[ad_1]

Kai žmonės galvoja apie didelius visureigius, jie gali pagalvoti apie „Chevrolet Tahoe“ ar galbūt „Ford Expedition“. Tačiau „Nissan“ jau kurį laiką pasiūlė savo žavėtiną „Armada“ ir neseniai išleido atnaujintą 2021 m. Modelį, kuris tikrai turėtų būti naudojamas su kitais rinkoje esančiais viso dydžio visureigiais.

2021 m. „Nissan Armada Platinum“ tampa didelis

Viskas apie šį dalyką yra didelis. Didelė V8 galia, daug vietos, dideli 22 colių ratai, didelis 8 500 svarų vilkimo pajėgumas ir didelė 70 000 USD + kaina už „Platinum“ apdailos lygį. Savaitę praleidau neseniai atnaujintame 2021 m. „Nissan Armada“, ir jis pasirodė didelis, bet ir ne toks didelis. Pažvelkime į dalykus, kuriuos mylėjau ir nekenčiau 2021 m. „Nissan Armada Platinum“. Pradėkime nuo meilės, ar ne?

Mes mylime: V8 galia

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Nenuostabu, kad tokią platformą varo gūsingas, 8 cilindrų variklis, o „Nissan“ yra malonu! 5.6L V8 yra galingas, sklandus ir tylus. Pagreitis yra greitas ir jautrus. Ar iš aklavietės, ar pravažiuojant lėtesnį eismą, variklis nenuvilia pasirodymų arenoje.

Tiesioginio įpurškimo variklis yra 400 AG ir 413 lb.-ft. sukimo momento ir tikrai sugedęs, kai kurie šaltiniai nurodo 0-60 kartų mažiau nei 6,0 sekundės. Be to, jis skamba gerai, kai turėtų, ir yra nutylimas, kai reikia.

Malūnas sujungtas su labai suderinama 7 laipsnių automatine. Visa ši galia padeda 2021 m. „Nissan Armada Platinum“ pasiekti ir didžiulę 8500 svarų vilkimo galią. Taigi, nesvarbu, ar traukiate valtį, ar kelionių priekabą, ar dar ką nors, galėsite lengvai atlikti darbą.

Mes nekenčiame: V8 degalų ekonomija

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Taip, visam V8 gerumui reikia savo kainos: degalų ekonomija. Šis visureigis įvertintas 13 miesto, 18 greitkelių ir 15 bendrų mpg. Per savaitę su transporto priemone vidutiniškai siekiau 14,8 mpg.

Kylant degalų kainai, šio žvėries dujos kainuoja tik vis brangiau. Vėliau, jei išleidžiate daugiau nei 70 000 USD tokiai transporto priemonei kaip 2021 m. „Nissan Armada Platinum“, galbūt jūsų sąskaita už degalus nėra svarbiausia. Nepaisant to, „Armada“ naudoja benziną.

Mes mėgstame: išorinis stilius

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Kai 2017 m. „Nissan“ debiutavo antrosios kartos „Y62 Armada“, maniau, kad jis atrodo gana prakeiktas. 2021 m. Modelis dar labiau atnaujina visureigio modernų, rafinuotą, tačiau tvirtą stilių. Tiek priekis, tiek galas buvo pertvarkyti, kad būtų naujesnė išvaizda.

„Nissan“ nebuvo pernelyg futuristinis ir išlaikė puikų miesto prašmatnumo ir visureigio mišinį naujausioje „Armada“. Jis gauna masyvius 22 colių ratus su 275 / 50R22 padangomis, kurių skersmuo beveik 33 coliai. Pridėkite dinamišką „Hermosa Blue Pearl“ dažų dažymą ir turėsite labai gerai įrengtą, gražų visureigį.

Mes nekenčiame: interjero stilius

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Kad ir kokia būtų išvaizda, transporto priemonė turi išorę, vidinis stilius neatitinka. Tai daug kas vyksta: pasirinktinai dygsniuotos sėdynės, odiniai durų skydai, dviejų spalvų, juodai rudos spalvos brūkšnys, baltos siūlės ir medžio apdaila, kuri man priminė lakuoto miegamojo komplektą nuo 1980-ųjų. Tai tiesiog per daug.

Kai kurios medžiagos – kietas plastikas, ne toks minkštas minkšto brūkšnio bruožas ir kai kurios viršutinės dalys ant centrinių konsolių – taip pat atrodė nebrangios. 2021 m. „Nissan Armada Platinum“ MSRP siekia 70 465 USD, tačiau kai kurie komponentai to nemanė. Bendras interjero stilius man to tiesiog nepadarė.

Mes mėgstame: daugybė komforto

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Gerai, todėl interjeras gali atrodyti šiek tiek niūrus, bet tikrai patogus. Net tarpvalstybiniu 70–75 km / h greičiu „Armada“ interjeras buvo tylus. Vėjo triukšmo beveik nebuvo. Kelio triukšmas net Oregono trasoje buvo nutildytas. V8 yra lygus ir siūlo žemą triukšmo / vibracijos / atšiaurumo lygį.

