[ad_1]

Kai dauguma automobilių entuziastų išgirsta apie galinės transporto priemonės pakabos atnaujinimą „oro pagalvėmis“, jie iškart sugalvoja apie sunkiasvorius pikapus, vilkiančius monstrines kelionines priekabas arba tempiančius didžiulius įlaipinamus kemperius. Tačiau oro pagalvės taip pat gali būti puikus jūsų CUV priedas. Pasinerkime į kaip montuoti oro pagalves CUV (visureigiai).

Montuojant pagalbines oro pagalves spyruoklinėse CUV, tokiose kaip „Mazdas“, „Jeeps“, „Subarus“ ir dešimtys kitų krosoverių, galima pagerinti važiavimą, valdymą ir bendrą saugumą, kai transporto priemonės apkrovos ir vilkimo ribos yra peržengiamos iki ribų, o tai gali lengvai atsitikti, kai vilkdami kai kurias šiandien puikiai populiarias nuotykių stiliaus kelionių priekabas.

„Air Lift 1000“ oro pagalvės
Oro pagalvės (dar žinomos kaip pagalbinės oro pagalvės), panašios į šias „Air Lift 1000“, padeda pakelti ir išlyginti sunkiai apkrautų CUV galą. Šis rinkinys buvo įdiegtas po 2018 m. „Mazda CX-5 AWD“.

Vieno kėbulo konstrukcija ir nepriklausoma, su ritėmis spyruoklinė CUVs pakaba suteikia važiavimą labai panašų į automobilį. Tačiau, kaip ir visos pakabos, jos sunkiai apkraunamos sukimba, sukeldamos prošvaisos problemas. Atnaujinkite savo krosoverį naudodamiesi „Air Lift 1000“ oro pagalbinėmis spyruoklėmis. Jie prisiims didelę pridėtinę masę, išlaikydami transporto priemonės galą lygiai, kaip ir viso dydžio pikapuose ir visureigiuose. (Oro pagalvės nepadidina krovinio / vilkimo talpos, jos tik pakelia / išlygina transporto priemonę.)

Kaip pasirinkti tinkamus oro pagalvius

CUVs oro pagalvės, tokios kaip atsarginių dalių gamintojo „Air Lift Company“ naudojamuose „Air Lift 1000“ rinkiniuose, dedamos į galinių spyruoklių vidų su oro linijomis, einančiomis iki pripūtimo vožtuvo (-ų) prie prikabinimo ar galinio buferio. Oro slėgio keitimas šių mažų oro pūslių viduje leidžia reguliuoti transporto priemonės galinės dalies aukštį pagal apkrovą. „Air Lift 1000“ versijos gali išlaikyti iki 1 000 svarų papildomą apkrovą.

„Air Lift“ leidžia lengvai rasti tinkamą universalų CUV oro pagalbinių spyruoklių rinkinį, kurį lengva naudoti dydžio lentelė. Tiesiog įveskite savo transporto priemonėje naudojamų spyruoklių vidinį skersmenį ir aukštį, o automatinė sistema sugeneruoja dalies numerį. Mano 2018 m. „Mazda CX-5 Grand Touring AWD“ atveju šie skaičiai galiausiai buvo „Air Lift P / N 60910“.

TIKRINKITE KAINĄ

„Air Lift 1000“ oro pagalvės
Šį „Air Lift 1000“ rinkinį, p / n 60910, įdiegėme 2018 m. „Mazda CX-5 AWD“. Komplekte yra dvi oro pūslės, galinčios išlaikyti 1000 svarų, oro linija, pripūtimo vožtuvai ir susijusi įranga. Tokie rinkiniai paprastai kainuoja apie 100 USD.

Kaip montuoti oro pagalves CUV

Oro pagalvių montavimas į CUV geriausiai tinka automobiliui esant ant keltuvo ir nuėmus galines padangas. Bet juos galima sumontuoti naudojant atitinkamą grindų lizdą ir tinkamai pastatytus domkratų stovus. Kuo daugiau galinės ritės gali būti prailgintos, tuo lengviau oro pagalves galima įkišti į kiekvieno vidų.

