[ad_1]
Kai dauguma automobilių entuziastų išgirsta apie galinės transporto priemonės pakabos atnaujinimą „oro pagalvėmis“, jie iškart sugalvoja apie sunkiasvorius pikapus, vilkiančius monstrines kelionines priekabas arba tempiančius didžiulius įlaipinamus kemperius. Tačiau oro pagalvės taip pat gali būti puikus jūsų CUV priedas. Pasinerkime į kaip montuoti oro pagalves CUV (visureigiai).
Montuojant pagalbines oro pagalves spyruoklinėse CUV, tokiose kaip „Mazdas“, „Jeeps“, „Subarus“ ir dešimtys kitų krosoverių, galima pagerinti važiavimą, valdymą ir bendrą saugumą, kai transporto priemonės apkrovos ir vilkimo ribos yra peržengiamos iki ribų, o tai gali lengvai atsitikti, kai vilkdami kai kurias šiandien puikiai populiarias nuotykių stiliaus kelionių priekabas.
Vieno kėbulo konstrukcija ir nepriklausoma, su ritėmis spyruoklinė CUVs pakaba suteikia važiavimą labai panašų į automobilį. Tačiau, kaip ir visos pakabos, jos sunkiai apkraunamos sukimba, sukeldamos prošvaisos problemas. Atnaujinkite savo krosoverį naudodamiesi „Air Lift 1000“ oro pagalbinėmis spyruoklėmis. Jie prisiims didelę pridėtinę masę, išlaikydami transporto priemonės galą lygiai, kaip ir viso dydžio pikapuose ir visureigiuose. (Oro pagalvės nepadidina krovinio / vilkimo talpos, jos tik pakelia / išlygina transporto priemonę.)
Kaip pasirinkti tinkamus oro pagalvius
CUVs oro pagalvės, tokios kaip atsarginių dalių gamintojo „Air Lift Company“ naudojamuose „Air Lift 1000“ rinkiniuose, dedamos į galinių spyruoklių vidų su oro linijomis, einančiomis iki pripūtimo vožtuvo (-ų) prie prikabinimo ar galinio buferio. Oro slėgio keitimas šių mažų oro pūslių viduje leidžia reguliuoti transporto priemonės galinės dalies aukštį pagal apkrovą. „Air Lift 1000“ versijos gali išlaikyti iki 1 000 svarų papildomą apkrovą.
„Air Lift“ leidžia lengvai rasti tinkamą universalų CUV oro pagalbinių spyruoklių rinkinį, kurį lengva naudoti dydžio lentelė. Tiesiog įveskite savo transporto priemonėje naudojamų spyruoklių vidinį skersmenį ir aukštį, o automatinė sistema sugeneruoja dalies numerį. Mano 2018 m. „Mazda CX-5 Grand Touring AWD“ atveju šie skaičiai galiausiai buvo „Air Lift P / N 60910“.
Kaip montuoti oro pagalves CUV
Oro pagalvių montavimas į CUV geriausiai tinka automobiliui esant ant keltuvo ir nuėmus galines padangas. Bet juos galima sumontuoti naudojant atitinkamą grindų lizdą ir tinkamai pastatytus domkratų stovus. Kuo daugiau galinės ritės gali būti prailgintos, tuo lengviau oro pagalves galima įkišti į kiekvieno vidų.
Mes nustatėme, kad tai taip pat padeda atjungti galinius amortizatorius. Vėlgi, nebūtinai būtina, tačiau atjungus amortizatorius, galinė pakaba gali nukristi dar vieną colį, dar labiau atverdama tarpą tarp ričių, kad šlapimo pūslė būtų nustumta į savo vietą. Jei pastebėsite, kad sprendžiate tokį diegimą ir norite sužinoti kaip sumontuoti „Air Lift 1000“ oro pagalves po savo CUV, „Air Lift“ pateikia puikias instrukcijas, susijusias su rinkiniu.
Kai oro pūslės dedamos į spyruoklių vidų, oro linijos nukreipiamos virš duslintuvo ir į pripūtimo vožtuvą ar vožtuvus, atsižvelgiant į tai, ar norite, kad vienas pūtiklis užpildytų abu oro pagalvius, ar būtų galima savarankiškai užpildyti maišelius dviem vožtuvais. . Visą darbą galima atlikti per mažiau nei dvi valandas, naudojant pačius paprasčiausius rankinius įrankius.
„Mazda CX-5“ vairavimas su „Air Lift 1000“ oro pagalvėmis
Po savaitės važiavimo 2018 m. „Mazda CX-5 AWD“ su oro pagalvėmis galiu pasakyti, kad „Air Lift 1000“ komplektas, pripūstas mažiausiai 5 psi, leidžia važiuoti šiek tiek tvirtiau gale, kai jis iškraunamas, arba su šeima. laive. (Ši transporto priemonė turėjo 37 453 mylių prieš atnaujinimą ir nauja „Bilstein B6“ sukrečia gale).
Kai tempėsi 2 000 svarų kelioninė priekaba su 200 svarų liežuvio svoriu, krovinių skyrius buvo užpildytas krumpliaračiu ir pakankamai oro pūslėse, kad išlaikytų galinį lygį, važiavimas buvo labai malonus – o valdymas posūkiuose buvo kur kas stabilesnis nei tai buvo be žaidimo „Air Lift 1000s“.
Tas pats važiavimas ir valdymas buvo teisingas, kai šio CX-5 galinės sėdynės buvo sulankstytos plokščios, o užpakalinė krovinių erdvė užpildyta prieskoninėmis ir skeltomis ąžuolinėmis malkomis, o tai yra vienas iš daugelio būdų, kai naudoju „Mazda“ kaip komunalinę transporto priemonę. Šitaip pakrauta galinė pakaba pritūpia 3 colius, o priekinė dalis pakyla panašiai, todėl valdymas jaučiasi švelnus be žaidimo „Air Lift 1000“ rinkinio.
Šie nedideli CUV oro pagalvės tikrai šviečia, kai visiškai pakrauta „Mazda AWD“ susiduria su staigesniais kelio posūkiais, kritimais ir nuožulniomis kelio atkarpomis, taip sumažinant kūno lieknumą ir kiaulę, kuri buvo pastebima be oro pagalbininkų spyruoklių.
Ar „Air Lift 1000“ komplektas yra būtinas kryžminių komunalinių transporto priemonių būtinumas? Ne. Tačiau šie paprasti ir lengvai montuojami „Air Lift 1000“ rinkiniai, paprastai kainuojantys apie 100 USD, puikiai pagerina važiavimą ir bendrą valdymą. ritės spyruokliniai CUV kurie naudojami mažų kelionių ar nuotykių stiliaus priekabų vilkimui arba artėja prie maksimalios transporto priemonės keliamosios galios kartu su keleiviais ir kroviniais.
Kaip įdiegti „Air Lift 1000“ oro pagalvę 9 paprastais žingsniais
ŠALTINIAI
[ad_2]