Visiškai nepriklausoma pakaba sugėrė nelygumus ir suteikė pliušinį važiavimą. Šildomos ir oro kondicionieriai, priekinės sėdynės, šildomas odinis vairas, labai gera garso sistema ir puikus matomumas – tai dar labiau padidino važiavimo kokybę.

Vidutinės sėdynės keleiviai taip pat turi šildomas sėdynes, monitorius galvos atramose su „aux“, USB ir HDMI įvestimis, taip pat ausines ir nuotolinio valdymo pultą. Be to, galinėje centrinėje konsolėje rodomi USB-C, USB, 120V ir 12V papildiniai.

Be kuro sąnaudų, šis visureigis galėtų būti viena geriausių tolimųjų reisų transporto priemonių rinkoje. Yra trečioji eilutė, bet ją geriausia palikti sulenktą. Neleisiu, kad ta itin ankšta erdvė sugadintų šį „meilės“ skyrių!

Mes nekenčiame: vairuoja didesnę nei yra

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Klausyk, aš vairavau daug didelių sunkvežimių. Bet dėl ​​kokių nors priežasčių 2021 m. „Nissan Armada Platinum“ jaučiasi daug didesnis nei yra iš tikrųjų. Man nuolat priminė, koks platus „Armada“ yra dėl įspėjimo apie nukrypimą nuo kelio juostos sistemos. Nesvarbu, ar „Armada“ važinėjo po miestą, ar plaukė greitkeliu, vibruojantis vairas man nuolat priminė jo dydį.

Jaučiasi didelis, bet kartais be reikalo. Ilgas, aukštas gaubtas taip pat padarė transporto priemonę iššūkį pastatyti (paklauskite manęs, kaip aš žinau). Ačiū Dievui, kad visur yra fotoaparatai ir labai geras 360 laipsnių vaizdas iš paukščio skrydžio, norint pastatyti šią sausumos jachtą. Aš gerai vairuoju dideles transporto priemones, bet ši jaučiasi didesnė nei turėtų būti.

Mes mylime: krovinių erdvė

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Jei skaitėte iki šiol, aiškiai matote, kad čia vyksta daug palyginimų ir kontrastų, ir tai tęsis. Nors platforma yra didelė – ir ne visada gerąja prasme – jos krovinių gabenimo galimybės yra fantastiškos.

Galinė trečiosios eilės baudos dėžė sulankstoma dėl dviejų jungiklių, kurie elektra atlenkia tas sėdynes ir suteikia didžiulę erdvę kroviniui. Ši sritis prarijo keturis ratus ir padangas, kurias pardavinėjau, net nesusilenkusi.

Šioje transporto priemonėje itin patogiai tilptumėte keturių asmenų šeima kartu su pakankama pavara visiems, o paskui ir kai kuriems. Heck, turėdamas 8500 svarų vilkimo pajėgumą, galėtumėte atsinešti tiek daug daiktų, kad galėtumėte visą laiką gyventi iš šio dalyko patogiai.

Prie viso to pridėkite „Armada“ didžiulę priekinę centrinę konsolę, masyvią galinę centrinę konsolę, daugybę pirštinių dėžės, daugybę puodelių laikiklių ir net kai kurias galines saugojimo vietas, ir jūs turite daug vietų, kur įdėti beveik viską, ko tik norite.

Mes mylime: galingas 4WD visureigis

2021 m. „Nissan Armada Platinum“

Zinai ka? Aš esu meilužis, o ne neapykanta. Taigi pridėkime dar šiek tiek meilės, ar ne? „Nissan Armada“ parduodamas kaip Patrulis kitose rinkose, tokiose kaip Australija ir Viduriniai Rytai. O „Patrol“ yra žymi 4WD transporto priemonė, kuri užima vietą ten pat su „Toyota Land Cruiser“.

„Nissan“ nėra svetimas gaminti pajėgias, tvirtas 4WD transporto priemones, ir, nepaisant 22 colių ratų ir odinių apmušalų kiemų, šios platformos pagrindai yra tinkama transporto priemonė. „Armada“ pagaminta naudojant tvirtą kėbulo konstrukciją – puikiai tinka vilkti ir važiuoti bekele.

Jame taip pat yra dviejų greičių perdavimo dėklas, kai takas tampa sunkus. Jūs turite 2WD, 4WD high ir 4WD low, todėl galėsite išsisukti iš sunkesnių situacijų. Tiesa, „Armada“ naudoja visiškai nepriklausomą pakabos sistemą, todėl ji vis tiek yra daug pajėgesnė, nei to prireiks daugumai vairuotojų. Tačiau ačiū „Nissan“ už tai, kad išlaikė šį daiktą sugebantį ir ištikimą savo pradinei dvasiai, o tai yra tik dar viena priežastis pamilti šį didelį visureigį.

[ad_2]