Mes nustatėme, kad tai taip pat padeda atjungti galinius amortizatorius. Vėlgi, nebūtinai būtina, tačiau atjungus amortizatorius, galinė pakaba gali nukristi dar vieną colį, dar labiau atverdama tarpą tarp ričių, kad šlapimo pūslė būtų nustumta į savo vietą. Jei pastebėsite, kad sprendžiate tokį diegimą ir norite sužinoti kaip sumontuoti „Air Lift 1000“ oro pagalves po savo CUV, „Air Lift“ pateikia puikias instrukcijas, susijusias su rinkiniu.

„Mazda CX-5“ ant lifto su mechaniku
Naudojant keltuvą ir nuėmus CUV galinius ratus, „Air Lift 1000“ komplektą montuoti yra daug lengviau, nei atlikti darbą naudojant grindų kėliklius. „Rubin Vellalobos“ iš „Mobile Diesel Service“ Sutherlin mieste, Oregone, tvarkė arba įdiegė.

Kai oro pūslės dedamos į spyruoklių vidų, oro linijos nukreipiamos virš duslintuvo ir į pripūtimo vožtuvą ar vožtuvus, atsižvelgiant į tai, ar norite, kad vienas pūtiklis užpildytų abu oro pagalvius, ar būtų galima savarankiškai užpildyti maišelius dviem vožtuvais. . Visą darbą galima atlikti per mažiau nei dvi valandas, naudojant pačius paprasčiausius rankinius įrankius.

„Mazda CX-5“ vairavimas su „Air Lift 1000“ oro pagalvėmis

Po savaitės važiavimo 2018 m. „Mazda CX-5 AWD“ su oro pagalvėmis galiu pasakyti, kad „Air Lift 1000“ komplektas, pripūstas mažiausiai 5 psi, leidžia važiuoti šiek tiek tvirtiau gale, kai jis iškraunamas, arba su šeima. laive. (Ši transporto priemonė turėjo 37 453 mylių prieš atnaujinimą ir nauja „Bilstein B6“ sukrečia gale).

Kai tempėsi 2 000 svarų kelioninė priekaba su 200 svarų liežuvio svoriu, krovinių skyrius buvo užpildytas krumpliaračiu ir pakankamai oro pūslėse, kad išlaikytų galinį lygį, važiavimas buvo labai malonus – o valdymas posūkiuose buvo kur kas stabilesnis nei tai buvo be žaidimo „Air Lift 1000s“.

Tas pats važiavimas ir valdymas buvo teisingas, kai šio CX-5 galinės sėdynės buvo sulankstytos plokščios, o užpakalinė krovinių erdvė užpildyta prieskoninėmis ir skeltomis ąžuolinėmis malkomis, o tai yra vienas iš daugelio būdų, kai naudoju „Mazda“ kaip komunalinę transporto priemonę. Šitaip pakrauta galinė pakaba pritūpia 3 colius, o priekinė dalis pakyla panašiai, todėl valdymas jaučiasi švelnus be žaidimo „Air Lift 1000“ rinkinio.

Šie nedideli CUV oro pagalvės tikrai šviečia, kai visiškai pakrauta „Mazda AWD“ susiduria su staigesniais kelio posūkiais, kritimais ir nuožulniomis kelio atkarpomis, taip sumažinant kūno lieknumą ir kiaulę, kuri buvo pastebima be oro pagalbininkų spyruoklių.

CX-5 tempiantis į saulėlydį
Man pasirodė, kad vilkti kelioninę priekabą su CUV yra daug patogiau, kai yra įrengtas „Air Lift 1000s“. Oro pagalvės pagerina CUV stabilumą ir bendrą valdymą, kai jie artėja prie didžiausių krovinio / vilkimo ribų.

Ar „Air Lift 1000“ komplektas yra būtinas kryžminių komunalinių transporto priemonių būtinumas? Ne. Tačiau šie paprasti ir lengvai montuojami „Air Lift 1000“ rinkiniai, paprastai kainuojantys apie 100 USD, puikiai pagerina važiavimą ir bendrą valdymą. ritės spyruokliniai CUV kurie naudojami mažų kelionių ar nuotykių stiliaus priekabų vilkimui arba artėja prie maksimalios transporto priemonės keliamosios galios kartu su keleiviais ir kroviniais.

