolintojų tinklu, su kuriuo dirba atstovybė, tačiau daugelis atranda, kad daugelį dalykų galima patogiai atlikti internetu, o ne asmeniškai.
- Visureigiai kyla? Galiausiai verta paminėti, kad tol, kol benzino kainos, palyginti su pastaraisiais metais prieš pandemiją, išlieka rekordiškai žemos, visureigiai greičiausiai išaugs bent jau trumpuoju laikotarpiu. Tai taip pat gali reikšti sulėtėjusią hibridų ir elektrinių transporto priemonių paklausą.
„Auto City“: visos naujovės, reikalingos laimingam naudotų automobilių pirkimui
„Auto City“ mes turėjome prisitaikyti taip pat, kaip ir visi kiti COVID-19 pandemijos metu, tačiau mes jau atlikome keletą pirmiau išvardytų naujoviškų funkcijų ir darome dar daugiau, kad naudotų automobilių pirkėjai pirkdami naudotą patirtį gautų kuo geresnę patirtį. automobilių. „ Perfect Pricing“ modelį priėmėme prieš metus, nes žinojome, kiek vartotojų nekenčia derybų ir aukšto slėgio pardavimo taktikos. Kiekvienas mūsų automobilis turi tvirtą, iš anksto konkurencingą kainą. Šis požiūris be alkų ir toliau yra labai populiarus, nes jis paprasčiau tinka visiems.