Kaip įdiegti „Air Lift 1000“ oro pagalvę 9 paprastais žingsniais

Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
1 žingsnis: Iš oro pūslės išspauskite orą, sulenkite jį kaip dešrainio bandelę, tada stumkite jį į spyruoklę. Oro įleidimo anga gali būti aukštyn arba žemyn, atsižvelgiant į jūsų paskirtį.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
2 žingsnis: Sumontuokite tiekiamus plastikinius „Air Lift“ tarpiklius po kiekviena oro pūsle ir virš jos, kad apsaugotumėte ją nuo aštrių kraštų. Nuimkite oro įleidimo angos dangtelį, kad kiekviena šlapimo pūslė vėl pripūstų.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
3 žingsnis: Vieną plastikinio oro vamzdžio galą perbeskite per apatinį tarpiklį ir stumkite vamzdį virš spygliuoto oro įleidimo angos ant šlapimo pūslės.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
4 žingsnis: Plastikinę oro liniją iš kiekvienos oro pūslės nukreipėme žemyn per apatinę valdymo rankeną, naudodami jau esančias skylutes, jas aukštyn ir virš duslintuvo šilumos skydo iki galinio buferio / kablio. Įsitikinkite, kad oro linijos nesiliečia su aštriomis briaunomis ir nelenkia tvirtai. kur jie galėtų susisukti. Norėdami pritvirtinti linijas, naudokite plastikinius užtrauktukus, kad jie nesiliestų su išmetimo sistema. (Prieš pritvirtindami juos prie oro pūslių, tiekiamą oro liniją perpjauname į du vienodus ilgius.)
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
5 žingsnis: Pastumkite dvi tiekiamo oro linijas ant plastikinių priešingų „T“ spenelių ir nupjaukite trumpą oro linijos dalį, kad pripūtimo vožtuvas būtų prijungtas prie „T“ jungties kojos.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
6 žingsnis: „Flat-4“ priekabos laidų kištuko laikiklyje išgręžkite 5/16 colių skylę ir įdiekite pridedamą pripūtimo vožtuvą. „Air Lift“ komplekte yra du pripūtimo vožtuvai, todėl galite pasirinkti užpildyti kiekvieną maišą atskirai arba abu iš karto. Norėčiau naudoti du vožtuvus, jei ant transporto priemonės viršaus būtų pridėta daug svorio, pavyzdžiui, ant stogo įrengta palapinių sistema ar sunkiųjų krovinių vežėjas. Priešingu atveju man labiau patinka vienas pripūtimo vožtuvas, einantis į abu oro pagalvius, kad jie užpildytų vienodai ir vienu metu. Užpildymo vožtuvas gali būti bet kur, kur patogu. Jos tvirtinimas ant to paties laikiklio, kaip ir priekabos laidų kištukas, puikiai veikė mano 2018 m. „Mazda Cx-5 AWD“.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
7 žingsnis: Svarbu apsaugoti oro linijas, kad jos nejudėtų ir būtų atitolusios nuo išmetamųjų dujų. Patvarūs užtrauktukai gerai prilaiko oro linijas prie apatinių CX-5 valdymo svirtelių, kad sumažintų kontakto su žeme tikimybę.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
8 žingsnis: Šioje programoje minimalus oro slėgio oro pakėlėjas rekomenduoja kiekvienoje „Air Lift 1000“ oro pūslėje – 5 psi ir maksimalus – 35 psi. Pažymėtina, kad „Air Lift“ instrukcijose taip pat sakoma, kad prieš pridedant naudingąją apkrovą (krovinį ir (arba) prikabinant priekabą) pripūskite oro pagalvius iki 30 psi, kad krepšys galėtų „tinkamai susikabinti su spyruokle“.
Įdėkite „Air Lift 1000“ oro pagalves
9 žingsnis: Šis mažas oro pripūtimas, padedantis „Air Lift 1000“ oro pūslėms užpakalinių spyruoklių viduje, leidžia lengvai greitai pakelti ir išlyginti CUV bet kokiam kroviniui. Kai jūsų CUV yra iškrautas, palaikykite oro slėgį esant 5 psi, ir iki 35 psi, atsižvelgiant į apkrovą.

ŠALTINIAI

Oro keltuvų kompanija

Mobilioji dyzelino tarnyba

[ad_2]